کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743886439 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/27 | اعضاء: 317256 | نظرات: 37926
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دسترسی به گوگل امکانپذیر است

روز گذشته اخباري مبني بر فيلتر شدن سايت‌هاي گوگل و جي‌ميل در اعتراض به انتشار فيلم موهن درباره پيامبر گرامي اسلام منتشر شد، اما درحال حاضر امكان دسترسي به موتور جست‌وجوي گوگل براي كاربران ميسر است.
پيش از اين موضوع مسدود شدن گوگل و جي‌ميل اين‌گونه در رسانه‌ها مطرح شد كه با توجه به انتشار فيلم جسارت‌آميز نسبت به ارزش‌ها و مقدسات مسلمانان و اصرار بر حذف نكردن اين فيلم در بخش‌هاي زيرمجموعه‌ي با اين شركت خدمات‌دهنده‌ي اينترنتي (يوتيوب) اعضاي كارگروه مصاديق محتواي مجرمانه از فيلتر شدن موتور جست‌وجوي گوگل و جي ميل خبر داده‌اند.


حتي در برخي اخبار به فيلترينگ موقت و سه روزه و به نوعي از تحريم گوگل و جي‌ميل اشاره شده بود.


درنهايت به گفته كاربران از شب گذشته دسترسي به سرويس جي‌ميل در بسياري شهرهاي كشور محدود شده اما با اين حال براي دسترسي و جست‌وجو در موتور جست‌وجوي گوگل حداقل در تهران مشكل خاصي مشاهده نمي‌شود.


نكته ديگر آنكه اگرچه معمولا براي سايت‌هاي فيلتر‌شده صفحه پيوند‌ها جايگزين مي‌شوند، اما درحال حاضر براي صفحه جي‌ميل جايگزيني در نظر گرفته نشده و صفحه اصلي و لوگوي اين سايت قابل دسترسي است، اما امكان ورود به صفحه‌ي شخصي افراد فراهم نيست.


در اين زمينه برخي كارشناسان اين‌گونه مي‌گويند كه با توجه به پيشرفته‌بودن اين سايت امكان جايگزين‌كردن آن با صفحه فيلترينگ كمي دشوار است.


اما نكته‌ي ديگر آنكه با وجود پيگيري‌هاي مختلف خبرنگاران تاكنون هيچ يك از مسوولان حوزه‌ي فن‌آوري اطلاعات پاسخي به اين موضوع نداده‌اند و به همين دليل اخباري كه در اين زمينه وجود دارد در بيشتر موارد حالت غيررسمي دارد، البته با اين وجود در چند گفت‌وگو كه به نقل از عبدالصمد خرم‌آبادي - دبير كارگروه مصاديق محتواي مجرمانه - طي روزهاي گذشته منتشر شده، اين موضوع اعلام شد كه قرار بوده از شامگاه گذشته اين سايت‌ها فيلتر‌ شوند با اين وجود هنوز مشخص نيست كه آيا اين فيلتر شدن به صورت موقت خواهد بود يا استمرار خواهد داشت. هم‌چنين هنوز به‌طور رسمي اعلام نشده است كه آيا تنها سرويس جي‌ميل خارج از دسترس خواهد شد يا سايت‌هاي مرتبط ديگري هم فيلتر مي‌شوند.


روز گذشته فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای به دليل انتشار فیلمي موهن و توهین به ساحت پیامبر اکرم (ص)، از فعالان فضای مجازی خواستند تا در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از سرویس‌های اینترنتی گوگل استفاده نکنند.


به گزارش ايسنا، اين اخبار در حالي منتشر مي‌شود كه چندي پيش وزير ارتباطات از بهره‌برداري از فاز اول شبكه‌ي ملي اطلاعات در اولين روزهاي مهرماه خبر داده بود.


در حال حاضر براي ايجاد اين شبكه تلاش شده است تا در كشور چندين ايميل بومي ايجاد شود.البته پيش از اين مسوولان حوزه‌ي فن‌آوري اطلاعات از جمله وزير ارتباطات، حكيم‌جوادي - معاون وزير و سيد اسماعيل رادكاني - معاون گسترش سازمان فناوري اطلاعات - خاطرنشان كرده بودند كه بهره‌گيري از اي‌ميل‌هاي ملي موجب فيلترينگ ايميل‌هاي خارجي نخواهد شد.


همچنين چند ماه پيش در اولين گام ها براي استفاده از اي ميل‌هاي داخلي بخشنامه اي خطاب به دستگاه‌هاي اجرايي ابلاغ و در قالب آن عنوان شد استفاده از ای‌میل‌هایی با میزبانی خارجی در ارسال صورت حساب‌های بانکی مشتریان ممنوع و لازم است شرايطي ايجاد شود كه اگر مشتري داراي چنين آدرس‌هاي اي‌ميلي باشد بتواند به اينترنت متصل شود و اي‌ميلي داخلي را براي خود بازگشايي كند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11225 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1391/07/04 تعداد مشاهده: 2510
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علیرضا 1391/07/06 10:44
گوگل پروتکل http جیمیل را برای ایران باز کرد. درحالیکه با وجود بودن گزینه انتخاب نوع پروتکل در ستینگ جیمیل، فقط https برای کل دنیا لود میشه. البته الان جز برای ایران.
احمد 1391/07/06 09:43
به خاطر کار بنده دائما در سفرم.
بیرجند=فیلـــتر
مشهد=فـــیلتر
تهران=فیـــــلتر
و تمامی مسیرهای آن از تهران تا بیرجند فــیلتر بود.چه از ایرانسل- همراه اول یا کافی نت و وایرلس و...

حالا هی بگین دسترسی داریم. من که ندیدم.
دروغ به خورد مردم ندین. بگین مسئولان زورشون می رسه فیـــلتر می کنن. دیگه این همه بحث نداره.
امین اسالمی 1391/07/06 06:12
دروغ میگن. من 3 روزه که نمی تونم از مرورگر گوگل استفاده کنم. در ضمن از خدمات شاتل شیراز استفاده میکنم.
حسن زرنگ 1391/07/06 03:22
خب خب عجب دام خوبی .نه؟ ببینید اصلا ارتباط امن چیه ؟ چرا باید فقط ارتباط امن قطع بشه و ارتباط بی امن قطع نشه؟ ها ؟ توهین به مقدسات و پیامبر اسلام .. نه عمو جون اینو میگن که یکی مثل منو و شما 3 الا 4 روز تمامه داریم میزنیم تو سر و کله خدمون که ای وای چیکار کنیم .... انصافا هم نقششون گرفت ... این مردمی که زرنگ ترین و بهترین و برنامه ریزترین و ...... هستن سر یه روز افتادن تو دام مسئولین البته به شما قول میدم اینم مثل پروژه های قبلی از برادر چین بود .... بزار من بهت بگم قبل از استارت این اینترنت ملی قرار شده محورهای اصلی ارتباط کاربری ِ کاربرا رو اینا خوب بسنجن یعنی مردم چی از گوگل سرچ میکنن مثلا فیلم : چه فیلمی خوب بد سیاسی اخلاقی و ... وقتی که شما ارتباطت امن باشه این کارها همش به صورت کد بین سیستم شما و گوگل رد و بدل میشه درواقع دولت نمیتونه نظارت داشته باشه بر اون یعنی نمیفهمه شما مثلا چه جور فیلمی دانلود میکنی؟؟؟خوب چجور بفهمن؟
بله افرین به شما .میان ارتباط امن رو میبندن و نا امن رو باز میزارن ... این کار رو حداقل به مدت 1 تا 2 ماه (کوتاه مدت) انجام میدن تا یک سیر کلی از جستجوی مردم رو بفهمن ... البته گوگل اولشه بعدا به سایت های مهم دیگه هم میرسه...در یک کلام اینترنت ملی - موتور جستجوگر ملی - سیستم ملی - تلفن ملی - واژه ملی و..... این سیستم چندین سال قبل تو چین اتفاق افتاده و البته جواب داده .... کارشم اینه که هرچیزی که من میگم برو جستجو کن ... ههههههه

راستی یه وقت نیان منو بگیرن ؟lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
مصدق 1391/07/05 19:23
سرویسای https گوگل بسته شده http هاش بازه دیگه پیچیدش نکنید الکی و اسم شهراتون رو نذارید
م ح عباسپور 1391/07/05 16:21
پروتکل https سایت گوگل بسته است وفقط http بازه درسته ولی اگر با اکانتتون وارد سیستم گوگل شده باشید نمی توانید از http نیز استفاده کنید پس قبل از هر چیز از اکانت جمیلتون خارج شوید و بتوانید از پرونکل http استقاده نمادیذ
ایران شمالی 1391/07/05 16:11
ایران شمالی
مهدی 1391/07/05 13:26
امروز بوشهرم گوگل محو شد
ناشناس 1391/07/05 11:34
من 3و4مهرماه به خاطر توهین به پیامبر از گوگل استفاده نکردم ولی الان که رفتم هیچی مشکلی نداشت باز میشد
وحید رجبلو 1391/07/05 04:16
راه حل مشکل پیش آمده
در بعضی موارد با بعضی از مرورگر های موجود پیج اصلی گوگل لود نمیشود
دوستان با مرورگر های مختلف تست کنید
مثال برای بنده با مرورگر موزیلا پیج لود نمیشود اما با کروم و آی ای ممکن پذیر استlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
مهدی 1391/07/05 03:26
چرا الکی شلوغش میکنید !!؟
سرویس جستجوی گوگل اصلا فیلتر نشده. فقط سرویس ایمیل گوگل ( جی میل ) یک روزه که بسته شده.
این فیلترینگ موقتی هستش و چند روز دیگه قابل دسترس میشه. البته قبلا اعلام شده بود که چند روزی برخی سرویس ها از طرف ما تحریم میشه در جواب به سیاست های ضد اسلامی گوگل و ...lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
mk 1391/07/04 19:28
من از پریروز تا حالا نمی تونم وارد گوگل وجی میل بشم.آدرس رو که وارد می کنم کلی زور میزنه آخرم باز نمیشه.
ابی 1391/07/04 19:02
در شهر ماهم جیرفت فیلتر شده lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
amir 1391/07/04 17:00
سلام.چرا دروغ میگین؟من همین الان(سه شنبه 4مهر ماه)در ساعت 15:54:30من تو گوگل هستم.فیلتر نیست که.
رضا عبدالحسینی 1391/07/04 16:30
با سلام و عرض ادب

به نظرم اگر قرار است مسلمانان گوگل را تحریم کنند این یک عقیده است و این عقیده عقیده ی زیباییست. ولی به زور که نمی شود از دیگران خواست این عمل را انجام بدهند. فیلتر کردن این سایت و مراجعه نشدن به آن دیگر عمل مردم نیست بلکه عمل آنها را هم زیر سوال می برد.
زیبا بودن این عمل به این است که آزادی در آن وجود داشته باشد.
بعضی مواقع برای افکار نسنجیده ی مخابرات متاسف می شوم.

درود خداوند بر پیامبر بزرگ اسلام...
رضا مقدم 1391/07/04 16:17
من مشهد زنگی می کنم و همین الان تست کردم، فیلتر بود ...
سید مهدی رضوی 1391/07/04 15:42
کل اینترنت استان چهار محال و بختیاری دچار اختلال شده
و از دیروز به گوگل و جیمیل دسترسی ندارم
خدا لعنتتون کنه
محمد 1391/07/04 14:41
آقا من کرج زندگی میکنم گوگل هم فیلتر نبود.
علی جوادی 1391/07/04 14:02
امروز سه شنبه 4 مهرماه دو روزه که در مشهد فیلتره گوگلlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
علی رضا 1391/07/04 13:20
پروتکل https سایت گوگل بسته است وفقط http بازه