کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743886439 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/27 | اعضاء: 317255 | نظرات: 37926
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فکرش را کنید؛ جیمیل فیلتر شد!

گویا تصمیم‌های سریع و طوفانی در عرصه مدیریت و ارکان تصمیم‌گیری کشور به امری رایج تبدیل شده است. رفتاری که در عرصه‌های مختلف به ويژه حوزه‌هایی که با امور اجتماعی و روزمره مردم سر و کار دارند، دردسر زا شده و موجب در تنگنا قرار گرفتن مردم خواهد شد. شب گذشته، به طور ناگهانی و تقریباً بدون کمترین اعلام قبلی، دسترسی به سرویس پست الکترونیک گوگل (جیمیل) در ایران ناممکن گشت. البته اگر جیمیل را در مرورگر وب خود بالا بیاورید، صفحه معروف فیلترینگ سایت‌های ایرانی مشاهده نمی‌شود بلکه اساساً دسترسی به جیمیل مسدود شده و در مرورگر صفحه‌ای نمایان نخواهد شد. این امر با توجه به سرویس‌های نمایش‌گر و اطلاعات‌سنج گوگل نیز مشهود است؛ بر اساس داده‌های سرویس Transparency Report گوگل، دسترسی به جیمیل در ایران از ساعت 8 صبح امروز تا 12 ظهر نسبت به ساعت مشابه دیروز در حدود 70 درصد کاهش یافته است و این یعنی رایانامه جیمیل در ایران مسدود شده و کاربران حداکثر می‌توانند با سرویس‌های وی.پی.ان و دیگر سرویس‌های مشابه به آن دسترسی پیدا کنند و البته این یعنی دور زدن قانون در کشور! تصویر زیر مربوط به میزان دسترسی کاربران ایرانی به جیمیل تا ساعت 12 ظهر امروز (دوشنبه 3مهر 1391) است. 

تصویر مربوط به بازه‌های مشابه امروز و دیروز برای بازدید ایرانیان از جیمیل 

سرویس پست الکترونیکی گوگل در ایران نسبت به اغلب سرویس‌های ایمیل دیگر محبوب‌تر بوده و البته کارایی بیشتری نیز دارد، از این رو اغلب مردم جیمیل را نسبت به یاهو میل، هات میل و ... ترجیح می‌دهند. بنابراین بدیهی است که این سرویس پستی مجازی روزانه محل نامه‌نگاری الکترونیکی هزاران یا شاید میلیون‌ها کاربر ایرانی باشد که مسائل کاری، شغلی، اجتماعی، علمی، دانشگاهی، تفریحی و خبری خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. اما فیلترینگ یک شبه این سرویس با چنین استقبالی از سوی ایرانیان، امری عجیب و عجولانه است. 

استاد دانشگاهی را فرض کنید که امروز صبح می‌خواهد ایمیل‌های دانشجویان‌اش را چک کند؛ فروشنده‌ای را فرض کنید که امروز صبح می‌خواهد ایمیل‌های مربوط به سفارشات خویش را چک کند؛ خبرنگاری را فرض کنید که امروز صبح می‌خواهد ایمیل‌های خبری و گزارشی خویش را چک کند؛ کارمندی را فرض کنید که امروز صبح می‌خواهد ایمیل‌های کاری و برنامه‌های روزش را چک کند؛ تاجری را فرض کنید که امروز صبح می‌خواهد ایمیل‌های مربوط به جزئیات سفارش‌ها و کالاهای مورد نظرش از طرف خارجی را چک کند؛ زن خانه‌داری را فرض کنید که امروز صبح می‌خواهد ایمیل‌های به اشتراک گذاشته شده دوستان و اقوام خویش را چک کند؛ دانشجویی را فرض کنید که امروز صبح می‌خواهد ایمیل پروژه خود را برای دانشگاه و استادش ارسال کند؛ همه این افراد، کسانی هستند که همیشه با ایمیل‌شان سر و کار دارند و ما می‌توانیم این‌ها را فرض کنیم؛ اما چرا مسئولین ذی‌ربط نمی‌توانند فرض کنند؟! چرا افرادی که در کمیته فیلترینگ هستند نمی‌توانند 40 میلیون کاربر ایرانی اینترنت را فرض کنند که از جیمیل و سرویس‌های مرتبط با آن استفاده کنند؟! مشکل تصمیم‌گیری در کشور ما همین است که آقایان گاهی فرض نمی‌کنند! یعنی کاری ندارند بعدش چند میلیون ایرانی درگیر می‌شوند و به دردسر می‌افتند! 

مسأله اینترنت ملی، از مدت‌ها پیش ورد زبان‌ها افتاده بود و البته مسئولین هم مداوماً تاکید می‌کردند که این مسأله به معنای قطع دسترسی به شبکه جهانی نیست و این دو شبکه به طور موازی در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند. اما اقدامات دفعی این چنینی موجب می‌شود که رسانه‌های خارجی که مترصد فرصتی برای خبرپراکنی‌های مورد تمایل خود هستند به گونه دلخواه به این رخداد بپردازند. 

ساعتی پیش، خبرگزاری فرانسه (AFP) در گزارشی به خبر مربوط به فیلترینگ جیمیل پرداخت و اظهار داشت: «ایران دسترسی به سرویس محبوب و امن جیمیل را مسدود نمود. این اولین گام جمهوری اسلامی برای ایجاد یک دیواره بین اینترانت مجزای ملی و اینترنت در سراسر جهان است. دسترسی به صفحه جستجوی گوگل (www.google.com) نیز محدود به نسخه های نا امن آن شده و تلاش برای دسترسی با استفاده از پروتکل امن (https://www.google.com) نیز مسدود شده است.» این خبرگزاری در ادامه با اشاره به ترس ایرانیان از سرویس اینترنت ملی افزود: «ایران در حال کار بر روی جداسازی اینترنت ملی خود کار می‌کند که آن را از محتوای غیر اسلامی پاک می‌خواند. مقامات ادعا می کنند این اینترانت، سریع‌تر و امن‌تر خواهد بود، اما با این وجود داده‌های کاربران به راحتی قابل نظارت می‌شود.»

همچنین گاردین طی گزارشی مدعی شد که ایران در زمره کشورهایی است که سانسور گسترده‌ای در آن حاکم است و عنوان کرد: «دسترسی به بیش از پنج میلیون سایت در کشور ایران از جمله وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر و وب‌سایت‌های بسیاری از رسانه‌های غربی، از جمله گاردین، بی.بی.سی و سی.ان.ان، فیلتر شده است» این رسانه در ادامه اضافه کرد: «بسیاری از دسترسی ایرانیان با کمک پروکسی و یا VPN صورت می‌یرد و به عنوان مثال با وجود اینکه فیس بوک در ایران فیلتر است اما بیش از 17 میلیون ایرانی در آن حساب دارد.» 

چرا باید به راحتی چنین خوراک رسانه‌ای و خبری را برای بنگاه‌های خبرپراکنی غربی فراهم نمود تا آنان نیز با دروغ‌پراکنی و بزرگ‌‌نمایی به پوشش داده‌های مورد نظر خویش بپردازند؟ آیا مسئولین حتی فرض نمی‌کنند این مسأله چقدر می‌تواند ابعاد بین‌المللی سوء برای جمهوری اسلامی داشته باشد؟!

از سوی دیگر نکته‌ای که قابل توجه است، دلیل‌تراشی تصمیم‌گیرندگان این طرح است. آنان با بیان اینکه رغبت و درخواست مردمی موجب چنین حرکتی شده است، عملاً بار این تصمیم را بر دوش مردم می‌اندازند. اما آیا واقعا مردم به این کار متمایل بوده‌اند؟ آیا مردم سرویس جایگزین مشابهی برای گوگل و جیمیل می‌شناسند که با استفاده از آن، نیازی به خدمات گوگل نداشته باشند؟ آیا بهتر نیست بگذاریم مردم خودشان تکلیف خودشان را روشن کنند تا اینکه ما برای آنان تعیین تکلیف کنیم؟! یک زمانی هست که فیس.بوک یا توییتر را فیلتر می‌کنیم و ابعاد اجتماعی آن را واسطه قرار می‌دهیم، اما اینجا که یک سرویس پست الکترونیکی را فیلتر کرده‌ایم و تازه شبکه اجتماعی در دل آن (یعنی گوگل پلاس) نیز از لحاظ محتوایی و فضای درونی کاملا با شبکه‌های دیگر مغایر است، چرا باید به رفتار سلبی روی بیاوریم؟ رفتار سلبی که حتی رسانه‌های خارجی نیز رفتار مردم در قبال آن را توصیف کرده‌اند: روی آوردن به دورزدن فیلترنیگ! یعنی عملا درصد بالایی از جامعه کاربران اینترنتی‌مان به دور زدن قانون می‌پردازند و این را کل دنیا هم می‌دانند! آیا این برای نظام ما مایه افتخار است؟ و یا اینکه باید با بسترسازی مناسب و ارائه نسخه‌های ملی و ایرانی جایگزین در عرصه خدمات اینترنتی، موجب شویم خود مردم به سرویسهای ایرانی روی آورند؟ کدام یک بهتر است؟!
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11213 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: fardanews.com تاریخ خبر: 1391/07/03 تعداد مشاهده: 2493
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

شبنم 1391/07/09 12:05
می خندم به وضعی که دچارمون کردن..واقعا معنی ایرانی و آریایی اینه؟؟
اینه اون فرهنگ 2500ساله؟؟؟
بیچاره کوروش...الان تنش تو گور رو ویبره ست...
آقایون،برادران،عزیزان..سردمداران بیاد یه کم به خودمون احترام بذاریم..مضحکه بقیه شدیم تو دنیا...
داریوش 1391/07/05 09:51
بابا باشه 3 و ز4 مهر نرفتیم! دیگه چرا جمیل رو مسدود کردید؟ نمی گویند مسئو لین محترم م م م که آدم کار داره .
! 1391/07/05 04:07
هنوز نفهمیدن که گوگل تحربم نشده اونکه تحریم شده خودمونیم! مثله نخوردن غذا به بهانه تحریمش!
علی جوادی 1391/07/05 03:27
آقا طلا گرمی 108 هزار تومن...
16 کیلویی روغن 67 هزار تومن...
مردم دارن از گرسنگی میمیرن و مسئولین ما دم از خودکفائیه ملی میزنن و بیت المال رو صرف تفریحات اونور آبی میکنن...
چند اختلاص تو همین یه سال صورت گرفته؟
خودمون داریم ریشه کن شدن خودمونو توسط مسئولین میبینیم بعد میان گوگل رو که اصلا با ایران حساب و کتابی نداره تحریم میکنن...
اول اصلاح خود;بعد اصلاح دیگران...
ابوالقاسم ایمانی 1391/07/04 23:51
مثل همیشه باید چیزی به زبون نیاریم...چیز جدیدی نیست...
HAMED..RI 1391/07/04 23:03
جهنم خشک به تمام معنا به این کشور میگن
امیر مصطفی بیاتی 1391/07/04 21:27
سلام

ببخشید شما این نمودار را چگونه طراحی کردید

یعنی از کجا میدونید که کی به جیمیل میره
حامد 1391/07/04 18:28
آقایون حواستون رو جمع کنید اگر بخواهید زیاد اعتراض کنید خودم میدم بقیه ی سایت ها رو چه خوب چه بد همش رو ببندن ها :)lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
iman 1391/07/04 16:08
یاد سریال شبهای برره به خیر:
بیایید برای اعتراض شیشه های خانه خودمان را بشکنیم!
من 1391/07/04 14:28
من نمیفهمم اینهمه ادعای تحریم میکنید.... مگه تحریم این شکلی هم میشه؟ خوب اگه ادعا دارید میخواید تحریم کنید خوب تحریم کنید، از سرویس‌ها استفاده نکنید. خوب فیلتر دیگه واسه چیه؟ مگه اعتیاد دارید که میخواید یکی دیگه شما رو محروم کنه؟؟؟
یا اینکه اینقدر ظالم و مستبد و خودکامه‌اید که انتظار دارید همه عیناً مثل شما فکر کنند؟؟؟ اگه اینطوره که خوب خودتون رو نشون دادین!
من اصلاً، به هیچ وجه از توهین بی‌جهت به مقدسات هر کسی طرفداری نمی‌کنم اما مسائل رو اونطوری که بعضیا تحلیل میکنن و به هم ربط میدن قبول ندارم.
گفته شده "به درخواست مکرر مردم" خوب اون "مردمی" که ازش دم می‌زنن از این سرویس‌ها استفاده نکنن، یعنی ایمانشون اینقدر ضعیفه که نمی‌تونن جلوی خودشون رو بگیرن: در خواست مکرر دارن که یکی دیگه اینکار رو واسشون انجام بده؟ یا نه چون اونقدر خودکامه و مستبد هستند که انتظار دارن که دیگران هم دقیقاً مثل خودشون فکر کنن!؟
lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
من 1391/07/04 14:27
اینم بگم اگه ایمانتون ذزه‌ای واقعیت داشت تو همه‌ی موارد محصولات آمریکای جنایتکار رو استفاده نمیکردید نه اینکه اونجاهایی که به نفعتون (چون از استفاده نکردن خیلی ضرر نمیکنید) تحریم کنید. من ذره‌ای از ایمانتون رو باور ندارم. اون دنیا باید جواب بدید که چرا فقط اونجاهاییکه خیلی متضرر نمی‌شدید ادعای ایمان و طرفداری از امقدسات رو داشتید.
دو رو برتون رو نگاه کنید، اجزای سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوترتون و خیلی چیزای دیگه رو....

ای کاش این مردم دانه‌های دلشان پیدا بود
کاش ذر‌ه‌ای از ایمان حقیقی بودlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
محمد 1391/07/04 13:29
سافت گذر چی شد یه هو عوض شدی ؟lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
saeed 1391/07/04 13:21
درجواب اونایی که میگن پس محبت به پیامبر مکرم اسلام کجاست ؟چرا ناراحتید؟ بگم شما به پیامبر محبت دارید؟عامل به دستورات ایشون باشید تا جهان اسلام این شکلی نشه نه فقط ظاهر کشور اسلامی باشه و کلا جهان اسلام فقط ظاهر باشه تا دید بسیار بدی حتی در مردم کشور خودمون هم به وجود بیاد!واقعا این که میگن ما داریم اسلام رو درجهان اشاعه میدیم باور می کنید؟
رضا 1391/07/04 12:41
شاید هم بدلیل این بوده که مردم خودشون نرفتن گوگل و جیمیل.مثلا من خودم الان دو روزه از یاهو استفاده میکنم چون قرار بود دوشنبه و سه شنبه به اعتراض فیلم از گوگل استفاده نکنیم.شاید دلیل کم بودن ترافیک گوگل از ایران همین بوده.دیروز رفتم چک کردم دیدم گوگل برا من باز هست و فیلتر نیست ولی استفاده نکردم ازش
ناشناس 1391/07/04 12:32

آخه تا کی؟؟؟
یه گروه تو غرب به مقدسات توهین میکنن اونوقت اینجا حقوق خودمونو فیلتر میکنیم.
هی به اسلام توهین میشه ما هی حال خودمونو میگیریم.
چندین ساله این روند ادامه داره.
فکر نمیکنید وقتش رسیده که بجای اقدامات از موضع ضعف اقدامات قوی فرهنگی برای معرفی پیامبر(ص) انجام بشه.


هرچند از این جماعت کلا بعیده!!!!!!
فضلی 1391/07/04 12:25
بابا 2 روز بدون گوگل نمیتونین زندگی کنید؟
چرا اینقدر حاشیه درست می کنین؟
کارمون فقط شده حاشیه سازی و مسئله رو بزرگ کردن.
یه جرقه کوچیک می خوایم که تبدیلش کنیم به انفجار.
یک بار هم که شده بذارید ما اونا رو تحریم کنیم. همیشه باید مفعول باشیم؟
از فردا از صبح تا شب برید بخوابید توی جیمیل و گوگل
MoReZa 1391/07/04 12:22
بچه‌ها! چرا این‌قدر تند می‌رید؟!
سافت‌گذر که این خبر رو خودش نذاشته. منبعش fardanews.com هست که پایین مطلب هم نوشته.
اون خبر تحریم را هم خود سافت‌گذر گذاشته بود.
به نظرم سافت‌گذر سایت طرفدار سفاهت و بی‌شعوری عده‌ای نیست!
خبرگزاری سافت‌گذر تا حدی بی‌طرفانه هست و باید این را خوب بدانیم نه دو رویی سافت‌گذر!
-----------------------------------------
من موندم چرا مسئولین نمی‌خوان بفهمن که نباید واسه‌ی جمعیت میلیونی ایران تصمیم عجولانه گرفت؟!
به نظرم فیلتر کردن جی‌میل یعنی فحش به مردمی که دارن از این سرویس استفاده می‌کنن که همه می‌دونیم تعدادشون کم نیست.
خیلی زشت بود این حرکتشون.
باز اگه گوگل را فیلتر کرده بودن یه توجیه مسخره داشتن (که اونم درست نیست!) ولی دیگه فیلتر کردن جی‌میل هیچ توجیهی نداره.
تا کی باید در گوششون خوند که به مردم حق انتخاب بدید؟ مردم باید خود انتخاب کنند. دوره‌ی زور و تحمیل گذشته...

تجربه نشون داده که اونا به نظرات ما می‌خندن!
من که فقط امیدم به ظهور امام زمان هست و طبق نشانه‌های آخرالزمان؛ ظهور منجی همه‌ی عالم نزدیک است... چه‌قدر دلم خنک می‌شه وقتی ببینم عدالت میاد سر جاش و دیگه کسی به اسم دین ستم نمی‌کنه!
برای فرج آقامون یه صلوات بفرستید.
mahdit 1391/07/04 12:14
با سلام به همه من بیشتر نظرات رو خوندم حرف من اینه تا دیروز به BBC اینا تلنگر می انداختید حالا اونا دارن به ما تلنگر می اندازن !! آخه این چه وضعشه قرار شد قط 3 و 4 مهر گوگل تحریم شه نه برای همیشه تازه خیلی جالبه کل مسلمون ها خودشون تصمیم گرفتن گوگل رو تحریم کنن نه سازمانی یا نه نهاد مزخرفی مثل فیلترینگ آیا این درسته که خود شون تصمیم گیری می کنن و اصلا اهمیتی به مردم نمی دن چه جوره تا انتخابات می شه همه باید بیان رای بدن اما از این جور مسائل پیش میاد خودشون تصمیم گیری کنن الحمد الله که من یاهو میل استفاده می کنم چندان آسیبی بهم نرسیده ولی اینو بگم با فیلتر شدن گوگل و جیمیل بیشتر وبسایت ها ناقص می شن از جمله فیلترینیگ فکرش رو بکنید کسی که با سرچ کردن تو گوگل مطالبش رو در میاره الان باد بشینه دنبال نخود سیاه بگرده
عباس 1391/07/04 12:10
در جواب این دوست عزیزمون علی که می گن غیرتی نداری و از این حرفا
دوست عزیز الان جواب منو کی میده؟
من جی میلم رو ثبت کردم برای روادید و ...
غیرت شما الان جواب منو می ده؟ غیرت شما الان میره سفارت برای من؟
الکی جو می گیرتمون و دم از اسلام می زنیم
آقا تظاهرات شد همه ماها هم ناراحت شدیم از این قضیه ولی دلیل نمیشه مسیر زندگیمونو عوض کنیم!
خودمون باید برای خودمون تصمیم بگیریم ! نه اینکه یه چیزی رو به زور استفاده کنیم



باید دولت مردان امکانات رو بزارن و بگن که آقا هرکدوم که مایلین استفاده کنید ! اینه یک دولت آزاد
امیر 1391/07/04 12:01
آقا شما که انقدر محبت داری به پیامبر طبق گفته خودت؛شما نرو تو گوگل!این چه کاریه آخه!مگه محبت زوری هم میشه!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آتیلا 1391/07/04 11:37
هرکی باتوجه به شخصیت خودش از اینترنت استفاده میکنه(البته90%توخونه خودشون)بزارین مردم خودشون براخودشون فیلترکنن.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
h 1391/07/04 11:27
سلام سافت گذر
کاش شما که این همه توضیح دادی یه جمله هم میگفتی که در اعتراض به چه چیزی بوده که اینکار صورت گرفته lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
کاربر 1391/07/04 11:26
بدبختی ما اینه که همه چیز رو با همه چیز قاطی میکنیم. از ژاپن یاد بگیرید که وقتی آمریکا بمباران هسته ای کرد بعدش چی کار کرد که حالا آمریکا رو به زانو درآورده. از چین یاد بگیرید که حالا اقتصاد کل دنیا رو تو دست خودش داره. این تصمیمات احمقانه و خارج از شعور عده ای که با حمایت افرادی بی شعورتر از اونها انجام میشه کار به جایی نمی بره. مشکل رو باید ریشه ای حل کنید نه اینکه برای اینکه که چند تا..... مشکل رو نبینن رویش یه چیزی بندازیم فردا هم صداش در بیاد.....
تا کی تصمیمات بدون منطق و احساسی....
فعلا که هر روز بدتر از دیروز ......................................................
امیر 1391/07/04 10:49
سلام بچه ها چه طوره حال شما دی
اینقدر نظراتی که سافت گذر میزاره همه نظرات خوبیه ببینید چه قدر فحشو فحش کاری کردن که این سایت بسیار خوب نگذاشته بازم دی
ما باید یه کاری بکنیم:اونقدر دواتیشا بیرون داریم که به گفته حسین جان یه کارایی بکنن ما هم باید یه کارایی بکنیم صدای ما که نمیرسه فقط نوشتس که هیچ تاثیری نداره
گلابی 1391/07/04 10:33
برای خودشون و خانواده و رفتگانشون دعای خیر خریدن با این کارشون
ناشناس 1391/07/04 10:32
مردم ما باید خوشون سایت گوگل و سرویس هاشو تحریم کنند نه این که حکومت خودش دست به این کار بزنه اینجوری مسئله حالت سیاسی به خودش میگیره و تاثیری نخواهد داشت مسئولین گوگل باید بدونند مردم ایران واقعا از این حرکتشون ناراحت هستند ولی با این حرکت مسئولین گوگل این تحریم رو به حساب حکومت ایران میذارند و حساب مردم رو از نظام جدا میدونند و اعلام میکنند تحریم گوگل توسط ایرانیان نه به میل خودشون بلکه طبق خواسته حکومتشون بودهlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
چقدر ما بدبختیم 1391/07/04 10:28
خدایا نمیشه نسل این ..... ریشه کن کنی
ناشناس 1391/07/04 10:25
یه دبیری ریاضی داشتیم که میگفت :اگرکسی بتونه روشهای مختلفی روبرای حل یک مسئله پیدا کنه یعنی درسش رو کاملا فهمیده
اما ما خیلی وقت که فهمیدیم برای حل یک مسئله کافی صورت مسئله رو پاک کنیم!
مثلا اگر درجامعه دیدیم فیسبوک یک مسئله است کافی است که فیسبوک را ....
اگردیدم کاربر کنجکاو است که در گوگل سرچ کند یعنی گوگل مسئله است پس اولین راه حل ضربتی ....
و صدها اگر دیگر که خارج ازحوصله همه کاربران ایرانی است....
bbkgh 1391/07/04 10:15
اخه تو مملکتی که فهم شعور شخصیت هویت ازادی منیت فیلتره دیگه جی میل که رقمی نیست به بزرگی خدا خود پیامبرم این حال روز منو تو رو میدید زار زار به حالمون گریه میکرد
ناشناس 1391/07/04 09:55
به زور میگن بیا و از فیلترشکن اتسفاده کن
البته اینو هم بگم چون ننمیتون به جیمیل وارد شده و دستکاریش کنن با جیمیل بد افتاده اند
پویا 1391/07/04 09:52
بخدا دیگه خجالت داره! این چه کاری؟! ما به زور حرفی رو و چیزی رو نمی پذیریم. اینترنت ملی مال خودتون!
ghasemi 1391/07/04 09:41
آقایان لطف کنید سرتونو بالا بگیرید بگید مملکت داری بلدید اون از تورم ثانیه ای؟ اون از بیکاری دقیقه ای اون از تحریمها و بسته شدن یکی بعد از دیگری شرکتها اینهم از اینترنت شما و آزادی دادنتان به هموطنان بابا اول برید خودتون اصلاح کنید بعد به فکر اصلاح چیزای دیگه باشید!!!!!!!!!
dariush 1391/07/04 09:20
کاش تو این بخش این رو هم می گفتید که قرار شده بود بنابر اهانت سایت گوگل 3 و 4 مهر سایت گوگل تحریم بشه و هیچ مسلمانی از اون استفاده نکنه
البته جای تعجبه چون تو همین سایت در بخش اخبار قبلا این نکته یادآوری شده بود
اما چرا پس از 24 ساعت تغییر روش داده میشه جای سواله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
م م صادقي 1391/07/04 09:05
خطاب به دوست عزیز "یک ایرانی که خجالت میکشه ایرانیه!!!"
بنده خدایی که میگی "اینجا ایرانه یعنی جایی که هرچی توش هست مایع سرافکندگیه." یا میگی: "عرب شرف داره به ایرانی.نمازش سره جاش روزش سرجاش از همه مهمتر عدالت داره به فکر مردمشه" چشاتو باز کن ببین این عربستان که میگی نمازش سرجاشه عدالتم داره و... همینا نیستن که مردم بحرین که هم نژادشونم هستن به خاک و خون میکشن؟ همین کشور نیست که مردم از بی عدالتی و رفاه افراطی چندتا طایفه که همه کشورشونو صاحاب شدن میریزن تو خیابونا؟ یه سرچ کن تا ببینی تو ریاض و جده و اماکن توریستی عربستان فساد چه بی دادی میکنه. بیخود م از روی عصبانیت شخصیت سنگ امام زمان مظلوم تر از علی رو به سینه نزن. همه می دونیم مشکلات و بی درایتی ها وجود داره. اما این عین بی انصافی و حماقته که به خاطر به زعم بعضیا سوء مدیریت عده ای رو بحساب کل ایران و ایرانیا بذاریم و با این اسم کامنت بذاریم: "یک ایرانی که خجالت میکشه ایرانیه!!!"
اسلام به ذات خود ندارد عیبی ***** هر عیب که هست در مسلمانی ماست

یه توصیه هم به مسئولین محترم کشور: توروخدا اینقدر کارای عجولانه و دشمن شادکن نکنید و قبل از هر اقدامی لااقل یه زنگ به چهارتاکارشناس بزنید. اصلا چارت سازمانی رو طوری بچینید که در حوزه های تخصصی بدون تأیید کارشناس ارشد مربوطه فرمانی اجرا نشه. اگرهم اینا هست و مثلا بخاطر مسایل امنیتی و جنگ سایبری این اتفاق افتاده یه زنگ به پخش سیراسری خبر بزنید و بگید علت قضیه چیه که هرکسی از ظنّ خود یار نشه. تازه اگه موضوع تحریمه می شد جستجوگر گوگل که کاربرای به مراتب بیشتری نسبت به جی میل داره رو تحریم کرد و این منطقی تره. چون هم بخاطر وجود جستجوگرای دیگه کار مردم تعطیل نمیشه هم تحریم محقق میشه. درثانی اگه سرویس ایمیلpost.irخودمون رایگان و کاملاً آنلاین بشه دیگه مردم ما مجبور نیستن زیر یوغ این کثافتا برن.
یاحق
lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
salam 1391/07/04 08:18
از این پراکنده گویی سافت گذر خوشم نیومد
یه روز حرف از تحریم می زنه یه روز میگه چرا؟
آقا رفقا جنگه دیگه سختی داره
طاقت بیارید
هدا 1391/07/04 07:04
کارو کاسبی خیلی از مردم به خصوص فروشگاههای اینترنتی وابسته به اینترنت و ایمیل مشتریان است وقتی می گویند بنا به درخواست مردم این سایت فیلتر شده یعنی مردم درخواست کردند ایمیلهاشون بسته بشه و کارو کاسبیشون هم تخته بشه . ایمیل یک موضوع کاملا" خصوصی ومانند نامه کتبی که با پست ارسال میشه می مونه آیا این درسته که جلوی ارسال نامه های مردم گرفته بشه؟؟؟؟؟؟lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
کوروش 1391/07/04 06:38
شما مطمئن هستید اینجا ایرانه -بی خودی به بعضی ها نگید ایرانی که هیچ بویی از ایرانی بودن نبردن.
بهرام بابازاده 1391/07/04 06:29
این تازه اول ه راهه ! چند سال میگذره از اون موقعی که خبر دادن میخوان اینترنت رو در عرض چند سال ، بکنن اینترانت ! یادم نیست چند سال پیش بود ، 10 - 11 سال پیش . تمام تصمیماتش هم توسط مقامات سیاسی گرفته میشد و نه متخصصین و مهندسین ارتباطات . (مثله فدراسیون فوتبال که رئیسش کوچکترین وجه مشترکی با واژه فوتبال نداره) . تمام این تصمیمات هم توسط مقامات (گاها" ناشناخته) سیاسی گرفته میشه .
علت ه اینکه هر کار ه نشدنی ای رو میتونن به راحتی آب خوردن انجام بدن هم همینه ، وقتی ببینن چیزی به نفعشون نیست به راحتی ازش میگذرن. به چه قیمتی ؟ مهم نیست ! شده به قیمت تجاوز محرض و محض به حقوق تک تک کاربران اینترنت. اصلا" مهم نیست . وقتی براشون سودی نداشته باشه ، خوب از سر راه برش میدارن.
حالا اگه تحقیق کنید متوجه میشید کسایی که این حکم رو تصویب کردن ، خودشون وقتی پشت کامپیوتر بشینن ، اولین چیزهایی که به زبون میآرن : این تلویزیونه سی دی هم میخونه ؟ آره ؟! یه فیلم بنداز توش نگاه کنیم !! یعنی درکشون از این وسیله در همین حد ه .
این اتفاق خیلی به خودیه خود مهم نیست . حالا یکی با وی پی ان یکی با پروکسی میشه یه جور ازش گذشت. ولی بوی بدی میده همین قضیه . بوی وحشتناک بدی میده ..
یه روز برسه که همه جا تیتر میزنن :
" جوانان برومند اسلام ساعاتی پیش موفق شدند اولین پایگاه داده ای درون مرزی را با رمز یا مهدی راه اندازی و به روز رسانی نمایند. لذا دسترسی کلیه کاربران ایرانی و غیر ایرانی داخل کشور از طریق کابلی و ماهواره ای به شبکه اینترنت محدود شده و کلیه کاربران از امروز میتوانند از منابع مختلف شبکه ملی برای امور مختلف استفاده کنند.
مزایای شبکه ملی نسبت به اینترنت :
_محدود بودن کاربران و در نتیجه اختصاص پهنای باند بیشتر به هر کاربر
_ امن بودن خطوط ارتباطی از تیررس جاسوسان رژیم صهیونیستی و آمریکا
_ خودکفا شدن دولت الکترونیک در زمینه انتقال اطلاعات !!!!
_ عدم فیلترینگ و محدودیت دسترسی به سایتها به علت استقرار کلیه سرورها در داخل کشور
_ کاهش اجرام اینترنتی !!! به دلیل شناسایی و ثبت اطلاعات جامع در دایرت المعارف اینترانت کشور و امکان
_ ***
_ ........
_ ......
_ ....
خیلی دور نیست این روزی که گفتم .
moein 1391/07/04 06:14
خدا پدر و مادر این نگارنده این مقاله راستین رو بیامرزه...
آخه تا کی قراره یه عده محدود جای کل ملت ایران تصمیم بگیرن و فکر و ایده نابالغ خودشون رو به خواست کل ملت ایران ربط بدن؟!
این کجاس اسلامه؟! این که کومونیست هست! پس حق اختیاری که در اسلام ازش دم میزنن کجاست؟! ما که داریم به سمت کشورهای با حکومت کومونیستی مثل کره شمالی حرکت میکنیم؟! حتما باید یه انقلاب دیگه بشه؟! چرا مسئولان و حاکمان یک ملت باید افراد نادان و بی علم و خرد باشن؟! تا کی باید خود تحریمی و خود ویرانگری رو تحریم و جواب دشمن نامیده بشه؟! عوض این کار ابلهانه بیان یه فیلم سینمایی یا کتاب یا هر چیز دیگه ای رو به زبان های رایج دنیا تبدیل و بسازن و اونطور از پیامبر حمایت و با کار فرهنگی و عاقلانه جوابشون رو بدن، توهین به مذاهب و ادیان دیگران حرکت زشتی هست و حتی در قانون های اساسی کشور های مدعی آزادی بیان توهین به مذهب و اعتقاد دیگران زشت و مخالف حقوق بشر هست ولی آیا مسئولان باید اینجور مسئله مهمی رو بهانه کنن و به خاطر رسیدن به هدفشون و اینترانت و موتورهای مسخره جست و جو و قالب کردن محصول خودشون به اجبار به ملت همچین موضوعی رو پیش بکشن و همچین حرکتی کنن؟!
مرتضی 1391/07/04 04:57
سلام
دوستان میتونن با نصب برنامه Mozilla Thunderbird از سرویس جیمیل خود استفاده کنن.
این برنامه به راحتی از آدرس http://www.softgozar.com/WebPage/SearchResult.aspx?Keyword=Mozilla%20Thunderbird
قابل دانلود است.
این برنامه دیگه نیازی به مرور گر نداره و کاملا جواب میده
مسعود 1391/07/04 03:51
سلام
اگه مسدود کردن گوگل و جیمیل مخصوصا جیمیل، برای اینترنت ملی و ازین چرتو پرتها باشه که واقعا مسخرست؛ خودشون چند روز دیگه برمی دارن ..
ولی اگه واسه همراهی مردم برای تحریم 2 روزه گوگل و یوتیوب باشه، قابل تحمله... تازه گوگل و یوتیوب قرار بود باشه نه جیمیل !
پدرام 1391/07/04 02:30
یاد سریال ببره افتادم! برای اینکه به دولت اعتراض کنن شیشه های خونه خودشونو میشکستن!!!!

آخه فقط کمی تعقل کنید! گوگل که اصلا مارکتی در ایران نداره! اونایی رو که داشته قبلا خودش چند ساله که از دسترس ایرانیان خارج کرده!!!‌شما اصلا ببین میتونی گوگل کروم را خودکارآپدیت کنی؟ یا میتونی توسط گوشی اندرویدت بری برنامه هاشو (حتی برنامه های رایگان) تو گوگل پلی اپدیت کنی؟ حتی نمیتونی بری تو سایت گول پلی! پس دیگه چه فرقی میکنه که ما تحریمش کنیم یانه! اونی که ضرر میکنه فقط خود ما هستیم و بس!!!!

در ضمن همه موتورهای جستجو میشه این فیلم رو سرچ کرد! پس چطوره همشونو فیلتر کنیم! یا میخوای کل اینترنتو تحریم کنیم؟‌ یا اصلا چطوره دیگه هرچی گوشی موبایل داریم بندازیم دور!!! چون همشون ساخت غربی ها هستن!!!

کجای اسلام گفته که بخاطر اینکه یه نفر یه کلیپ 12 دقیقه ای توهین امیز ساخته یه سفیر بی گناه امریکایی (که اتفاقا به دین اسلام علاقه داشته) کشته بشه؟ یا یه رستورانی که توش غذاهای امریکایی درست میشه در پاکستان آتش زده بشه؟ کدوم یکی از سایت های ایرانی و غیر ایرانی مسلمان اومد این کارهای کاملا اشتباهو محکوم کرد؟؟؟

lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
علی جوادی 1391/07/04 02:28
فردا پس فردا تو ایران نفس کشیدن هم پولی و ممنوع میشه
خجالت زده میشم وقتی میبینم نسل و نصبم بعد از کوروش کبیر به چه فلاکتی افتادن...
از ماست که بر ماست...به عبارتی خودمون کردیم که لعنت بر خودمون باد...
خدا ریشه ی این بدبختیهای چندسالمونو خشک کنه انشاالله
خواهشا نظرات رو ثبت کنین سافت گذر جون
ناشناس 1391/07/04 01:45
عجب متن سخیفی! متن شما هم ایضا بدون تفکر بود
ناشناس 1391/07/04 00:32
اصل کار درسته ولی باید با اعلام قبلی انجام می شد lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
عباس 1391/07/04 00:20
واقعا شورش و در اوردن
من برای روادید و پذیرش جی میلم و دادم! الان کی جواب گو منه؟
زندگیم اینجوری نابود می شه که
حتما باید با وی پی ان وصل شم؟
این چه وضشه
رعایت حقوق شهروند : این شعار اسلامه!
نه اینکه مارو اصلا آدم حساب نمی کنن
سارا 1391/07/03 23:55
مملکت من داره میشه اسباب خنده ی این و اون، حتی خودم(!!)، واقعا با این فیلترینگ مسخره میشه بازم دم از آزادی زد؟؟؟؟
ناشناس 1391/07/03 23:54
ای کاش این حق را داشتیم که خودمان تصمیم بگیریم که گوگل و جی میل را تحریم کنیم یا نکنیم!
ای کاش مسولین ما برای مردم احترام اندکی قائل بودند!
Fun.maN 1391/07/03 23:43
سخنان احتمالی در روز های بعد :
" چ میل ( چاپار میل ) دوست تازه ی پیر و جوان ! "
" ما به درخواست "همه ی مردم ایران" جیمیل را از میان برداشتیم !"
" ملت ایران طی تماس های بسیاری بابت فیلتر کردن جیمیل ، از ما تشکر کردند که مشکلات زیادی را برایشان حل کردیم !"
مجتبی 1391/07/03 23:37
شما هم معلوم نیست طرف کی هستید؟ تادیروز خودتون حرف از تحریم میزدید!!!
در ضمن من از ایمیل کلاینت استفاده می کنم , و جمیلمو چک میکنم چه با فیلتر
چه بدون فیلتر
GHOST TD MOKHTAJ 1391/07/03 23:34
سلام به همگی یعنی خیلی خرید البته دورزجون آدما آخه دیگه ما اینقدر بدبختیم که حتی نمیتونیم Gmail خودمنم چک کنیم آخه آندروید با جیمیل میچرخه اگه فیلتر بمونه دهن من آسفالت میشه از بس ارور میده که رمزتو بزن خیلی بیجنبه ایییییییییییییییییییییییییید.آبرو ایرانی ها رو از دم بردید.
یا علی
حسن 1391/07/03 23:26
به نظرم این فیلترینگ یعنی اهانت به فهم و شعور همه کاربران اینترنتی
جانم فدای رسول الله 1391/07/03 22:47
مگه قرار نبود 3 روز سراغ گوگل و بروبچه هاش نریم؟
چرا طاقت نمیارین؟
najafi 1391/07/03 22:42
فکرش رو بکنید سافتگذر فیلتر بشه.
چه حالی میده .lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
منتخب 1391/07/03 22:16
فحش بدم تایید نمیشه انتقاد کنم محل نمیزارن داد بزنم صدام به کسی نمیرسه لعنت به سفاهت ... !
محمود سید مرتضوی 1391/07/03 22:03
قبول دارم مشکلات را اما این همه سیاه نمایی اون هم از طرف شما بعیده.البته مسئولا-بی فکر ما- باید قبلا اطلاع می دادند.
جان و مالم فدای رسول الله
ناشناس 1391/07/03 21:44
پناه می برم به خدا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آیین 1391/07/03 21:33
من که فقط تنها میلم جی میله، باید چیکار کنم؟ هم ما میدونیم هم خودشون که چند روز دیگه از این تصمیم عجولانه و غیر عقلانی برمیگردن. واقعا نمیدونم درخواست مکرر مردم یعنی در خواست چه کسایی؟ چند درصد اونا از اینترنت استفاده میکنن؟
محمد 1391/07/03 21:31
ای بابا مثل اینکه قرار بود این دو روز از گوگل و سرویس هاش استفاده نکنیم خود همین سافت گذر یه تبلیغ گذاشته بود رو سایتش
حالا چی شده ؟
یک ایرانی که خجالت میکشه ایرانیه!!! 1391/07/03 21:26
اینجا ایرانه یعنی جایی که هرچی توش هست مایع سرافکندگیه.
واقعا دیگه شرمم میاد بگم ایرانی ام.عرب شرف داره به ایرانی.نمازش سره جاش روزش سرجاش از همه مهمتر عدالت داره به فکر مردمشه.اینجا فقط اسمش مملکت اسلامیه به والله امام زمان داره گریه میکنه به حال مردم ایران.
این حالا روزای خوشمونه...
پس فردا خواستیم My Computer رو باز کنیم صفحه مبارک فیلتر ظاهر میشه!!!
فقط میتونم بگم مرگ بر بی عدالتی.
یا حق
سبحان 1391/07/03 21:21
خداروشکر این گوگل توهین گر رو فیلتر کردند
البته حقا و انصافا کار بدی کردند که بی اعلام اینطور شده
واقعا خدارم شکر میکنم در کشوری هستم که اجازه نمیدن هر سایتی رو حتی بچه های نابالغ مشاهده کنن.مثه سایت های هرزه نگاری
من همیشه به سرویس های گوگل بدبین بودم. حاضارم تمام اطلاعاتم رو مایکروسافت داشته باشه گوگل ازم جاسوسی نکنه با هرچیزی
اگر به سرویس های ایمیل داخلی علافه ای ندارید از outlook.com استفاده کنید.فوق العاده کارا و زیبا و راحته
و بدون اسپم
برعکس جیمیل که شده محل بازاریابی
shayan 1391/07/03 21:14
بابا تمام شماره هام روی اکانت gmail ام sync کرده ام الان چه گناهی کردم شماره های بدبختم چی میشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا کدوم مردم خواستن gmail مسدود بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس 1391/07/03 21:06
ما خودمون شخصا باید گوگل رو تحریم کنیم
NIKE 1391/07/03 21:03
سافت گذر تو که تا دیروز جشن گرفته بودی که یه میلیارد مسلمان بطور خود جوش گوگل رو تحریم کردند! چی شد حالا شاکی شدی؟ نکنه دیگه آشه خیلی شور شد نه؟(:
پیشنهاد میکنم قبل از هر فکری (در این کشور) فقط اندکی بیشتر فکر کنی
Mr-Rouzi 1391/07/03 20:57
جالب اینجاست که بجایی که بخوان سایت موتور جستجوی گوگل رو مسدود کنند ؛ جیمیل رو مسدود کردن.

الان 3 مهر ساعت 19:50 می تونم وارد گوگل بشم اما جیمیل نه

احتمالا نفهمیده چیکار میخاد بکنه
حسین 1391/07/03 20:27
گفتن به درخواست مردم این کار صورت گرفته.
کودوم مردم؟ مگه چند دانشجو دو آتیشه که میرن با هماهنگی آقایون و آقازاده ها به سفارت خونه ها حمله میکنن نماینده مردم ایرانن؟ (که البته خدا رو شکر که رهبر کارشون رو تایید نکرد این دفه)
من تمام نشونی و نامه نگاریم با جیمیل چند ساله قطع اون یعنی ضربه به من و بخدا لعنت می کنم مسوبشو .
پدرانمون انقلاب نکردن که بازم بقیه بیان به جاشون تصمصم بگیرن
وایمکسر 1391/07/03 20:06
واقعا مسخره ست این کارشون.هر کی هر میلی میخواد باید داشته باشه. تحریم درونی از بیرونی شدیدتره . اصلا نمیتونم مفهوم این حرکت مسخرشون رو بفهمم.
یک پیشنهاد خوب دارم . شما به عنوان یک سایت عالی و موثر لطفا یک نظر سنجی برای قطع سرویسهای ایمیل خارجی در سایتتون قرار بدید . ما و بقیه دوستان با دعوت از همه ی ایرانیها در سایتهای مختلف میلیونها نظر ارسال میکنیم تا بفهمن حرکتشون واقعا مزخرفه.
امیر 1391/07/03 20:04
خدا لعنتشون کنه
من که VPN دارم خیالم راحته!
l3al3ak 1391/07/03 20:04
سلام
با تشکر از متن خوبتون

چه عجب که باز هم از تریبون حکومت و دولت صحبت نکردید !!!!

نمیخوام حرف دیگه ای بگم که کامنتم تایید نشه
نيما 1391/07/03 19:55
مقاله بسیار زیبایی بود....
متاسفانه مشکل مملکت ما اینه که دیگران تصمیم میگیرن چی به صلاح شماست
و این "دیگران" که خودشون رو عقل کل میدونن بسیار نادان هستن
javad 1391/07/03 19:39
ما فقط اسلام یدک میکشیم
تا یه توهینی به پیامبر اکرم ص میشه همه میشم مسلمون اما وقتی پایه حقوق شهروندی میرسه

واقعا پیامبر اکرم ص این مسلمان بودن ما رو قبول داره؟؟؟