کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743886439 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/27 | اعضاء: 317255 | نظرات: 37926
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جریان آزاد اطلاعات با اینترنت ملی هم کتمان ناپذیر است

مرداد ماه امسال " حدود هزار نخبه و فعال دانشجویی، در دیداری صمیمانه و صریح با رهبر معظم انقلاب اسلامی حدود سه و نیم ساعت با ایشان به گفتگو و تبادل نظر درباره مسائل مختلف دانشگاهی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی پرداختند.
 
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مطالب مطرح شده درخصوص برخی برخوردهای قضایی با تشکل ها، سایت ها و وبلاگ های دانشجویی افزودند: البته قوه قضاییه در این خصوص، استدلال‎هایی دارد که اگر مطرح شود احتمالاً برخی ابهامات برطرف خواهند شد اما عقیده من هم این است که نباید در قبال اظهار نظر تند یک جوان دانشجو، برخورد تند شود.
 
رهبر انقلاب اسلامی درخصوص سؤال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه «آیا انتقاد کردن به معنای تکمیل کردن پازل دشمن است» تأکید کردند: من به هیچ وجه اعتقادی به انتقاد نکردن ندارم بلکه همواره اصرار دارم، جریان دانشجویی موضع انتقادی خود را حفظ کند.
 
ایشان در ارائه مقابله صحیح با هدف اصلی دشمنان در جنگ نرم، افزایش سطح معرفت را مورد تأکید فراوان قرار دادند.
 
رهبر انقلاب به دانشجویان توصیه کردند: سطح معرفت خود را مطالب سایتها،‌ وبلاگها و اینجور مسائل قرار ندهید بلکه سعی کنید با اتکای به قرآن، نوشته های استاد مطهری و نوشته های فضلای بزرگ و فضلای جوان حوزه ها، بطور روزافزون سطح معارف خود را ارتقا دهید.
 
رهبر انقلاب همچنین درباره سخنان یکی از دانشجویان درباره کم تحرکی شورایعالی فضای مجازی افزودند: نباید برای دیدن نتایج فعالیت این شورا تعجیل کرد چرا که اینگونه کارها، نیازمند چند سال زمان است."
 
نگارنده با طرح این مقدمه از بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی لازم می داند تا روی سخن با مسئولان حوزه فناوری های نوین ارتباطاتی و اطلاعاتی را با استناد به فرمایشات معظم اله گشوده و بیان کند.
 
از متن فرمایشات رهبر انقلاب آنچه بیش از هرچیز نمایان می شود حفظ اعتدال و مراجعه به ارزش های انقلابی ، اخلاقی و دینی است.
این موضوع تکیه بر دانش عقلانی و دینی برپایه فرمایشات پیامبر اعظم (ص) و حضرت علی (ع) و تاکید مکرر بر حفظ اخلاقیات و اعتدال در زندگی و مماشات و معاشرت های اجتماعی دارد.
 
این موضوع وظیفه مسئولان را در قبال جامعه سنگین تر می کند که از سویی تکلیف دینی آنان و از سوی دیگر دیدگاه ولایت فقیه بر این موضوع دلالت دارد.
 
جریان آزاد اطلاعات موضوعی است که جمهوری اسلامی ایران در هیات های اعزامی خود به جلسات جهانی در موضوع جامعه جهانی اطلاعات پی گیر آن بوده و ناظر این مدعا تاکید ایران بر سلب اختیار انحصاری ایالات متحده امریکا بر شبکه جهانی اینترنت و ایجاد زمینه دخالت جهانی بر موضوع و تصمیم گیری کشورهای مختلف برای استفاده بهینه از آن بوده است.
 
دلالت صریح این موضوع آنچه به ذهن متبادر می کند آن است که هیچگاه مسئولان بر آن نبوده اند که ارتباطات جهانی را بر جامعه خود محدود سازند و یا قاطعانه و عامدانه بر قطع ارتباط جهانی تاکید کنند.
 
از سوی دیگر شیوع خبرهایی قابل تامل که برخی مدل های آن بارها از سوی رسانه ها مطرح و بارها نیز از سوی مسئولان ذی ربط رد و شفاف سازی شد آمدن اینترنت ملی یا شبکه ملی اطلاعات و رفتن اینترنت جهانی از مرزهای کشور ایران است.
 
موضوعی که نه تنها شاغلان بر حرفه های متعدد منتهی به شبکه اینترنت را مخاطب قرار داده و آنان را نگران و سردرگم کرده بلکه این موضوع تا آنجا پیش رفته که قبل از رسیدن اینترنت پرسرعت چند مگا بیتی به درب منازل ، نگرانی حاصل از قطع ارتباط جهانی ، درب منزل کاربران ایرانی را به صدا درآورده است.
 
اگر از اینترنت پاک یا حلال سخن می گوییم هیچ ایرادی بر آن نیست چرا که زمینه های سالم سازی فضای تبادل اطلاعات موضوعی است که هر خانواده ای برای حفظ سلامت اعضای خود بدان تاکید دارد.
 
آنچه از آن به عنوان جداسازی شبکه زیرساخت ارتباطی برای شبکه بانکی کشور از شبکه استفاده عمومی فضای مجازی سخن به میان می آوریم نیز جای بحث های کارشناسی دارد و منطق حکم می کند امنیت لازم توسط این جداسازی صورت گرفته و دیگر در برقراری امنیت سخت افزاری و نرم افزاری آن برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.
 
اما جریان آزاد اطلاعات مسئله مهمی است که دیگر با محدود سازی یا قطع ارتباط دستگاه یا شبکه ای در یک کشور یا مرزهای جغرافیایی مشخص، تعریف نمی شود.
 
جریان آزاد اطلاعات حتی با برقراری شبکه ملی اطلاعات نیز انکار ناپذیر است.
 
البته مسئولان ذی ربط بارها تاکید کرده اند آنچه رخ می دهد منطقی و عقلانی و به نفع مردم خواهد بود . ارائه خدمات و تبادل داده های لازم در شبکه ای داخلی و امن در حوزه دولت الکترونیکی ، تجارت الکترونیکی ، سلامت الکترونیکی و دیگر موارد با سرعت و کیفیت قابل ملاحظه ای انجام می شود.
 
این موضوع به ارائه اینترنت پرسرعت در کنار شبکه ملی اطلاعات کمک خواهد کرد و ضمن برقراری امنیت لازم، کاربران می توانند با سرعت و کیفیت قابل قبولی به کار با شبکه جهانی اینترنت بپردازند.
 
اما نکته ای در کنار این موضوع مطرح است این که با محدود سازی شرکت ها و صاحبان سایت ها و اجبار برای فراهم آوری فضاهای داخلی و از سوی دیگر محدود سازی جستجوگرهای اینترنتی و فیلترینگ سایت های مختلف چگونه می توان مطمئن بود که اینترنت جهانی در سالم سازی آن به چالشی عمیق در ایران منجر نمی شود.
 
چالشی که جای بحث بسیاری دارد که مادام از اجرای حتی حواشی آن موجبات خسارات عمده ای را به کشور در حوزه پیشرفت در فضای مجازی و قرارگیری در موقعیت مناسب از لحاظ آمادگی الکترونیکی به دنبال خواهد داشت.
 
جریان آزاد اطلاعات موضوع مهمی است که ربطی به سالم سازی اینترنت ندارد و تولید محتوای بومی مسئله مهمتری که مسئولان باید به آن توجه جدی کنند.
 
اما تولید محتوای بومی و سالم سازی اینترنت به معنای اختراع دوباره چرخ نیست !
 
لازم است تا امنیت لازم در بکارگیری شبکه جهانی اینترنت و ابزارهای مختلف افزون بر آن همانند موتورهای جستجوگر ، شبکه های اجتماعی ، سرویس های پست الکترونیکی و موراد دیگر مورد توجه قرار گیرد. 
 
باید در این مسیر به آموزش های لازم کاربران بپردازیم و از سوی دیگر به برقراری امنیت فضای مجازی و پدافند غیرعامل توجه ویژه ای داشته باشیم.
 
باید دسترسی کاربران به جریان آزاد اطلاعات به خوبی فراهم باشد و درکنار آن آموزش استفاده صحیح و کاربردی از ابزار فناوری همچون شبکه جهانی اینترنت ارائه شود.
 
اگر هکرهای کلاه سفید به تعبیری نیروهای مناسبی برای رویارویی با چالش های امنیتی و اجتماعی در فضای مجازی محسوب می شوند آنچنان که دستگاه های مربوطه به اشتغال زایی آنان مبادرت می ورزند تا در مسیر درست و پیشگیری از بزه از آنان بهره گیرند پس با دسترسی به جریان آزاد اطلاعات و شبکه ای سریع ، کیفی و امن محیط را برای تبیین جایگاه مناسب جمهوری اسلامی ایران در حوزه فناوری های نوین ارتباطاتی و اطلاعاتی در سطح بین المللی می توان فراهم کرد.
 
پتانسیل رویارویی با مشکلات و توطئه های دشمنان ، در میان جوانان ایران ، آنچنان قدرتمند و همچون سال های دفاع مقدس ، وجود دارد که با ایجاد زیرساختار مناسب و با کیفیت ، تجهیز ارتش سایبری به سهولت با برنامه ریزی صحیح امکان پذیر است.
 
اینکه امروز گوگل را کنار بگذاریم، یعنی شاید به اختراع دوباره چرخ می اندیشیم و اینکه از شبکه ای اجتماعی مانند فیس بوک واهمه داشته باشیم یعنی شاید آن را زیادی مهم جلوه داده ایم.
 
به فکر تولید محتوا ، حمایت از نخبگان و نیروهای جوان و توسعه جایگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور باشیم تا محدود سازی دسترسی به ابزار فناوری نوین.
 
شایسته است تا مسئولان، منطقی و شفاف با مردم سخن بگویند و آنان را از آنچه در سر دارند با خبر ساخته و از چالش ها اجتناب ورزند.
آیا ما از جریان آزاد اطلاعات سخن می گوییم در حالی که مسئولان حکم اعدام اینترنت را در ایران صادر کرده اند ؟
 
رضا تقی پور وزیر ICT طی چند روز گذشته اعلام کرده که تمام دستگاه های اجرایی کشور از سوم مهر ماه تمامی ارتباطاتشان با اینترنت قطع شده و از شبکه اینترنت به شبکه ملی منتقل می شوند.
 
به گزارش سیتنا، وزیر ارتباطات به خبرگزاری مهر گفته که 42 هزار دستگاه دولتی در هفته اول مهر 1391 تمامی ارتباطات شان از شبکه اینترنت به شبکه ملی منتقل می شود.
 
 قرار بود شهریور ماه امسال این کار انجام شود که نشد و رضا تقی پور به خبرنگار مهر گفت تفکیک شبکه اینترنت از شبکه ملی اطلاعات برای دستگاههای دولتی در 29 استان انجام شده و این پروژه تا هفته دیگر در کل کشور و در تمامی مراکز سوئیچ استانی یعنی 31 استان عملیاتی و طی مراسمی پرده برداری می شود.
 
وی دلیل تاخیر مذکور را نصب تجهیزات و جداسازی شبکه عنوان کرد و گفت: کلیات اجرای این پروژه به تمامی دستگاه ها ابلاغ و به صورت عملیاتی نیز با تمامی وزارتخانه ها مسائل مربوطه مطرح شده است.
 
بسیاری از کاربران و سرویس دهنده های اینترنتی در این هفته و هفته قبل شاهد قطعی های مکرر اینترنت بوده و معلوم نیست چه اتفاقی هنگام سوئیچ کردن اینترنت به شبکه ملی خواهد افتاد.
 
هیچ مقامی نیز تاکنون از لحاظ فنی درباره سوئیچ کردن آزمایشی و نتایج آن سخنی نگفته و این امر موجب دلهره کاربران ایرانی شده است.
 
البته بارها مسئولان بر این نکته نیز تاکید کرده اند که راه اندازی شبکه ملی اطلاعات به معنای داشتن اینترنت ملی نیست و اینترنت جهانی در کنار شبکه ملی اطلاعات خواهد ماند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11211 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/07/03 تعداد مشاهده: 1763
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/07/04 00:43
من نمی فهمم شما با ادعای مذهبی بودنتان دارید این همه سنگ چی را به سینه می زنید خدا عقل ما را در این آخر الزمان حفظ کند عقلی که باهاش بندگی کنیم نه عقلی که با آن وسیله توسعه گناه بیشتر و بزرگتر را بسازیم
احمد 1391/07/03 12:56
نمیدونم چرا کسی به این فکر نمیکنه که به جای فیلتر کردن سایتها و وبلاگها و به نوعی همیشه در حالت دفاع بودن در مقابل بعضی مطالب در حوزه ی اینترنت , چرا ما حمله نکنیم؟!
آخه تا کجا میخوان پیش ببرن با این سیاست گذاری های اشتباه!
بابا این ره که تو میروی به ترکستان استlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet