کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743886439 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/27 | اعضاء: 317255 | نظرات: 37926
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینترنت ملی 16مگابیتی در انتظار دولتی‌ها

معاون وزیر ارتباطات بابیان اینکه محدودیتی در واگذاری پهنای باند اینترنت در شبکه ملی اطلاعات برای دستگاهها و سازمانهای حاکمیتی وجود ندارد، گفت: براساس پیش بینی ها در این شبکه اینترنت باسرعت 16 مگابیت برثانیه برای ادارات و سازمانهای مرکزی توزیع می شود.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ علی حکیم جوادی ، با اشاره به اتصال شبکه سازمانها و ادارات دولتی به شبکه ملی اطلاعات و آغاز فاز عملیاتی اجرای پروژه ملی شبکه اطلاعات در کشور، اظهار داشت: طی چند روز اخیر تمامی سازمانها و ادارات دولتی و بخش های مرکزی و استانی و زیرمجموعه این دستگاهها همگی به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند و هم اکنون در حال گزارش گیری از مسئولان فناوری اطلاعات این دستگاهها هستیم تا چنانچه دستگاهی به دلایلی موفق به اتصال به شبکه ملی اطلاعات نشده است مشکل موجود برطرف شود.

وی با بیان اینکه اتصال تمامی دستگاهها و سازمانهای حاکمیتی به شبکه ملی اطلاعات و انتقال دیتاهای موجود این سازمانها از اینترنت به این شبکه ملی براساس فاز نخست قانون برنامه پنجم توسعه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: نتایج نهایی از گزارش گیری استانها بزودی اعلام می‌شود و دراین راستا با شرکتهای مخابراتی، اپراتورها و شرکت ارتباطات زیرساخت نیز تعاملاتی صورت گرفته است تا معدود مشکلاتی که برای برخی سازمانها در اتصال به شبکه ملی وجود دارد به طور کامل رفع شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر سرعت اجرای فاز نخست پروژه اینترنت ملی و اتصال پایین ترین لایه های دستگاههای حاکمیتی به این شبکه تصریح کرد: در شبکه ملی اطلاعات محدودیتی برای توزیع پهنای باند به دستگاهها وجود ندارد به نحوی که بسته به نیاز دستگاهها این پهنای باند تخصیص می یابد.

وی گفت: هم اکنون پیش بینی اختصاص پهنای باند برای اینترنت با سرعت 16 مگابیتی برای بخش های مرکزی دستگاههای اجرایی صورت گرفته و برای داخل استانها نیز این اتصال با سرعت 8 مگابیت بر ثانیه برقرار خواهد شد؛ در همین حال در بخش ها و لایه های پایین تر دستگاهها و سازمانهای حاکمیتی اتصال به شبکه ملی اطلاعات با سرعت 2 مگابیت بر ثانیه انجام می‌شود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به اتصال مراکز پژوهشی و علمی کشور به این شبکه در قالب شبکه علمی کشور ادامه داد: محدودیت پهنای باند برای شبکه علمی کشور و مراکز پژوهشی و علمی متصل به این شبکه نیز وجود ندارد.

حکیم جوادی فاز بعدی عملیاتی شدن شبکه ملی اطلاعات را مربوط به دسترسی کاربران خانگی به این شبکه عنوان کرد و به مهر گفت: از آنجایی که این طرح باید تا پایان برنامه پنجم توسعه محقق شود در حال برنامه ریزی و فازبندی برای اجرای این پروژه و استفاده کاربران خانگی از این شبکه ملی هستیم.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11206 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/07/03 تعداد مشاهده: 1612
سافت گذر
نظرات بینندگان

ahmad 1391/07/04 15:51
بابا شما چرا خودتونه باختین !!!؟
قرار نیست اینترنت جهانی قطع بشه ، تازه داریم ما به اول اینترنت که متولد شد میرسیم اون زمان بین سیستم های دولتی آمریکا یه همچین شبکه داخلی بود که تمام اطلاعات خود را در این شبکه ثبت میکردند ، بعد که صفحات وب بوجود آمد و در شبکه های دولتی تست شد به فکر افتادند که این شبکه رو به عموم گسترش بدهند چون فهمیده بودند که درآمد زائی خوبی خواهد داشت ، الان اینجا اینترنت جهانی بوده اما شبکه داخلی بین دستگاههای دولتی نبوده ، الان این شبکه داخلی راه اندازی شده و اسمش رو شبکه ملی اطلاعات گذاشته اند و ربطی به شبکه جهانی اینترنت نداره .
یه مثال بزنم : الان من در یه بیمارستان کار میکنم که بین سیستم های بیمارستان که بالغ بر100 کامپیوتره ، شبکه داخلی برای انجام امورات بیمارستانی وجود داره که کلیه ثبت هزینه ها و آمارها از طریق این شبکه ثبت و نگهداری میشه ، در این شبکه بیمارستانی اینترنت نیز وجود داره اما این اینترنت برای 100 کامپیوتر فعال نیست و برای تعداد محدودی که نیاز به اینترنت دارند فعال است ، در شبکه ملی هم همینطور میشه ، یعنی اشخاصی که اینترنت بخواهند در کنار شبکه ملی داشته باشند باید تقاضا بدهند و یوزرنیم و پسورد بگیرند .
میدونی چرا اینو میگم ، من حدود 4 سال اینترنتم را از طریق اینترانت تبیان که یه شبکه داخلی بود تهیه میکردم یعنی یه شماره تلفن بود که بصورت رایگان (اون زمان دایال آپ) بود وصل میشدیم و با سایت تبیان و حدود 200 سایت معرفی شده به اون اینترانت استفاده میکردیم ، بعد یه سری امتیازاتی که کسب میکردیم بابت اون امتیازات میتونستیم درخواست اینترنت رایگان بکنیم که یه یوزرنیم و پسورد به ما میداد و با همون شماره تلفن و این یوزرنیم پسورد وصل میشدیم و اینترنت کار میکردیم .
به نظر من در آینده به این شکل میشه .
م م صادقي 1391/07/04 11:10
رفقا چرا قاط میزنین
اینترانت ملی یه شبکه داخلیه که عمده کاربردش امور اینترنتی داخلیه. مثلا دولت الکترونیک شامل کارای شهرداری دارایی بیمه پلیس خرید و فروش دانشگاه ها و غیره و اینترنت جهانی هم در کنارش و به موازاتش باقی میمونه. تازه خیلی هم خوب میشه چون ترافیک امور داخلی روی دسترسی به اینترنتی جهانی تأثیر نمیذاره
ناشناس 1391/07/04 08:45
بچه ها یه سوال؟راستی با 16 میگا بایت میشه به فیس بوک دسترسی پیدا کرد؟!
ناشناس 1391/07/03 23:29
دوستم تو آلمان با 2 مگابایت بر ثانیه دانلود میکنه. ( تو منزلش با IDM ) !!!
من با حداکثر 35 کیلوبایت !!!

lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
ایرانی 1391/07/03 21:14
بچه ها اینقد بد فکر نکنین
مطمون باشین که اینترنت ملی هم رونق میگیره
فقط اینجا یه انتفاد به دولت مردا
شما که دارین این تجهیزات رو راه میندازین
چرا 2 مگابیت؟؟؟؟
چرا 16 دولت؟؟؟؟؟؟
کم نیست؟؟؟
با یه حساب سر انگشتی میشه فهمید که هزینه ارتقا از هزینه اولیه بیشتر میافته
بعدش هم
امیدوارم رو این سرور ها هاست هایی باشه که به هر دو سرویس دسترسی داشته باشند
یا امکانش باشه که دسترسی به یه هاست رو از طریق این شبکه فراهم کرد
چون در غیر این صورت این پروژه یه شکست بزرگ میشهlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
محمدصالح 1391/07/03 19:47
اره دوستان منم با شماهم
اینترنت دیگه تو ایران به دردی نمیخوره

هیچی نیست هر چی باشه فیلتره خواستم جک بخونم میگه فیلتره!!!! یک سایت نه اونم چند سایت


باید هزینه نت بدیم+هزینه وی پی ان=بعدش میتونیم کمی خوش باشیم اونم با این سرعت مسخره!!!


اخه چرا شما 16 رو فقط واسه دولت میدید؟!!!! مگه مردم بخشی از دلت نیستن. اگه مردم نبود دلت هم نبود!!!!!!!
پس خواهشا رسیدگی کنید هر روز بدتر از دیروز!!!!
دیروز سرعتم مثلا 100 کیلوبایت بود امروز شده 99 فردامون با خداست!!!
ذوق زده 1391/07/03 18:12
پس خوشبحالمون میشه.تو رتبه بندی جهانی اینترنت از افغانستان جلو میزنیم.lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
mohammad 1391/07/03 17:43
همچین میگن 16 مگابیت که انگار 16 مگابایته
ناشناس 1391/07/03 16:45
یعنی خاک تو سر همشون این همه زدنو کشتن خودشو واسه 16 مگابیت همون بهتر که پروژشون به جوب برسه با لنگر کشتی بزنه فیبرا رو قطع کنه.دی
مجتبی چ 1391/07/03 16:33
مُردن بهتر است از کار کردن و گشتن در اینترنت پرسرعتی که هیچ ندارد.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
gunners 1391/07/03 14:28
حتی اگه سرعتش هم بینهایت مگا بایت بر ثانیه باشه فایده ای نداره.

دیگه بدرده خودشون میخوره.



ما که رفتیم بمیریم.

در ضمن نمیخوام کسی برای من فاتحه بخوونه.