کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743886439 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/27 | اعضاء: 317256 | نظرات: 37926
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل و چین دوباره با هم درافتادند؛ این بار بر سر موسیقی

جستجو و دانلود موسیقی در چین از طریق سرویس گوگل مسدود شد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از خبرآنلاین؛ گوگل در اقدامی جدید از این پس به کاربران چینی اجازه جستجو و دانلود موسیقی از طریق سایت مخصوص خود را نخواهد داد.
موتور جستجوی اینترنتی تا کنون در هیچ کشوری مثل چین اذیت نشده است. دلیلش از دست دادن بازار میلیاردی چینی هاست که در جنگی ناتمام با رقیب اصلی خود در چین بنام بایدو (baidu) بازنده آن شده است.
در تازه ترین راند این نبرد، گوگل اعلام کرد 19 اکتبر سرویس دانلود موسیقی خود را در چین می بندد. سال گذشته بایدو با امضای قراردادی با شرکت وان استاپ چاینا (شریک تجاری کمپانی های موسیقی مانند یونیورسال، وارنر و سونی) دست به توزیع موسیقی در کشور خود کرد و با این کار عملا سرویس موسیقی گوگل را نابود کرد.
گوگل پیشتر به خاطر سانسور موسیقی توسط چین، از این کشور شاکی شده بود و حالا با دریافت ضربه فنی اقتصادی، دلیلی برای ماندن نمی بیند.
گوگل سرویس دانلود موسیقی خود در چسن را سال 2009 راه اندازی کرد و در سال 2010 بدلیل سانسور و قوانین دولتی چینی ابزار نارضایتی کرد. البته همگان می دانند چین بزرگترین بازار اینترنتی دنیا را در اختیار دارد و گوگل علی رغم اشراف به این موضوعات، سایت خود را در هنگ کنگ مستقر کرد و همین عامل باعث توسعه بیشتر بایدو گردید.
بعدا سخنگوی  غیر رسمی گوگل در چین – یانگ ونلو- اعلام کرد شرکت متبوعش روی محصولات پر سود متمرکز خواهد شد و این در حالی بود که سرویس موسیقی در چین برای آنها سود زیادی نداشته است.
گوگل شاهد فیلتر شدن گوگل مپ، جی میل و جستجوی خود به تناوب در چین بوده و به همین خاطر روی گوگل هنگ گنگ سعی کرده واژه های فیلتر شده دولت چین را به کاربران اعلام کند.
اما مشتریان قدیمی چینی تا روز 19 اکتبر می توانند به دانلود خود ادامه دهند.
نیم میلیارد چینی به اینترنت وصل بوده و از آن استفاده می کنند و دولت چین بر اساس قوانین داخلی ساتیهایی مانند توئیتر، یوتیوب و فیس بوک را فیلتر کرده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11209 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1391/07/03 تعداد مشاهده: 1552
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/07/05 01:46
پس معلوم شد سر منشا از کجاست و از کجا یاد میگیرن این آقایون فیلترچی : )
اخــــــــــــــــــــــــــــه چین هم شد سُرس :|
moein 1391/07/04 06:15
آقای مدیر سایت یا مسئول در سایت، یکی نیست تندروی های این آقایی که بالا من نظر داده و ظاهرا همین ایشون در تاپیک های مختلف خبری سایت پست های نامرتبط و توهین آمیز و یکطرفه میده رو پاک کنه یا پست هاش رو قرار نده، هر چی دلش میخواد باید بگه؟! ایشون عقل کل و امام معصوم هست و همه نادان و نفهم؟! خوب یکیتون یه نظارتی به این پست ها داشته باشه...
moein 1391/07/04 05:41
آقای مدیر سایت یا مسئول در سایت، یکی نیست تندروی های این آقایی که بالا من نظر داده و ظاهرا همین ایشون در تاپیک های مختلف خبری سایت پست های نامرتبط و توهین آمیز و یکطرفه میده رو پاک کنه یا پست هاش رو قرار نده، هر چی دلش میخواد باید بگه؟! ایشون عقل کل و امام معصوم هست و همه نادان و نفهم؟! خوب یکیتون یه نظارتی به این پست ها داشته باشه...lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ناشناس 1391/07/04 00:34
باز هم به غیرت این چینی ها در مقابل بعضی ایرانیان بی غیرت