کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743886439 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/27 | اعضاء: 317257 | نظرات: 37926
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتقاد گسترده به فیلترشدن گوگل و جی میل

به دنبال فیلتر شدن گوگل و جیمیل و درج این خبر در سایتهای بزرگ خبری موجی از انتقاد نسبت به این اقدام اینترنت را فرا گرفته ا ست.

بسیاری محروم کردن محققان و دانشجویان ایرانی را از غنی‌ترین سرویس جست و جوی جهان در راستای اهداف دشمنان ایران ارزیابی کرده‌اند و بسیاری نیز از بین رفتن کارآیی میلیون‌ها موبایل آندرویدی موجود در بازار را موجب وارد آمدن خسارات بسیار به خریداران و دارندگان ایرانی این دستگاه ها دانسته‌اند.

یک کاربر در سایت الف با اشاره به فیلتر بودن لینک فیلم مذکور در یوتیوب این سوال را مطرح کرده که محققان و دانشجویان ایرانی الان باید چگونه به کار خود بپردازند و چرا خود را از بزرگترین کتابخانه دانش جهان محروم کرده‌ایم.

کاربر دیگری در همین سایت نوشته این که جی میل را فیلتر میکنید آیا اعتراض به آمریکایی هاست یا به میلیون‌ها ایرانی دارنده پست الکترونیکی جی میل؟

کاربر دیگری با اشاره بی استفاده شدن میلیون‌ها موبایل آندرویدی این پرسش را مطرح کرده که آیا مسوولان هزینه تحمیل شده به مردم ناشی از این اقدام را سنجیده‌اند؟
کاربر دیگری گفته من راه ارتباطم با فرزندم در خارج از کشور جی میل است حالا باید چه کار کنم؟

همچنین کاربر دیگری در سایت فردا نیوز از مسوولان پرسید آیا فیلتر کردن گوگل محروم کردن مردم نیست؟ در حالی که مردم روزانه از این سرویس‌ها برای کارهای شخصی و تجاری خود استفاده میکنند مسدود کردن چه معنی دارد

گفتنی است بنابه گفته خرم آبادی دبیر کمیته تعیین مصادیق گوگل و جی میل به درخواست مردم از نیمه شب دیشب از دسترس خارج شدند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11228 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/07/04 تعداد مشاهده: 2943
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

پیمان 1396/10/16 09:26
بعداز خوندن نظرای دوستان هیچ چیزی نمیتونم بگم.
ی عده.... هستن که موضوع پیامبراکرم رو ربط میدن به گوگلو جی میل(اینا کسایین که هنوز ازین نوکیا ساده ها دارنو آب خوردنشونو دارن هرروز از قنات میگیرن)
ی عده ی دیگه ای هم هستن که واقعا نطرشون این نیست که اگه گاو همسایه بهشون لگد زد بگن ما دیگه از این همسایه هه شیر نمیگیریم چون گاوه لگد زده.
چراکه عزیییز من. ای...... تو بانخوردن شیر داری خودتو محدود میکنی. حالا اون گاوه نفهمه یبار ی قلطی کرد. عزیزدل من تو که اون نیستی فدات شم. تو مثلا انسانی. اشرف مخلوقاتی. فهمیده ی بابایی.
سخن آخر:انقلاب مصر با قطعی اینترنت صورت گرفت.
دیگه دو لت مرد گرامی ما برای خودتون میگیم(چون ما که برای شما ارزشی نداریم) ازون بالا نیفتید پایین. ما دوستون داریم
التماس تفکررررررررررررررر
خداااااااااااااااااااا
✔️

محمدرضا علی حسینی 1391/07/09 19:25
خدارو شکر که یک بار دیگر مسولان اعلام کردند که مارو اصلا آدم حساب نمی کنند.
حتما یکیشون صبح خوابیده شب بلند شده گفته بریم گوگل رو فیلتر کنیم.
بخدا کسایی که این کار رو کردند حتی یه بار کامپیوتر رو از نزدیک هم ندیدندlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
اسماعیل 1391/07/09 00:48
سلام پس تکلیف کارو کاسبی مردم چی میشه
وایمکسر 1391/07/08 09:44
مردم رو اسکل کردن ؟ خب با سند بگید کیا گفتن مسدود کنید؟
من رو که جزء اون مردم که میگید حساب نکنبد.
من نبودمlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
ناشناس 1391/07/08 02:52
سلام.بعضی ها جه راحت دینشونو به گوگل فروختند.واقعا متاسفم.قربون پیامبرم برم که گوگل این مردم نادان بهش ترجیح دادنlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
محمد 1391/07/07 18:00
موتو جستجوی گوگل که تو گوشه همه مرورگرها هست از کار افتادهlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
علی 1391/07/06 21:27
به در خواست مردم...!!!
لطفا من رو جزء اون مردمی ک میگین حساب نکنید.
بالاخره روزای خوب هم میاد
mohamad 1391/07/06 14:19
واقعان برایشون متاسفم.همه جا دروغ همه جا فریب.اینم از اولین حرکت که با راه اندازی اینترانت ملی با دروغی بزرگ و به بهانه عجیب فرصت اثتثنایی برای فیلترینگ و عدم دسترسی به جریان آزاد اطلاعات رو براشون فراهم کرد.باید منتظر حرکت بعدی در این زمینه بوداز طرف اونا.تا مارو باز هم پسرفتی دیگر در زمینه اینترنت آشنا کنن.البته بین خودمون بمونه ها درخواستهای زیادی از طرف مردم برای این پسرفتها میشه.شک نکنین یه موقعه ها.
مهدي 1391/07/06 13:09
من کلی فایل و مقاله تو جی میلم دارم مال دانشگامه الان چیکار کنم؟
مثلا اونا رو فیلتر کردی خب بعدش تا کی میخای فیلتر کنی این کارا مثه دعوای دوتا بچه کوچولویه تو رو خدا خجالت بکشید
اینهمه دشمنی و خصومت با دنیا چه معنی میده فقط با این کارا نسل جوونو دارید بدبخت میکنید خودتون که نمیدونید جی میل چیه گوگل چیه لازمم ندارید فک میکنید همه ملت مثه خودتوننlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
یه ایرونی 1391/07/06 11:02
ای روزگار نامرد
ببین ایرانی که یه زمانی کشور علم و فرهنگ و هنر بود شده طویله
تنها 1 میکرون مونده به کره شمالی،فقط یه میکرون که فکر کنم با راه اندازی کامل اینترنت ملی اون یه میکرون از بین بره بشیم کره شمالی 2
ناشناس 1391/07/06 10:32
اگه اون موقع سلمان رشتی رو می کشتیم گوگل فیلتر نمی شد!
احمد 1391/07/06 09:37
خدا ازتون نگذره؛ اون دنیا من اولی نفری هستم که همه شون رو تک تک روی پل صراط میندازم پایین توی جهنم. مردم؟ کدوم مردم؟ منظورت از مردم همونهاییه که بهشون می گین .. یا مردمی که جمعشون از 10 نفر بیشتر نمیشه؟ این بود آرمانهای انقلاب؟ چند روز بعد حتما دسترسی به تلفن هم به خاطر آمریکایی- صهیونیستی بودن قطع می شه. نه؟ من که ازتون نمی گذرم که یک ملت رو گروگان گرفتین. خدا، خدا نیست اگه از شماها بگذره.
محمد 1391/07/06 09:07
سافتگذر که خودش یه سایت زپرتیه مطالب ما رو فیلتر می کنه حالا داره از آزادی بیان حمایت می کنه
عارف 1391/07/06 02:39
حالا چند روز به احترام آقا رسول الله از گوگل استفاده نشه قبول کنید با این استفاده نا مناسب از اینتر نت هبج بلایی سر ایرانی جماعت نمی آید مگه کارمون با اینترنت چیه بلا نسبت شما شاید با این کار باز دید از سایتهای مستهجن کمتر بشه.
ناشناس 1391/07/06 00:40
به نظر من اون گوسفنده که توی کارتون بره ی ناقلاست تصمیم بهتری می تونست بگیره!
كاربر 1391/07/06 00:00
منم مثل شما ایرانی ام اماقبل از ایرانی بودنم اسلامی ومسلمان بودنم واسم مهمه منم از جیمیل استفاده میکنم حتی برای کارای اداری ودانشگاهی . اما مثل بعضی ها هنوز رگ غیرتم خشک نشده. کی گفته خیلی از دانشجوها نسبت به این موضوع اعتراض دارن محض اطلاع دوستانمون باید عرض کنم که دانشجوها ازمحیط جستجوی گوگل نمیتونن اطلاعات تخصصی انچنانی بدست بیارن بنابراین ازسایت نشریات داخلی وخارجی مثل science direct و spring ...استفاده میکنن.
احمد 1391/07/05 22:10
فعلا بشینید تا بزودی به اسم اینترنت "اسلامی-ملی" کلا دسترسی به اینترنت را هم قطع کنند
علی 1391/07/05 20:45
آخه چرا همه چیو می دین دسته خدا ؟
خدا کی گفته من خودم نجاتتون می دم ؟
حقیقت اینه که خدا خودش گفته :من سرنوشت ملتی رو تغییر نمی دم مگر اینکه خوشون اراده کنن.
وقتی چند تا بی سواد میاین تصمیم می گیرن که فلان پروفسور بتونه به گوگل دسترسی داشته باشه یا نه و ما هم هیچی نمی گیم وضعمون همین خواهد ماند تازه اگه شانس بیاریم و بدتر نشه.
amir aria 1391/07/05 19:00
چرا هیچ وقت نظرات من نمایش داده نمیشه !!!!
من که توهینی به کسی نمی کنم ، و وقتی توهین نمی کنم آزادی بیان باید داشته باشم و نظر بدم ، حالا چرا سافت گذر و مدیرانش مثل بعضی از مسئولین کشور عزیزمون سانسور رو سرلوحه ی کارشون قرار دادند ؟؟؟؟؟ نمی دونم چی بگم !!!lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
علی 1391/07/05 17:45
آقا من می گم اصلن بیاید کامپیوتر واینترنت رو هم حرام کنید.چون تمام قطعات و دانشش ماله هون کشوریه که این فیلم و ساخته.
چطوره ؟ :)lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ناشناس 1391/07/05 17:37
اون نفر دوم که اینقدر احمق و متعصبه معلومه هیچ نمیفهمه که این مزخرفاتو میگه
ما به گوگل احتیاج داریم به یاهو هم احتیاج داریم... بدبخت همه چیزو دارن فیلتر میکنن این اولشه
علی 1391/07/05 17:23
خدا با ماست خدا جواب ظلم کردن به ملتی که غرق در بدبخین میده
ما واگذارتون میکنیم به خدا
به بدترین شکل از بین میرید میبینیم
یه روز خوب میاد.
کمال نوربخش 1391/07/05 17:11
در میان سالهای جنگ سر یکی از ابزار های مهم ارتباطی رادیو بود . دولت شوروی در سال های اولیه با تملک رادیو برخورد می کرد اما کم کم با رواج این وسیله اجازه استفاده از ان رابه مردم داد - رادیو هایی که در این کشور تولید می شدن بیشتر یک موج بودند وسایر رادیو ها غیر قانونی بودند. ردواقع مردم فقط می توانستند به صدای شوروی گوش دهند. شوروی یک کشور کومنیستی بود که تصمیمات آن توسط یک شخص گرفت می شد.
حال سوال اصلی اینجاست تصمیمات مهم کشور توسط چه گروه یا شخصی گرفته می شود.
سوال دیگر این است که فیلتر شدن گوگل به نفع چه شر کت های دیگری است(یاهو- بعضی مسولان زینفع در کشور )
ایا واقعا بهانه کردن فیلم حضرت محمد (ٌص) می تواند
دلیل قانع کننده ای برای فیلتر کردن گوگل باشد -(هر جا که حکومت ایران کم بیاورد از بهانه های مذهبی برای تحریک مردم استفاده می کند)


در هر حال به نظر من این تصمیم به نفع دسته ای از افراد خاص در کشور و شرکت های چند ملیتی مانند یاهو ام سی ان ... می باشد. و مطمئنا داغ بزرگی بر دل همه کاربران اینترنت و دانشجویان استادان دانشگاه و گامی بزرگ برای حکومت ایران در جلوگیری از گسترش اطلاعات و اخبار می باشد من این گام مهم را به دولت ایران تبریک می گویم smart move
فقط یک چیز را فراموش کرده اید هبچ حکومتی با زور وظلم باقی نمی ماند حتی اگر ان حکومت جمهوری اسلامی باشد.
ناشناس 1391/07/05 16:17
گنه کرد در بلخ آهنگری
به شوشتر زدند گردن مسگری

یکی یه فیلم داشت گذاشت تو یوتیوب. یه عده آدم هم کشته شدن. بعد تو مملکت ما اومدن گوگل و سرویسهاشو فیلتر کردن که گوگل ادب بشه. چرا اینقدر نفهمن؟ اولا که گوگل از کاربرای ایرانی داخل ایران هیچ نفع اقتصادی مستقیمی نمی برد که حالا به چه کنم چه کنم بیفته. دوما" الان سرورهاش یه کوچولو خلوت تر و با ترافیک کمتری تو خاورمیانه کار میکنن.
چه حالی دادن به گوگل با این حرکتشونlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ata 1391/07/05 14:57
آخه چراااااااااااااااااااااااااااااااااااا یکم فکر کنید به خدا
ناشناس 1391/07/05 14:14
خاک بر سر اون ایرانی که فکر میکنه با فیلتر شدن گوگل و جیمیل. یعنی دنیا تعطیل. جهان بدون گوگل یعنی هیج!
گوگل فیلتر شد؟ چه بهتر. این همه موتور جستجو. من که کلا گوگلا گذاشتم کنار. بینگ استفاده میکنم. بینگ هم شیطونی کنه میرم سراغ بعدی.
جیمیل فیلتر شد؟ به جهنم. یاهو هست.
اینقدر خودتونا وابسته نکنید. حالم از این چنین آدم های ضعیفی بهم میخوره.
یکم بیایم فکر کنیم. اینترنت یعنی گوگل؟ کی گوگل رو گنده کرده؟
سعيد 1391/07/05 14:04
واقعا جای تاسف داره. اینکه به طور خودخواسته خیلی از کاربرها اومدن و گوگل رو باز نکردن خیلی هم جالب بود ولی ورود دولت و حکومت به این مساله هم مسخره است و هم نادیده گرفتن حقوق کاربران.
دربدر 1391/07/05 12:34
خوب یکی بگه ایمیل ملی مثل چمیل چشه ؟
یکم روش کار کنن ما هم حمایت کنیم چیز بدی میشه
نظر شما چیه؟lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
بنده خدا 1391/07/05 11:59
دوستان با فیلتر کردن اینا میخوان بیچاره مردم از موتور جستجوی ملی - پست های الکترونیکی ایرانی- و ... که به گرد پای گوگل و جمیل نمیرسن استفاده کنن.. بله
کاسه صبرمون لبریز شده 1391/07/05 11:56
عاقبت ضللم تو را را یک روز تلافی می کنم...
ایرانی 1391/07/05 11:21
سافت گذر، دوست ندارم نون به نرخ روز بخوری.
با ملتت باش.
همین.
بهزاداهوازی 1391/07/05 10:58
فکر میکنم حضرت رسول صلوات ا... علیه هم از اینکه فردی و نه جامعه ای ذره ای اذیت شوند راضی نمی شن و اینکار مصداق آزار مردمه و ایشون رو دل آزرده خواهد کرد.اگر برای مردم کاری نمی کنید حداقل مشکل ایجاد نکنید.
نیما 1391/07/05 10:37
بنظرم باید یه حرکتی بکنیم دیگه ...به مقدسات ما توهین بکنن ما بیخیال باشیم دو روز بدون گوگل میشه سر کرد ولی اعتراضمون رو بهشون نشون میدیم.
نادری 1391/07/05 08:49
با این کارت دیگه تا اطلاع ثانوی هیچ دانلودی از سایتت نمی کنم.به بقیه هم این توصیه رو می کنم
ما واسه خاطر رسول خوبیها حاضر نیستیم از هیچ چیزمون کم بذاریم
گوگل و جی میل چیه

این یه امتحانه
میفهمین؟؟؟؟؟؟
محسن 1391/07/05 07:52
اولویت تحریم سافت گذر و این خبر پراکنی های مظرب کننده آن بسیار بیشتر از تحریم وفیلتر گوگل و جی میل است
سافت گذر جون ما هم رفتیم.
تو راه خودت رو برو ما هم راه خودمون رو.
ولی این رسمش نیست که اگه به یه ذره محبوبیت و نفوذ رسیدی نامردی کنی و تافته جدا بافته بشی.
مگه تو مال این مملکت نیستی؟
رضا 1391/07/05 03:48
واقعا خجالت آوره ، یک دفعه بگین ایران داره کره شمالی می شه خیال همه رو راحت کنید.
خودم خودمی 1391/07/05 02:57
بیخیال بابا مساله با یه پروکسی فایر حله!!!!!!!!
ناشناس 1391/07/05 02:07
یه درخواست کدام "مردم" فیلتر شد؟ مردم ایران؟ کی، کجا و از چه طریق "مردم" این درخواست را به گوش جناب خرم آبادی رسانده اند؟ خسارت همان "مردم" را چه کسی می دهد؟

lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
عباسعلی 1391/07/05 01:17
فیلتر یعنی:شاخص توسعه یافتگی،آزادی بیان در دنیای رسانه،فرهنگ به درد شما نمی خورد!
آزادی 1391/07/05 00:44
سلام

آن وقت که تو بودی و ما هنوز... آن وقت که تنهای تنها از سینه‌ی انسان‌ها زنگار زدودی و معلم خوبی‌ها شدی و اخلاق اخلاق اخلاق... در همان ابتدای ظهورت سازمان مللی بنا نهادی در مسجدالحرام. بنایش عدالت بود و ایمان و تقوا تقوا تقوا... در کنار هر رنگی و هر نژادی مدینه‌ی فاضله‌ای ترسیم کردی که کوچکترین ثمره‌اش منسوخ شدن اشرافیت، برده‌داری و نژادپرستی بود، و احیای منزلت زن. این تو بودی که رهبر بزرگترین انقلاب معنوی تاریخ شدی. انقلابی که هنوز ادامه دارد، چه نشانی برای جاوید بودن این انقلاب بالاتر از این که پس از ۱۴ قرن تو را آماج توهین‌های خود کنند!؟ چون تنها تو هستی که ۱۴ قرن است پنجه در پنجه‌ی آنها داری و از حقوق انسان و انسانیت کوتاه نیامدی. و نخواهی آمد. به آن کودکان بی‌ادب قرن 21 بگویید محمد نقطه ضعف مسلمانان نیست. بلکه نقطه قوت ما و قوت قلب مسلمانان و مستضعفان است. مسلمانی که در دل سختی‌ها بار آمده. مسلمانی که از یک طرف مخالفین تا خرخره مجهز از قبیل یهودیان و مسیحیان افراطی و بودایی و بهایی و امپریالیسم جهانی و از طرفی دیگر حکام و منافقین داخلی از قبیل وهابیت و القاعده و طالبان [که باز هم از قسم اول خط و نشان میگیرند] را در مقابل خویش دارند. مسلمان که تاوان عشق به تو را میدهد...

و اما تو ای رسول خوبی‌ها. تویی که هم راهی و هم راهنما. هم خطی و هم خط‌شکن. آری این تو بودی که فرمان دادی همه‌ی بتها شکسته شوند. و تاوان این بت‌شکنی را هم می‌دهیم. خوب به یاد داریم وقتی که تنها از کوه حرا پایین آمدی. همان زمان که دینت از چهار دیوار خانه‌ات خارج نشده بود. تو مامور شده بودی که عظیم‌ترین موهبت الهی را به بشر منتقل کنی. از همان ابتدا فحاشی‌های مشرکین آغاز شد. و تو... چقد تو مهربانی و صبور... آقای من... ای سید و ای مولای من... با افتخار به تو عرضه می‌کنیم در اندک زمانی پس از تو دین و ایمانت چهار گوشه‌ی جهان را فراگرفت. اکنون پس از ۱۴ قرن هیچ دین و آئینی نیست که که در مقابل آئین تو قد علم کند. هیچ نقطه متمدنی نیست مگر آنکه اسلام در آنجا نفوذ کرده است. اکنون در عصر بمبهای بزرگ هسته و شیمیایی مسلمانان با چند قباله روسری پایه‌های اروپا را به لرزه در می‌آورند. حکومت‌های دست‌نشانده را یکی یکی ساقط می‌کنند. حالا دیگر نام تو محبوب‌ترین نام در اروپاست. اینها را گفتم که بگویم که داد مشرکین را درآوردیم که به قرآن‌سوزی و فحاشی روی آورده‌اند. آنها از تو میترسند. از دین و ایمان تو میترسند که توهین می‌کنند. و در آخر برنارد شاو نویسنده و هنرمند مطرح اروپایی شوخی نمی‌کند که می‌گوید:

چنین پیش‌بینی می‌کنم و از هم‌اکنون آثار آن پدیدار شده است که ایمان محمد مورد قبول اروپای فردا خواهد بود. و به عقیده‌ی من اگر مردی چون او صاحب اختیار دنیای جدید شود طوری در حل مسائل و مشکلات دنیا توفیق خواهد یافت که صلح و سعادت آرزوی بشر تأمین خواهد شد[+].

lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
آزادی 1391/07/05 00:42
نا امیدم کردی سافت گذر با این کارت دیگه تا اطلاع ثانوی هیچ دانلودی از سایتت نمی کنم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پویان 1391/07/05 00:39
"او ضمنا به انتشار فیلم ضداسلامی اخیر اشاره کرد و گفت معتقد است باید با محتوای آن مخالفت کرد. او گفت این فیلم نه تنها توهینی به باورهای مسلمانان، بلکه توهین به آمریکا نیز هست.
با این حال او گفت دسترسی به این فیلم محدود نمی‌شود، چرا که قانون اساسی آمریکا ضامن آزادی بیان است.
آقای اوباما از همه کشورها خواست که خشونت و افراط‌گرایی را محکوم کنند."

قسمتی از اخبار بی بی سی ........... واقعا به خاطر چه چیزایی ایمیل مردم رو فیلتر کردن آدم خندش میگیره به ایران که در پیت هم نیست اینترنتش ... عملا با این کار گفتن مهم نیست ملت چی فکر کنن مهم ماییم که چی فکر کنیم ......

مگه نگفتین تحریم خوب باشه هر کی دوس داشت تحریم کنه نه اینکه به زور فیلتر بخویان تحریمش کنین ... به خدا کسی اصلا از اون فیلم خوشش نمیاد همونقدر که اون فیلم منفوره فیلترینگ هم منفوره و به اعتقاد من معترض به فیلترینگ از معترضای به اون فیلم تعدادشون خیلی بیشره تو ایران حالا فکر کنیم که هر دو گروه معترض جیمیل دارن میشه یعنی کل مردم حالا کودوم مردم درخواست فیلتر شدن کردن من در عجبم !!!! دروغ گنده تر از این ندیده بودم تو 25 سال عمرم !!!!!!
saeed shayeste 1391/07/05 00:23
ابتدا نوشتم تکه ای از فیلم قهوه تلخ که ... مثل اینکه به مزاج سافت گذریها خوش نیومد و مثل چندتانظر دیگه تایید نکردن حالا یا صلاحی بوده یا تر....:-)
بهرحال دیگه فقط میگم این تیکه قهوه تلخ رو ببینید خالی از لطف و بی ارتباط نیست که هیچ عین سنخیته!
هم فیلم مجاز هم سایت آپلود شده
http://www.aparat.com/v/7vBXy
نی اباد 1391/07/04 23:50
بابا ما را از کارو زندگی انداختید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کلی مطلب درجی میل داشتم که باید امروز دریافت می کردم حالا چه خاکی برسرم برزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای خدا خودت ما را به راه راست هدایت بفرما. آمین
ایرانی 1391/07/04 23:33
گوگل و جی میل میخواهیم چیکار!لباس و پوشاک میخواهیم چیکار!نان و غذا میخواهیم چیکار!زندگی میخواهیم چیکار!
اینها که حق مسام ما نیست.حق مسلم ما چیز دیگریست.
یه بنده خدا 1391/07/04 23:26
قبلا واسه جوک می گفتند غضنفر صبح پا میشه میره تو اینترنت میبینه گوگل فیلتره...
الان این دیگه جوک نیست واقعیته...:((
lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
اکبر 1391/07/04 23:10
آقای خرم آبادی عزیز
همین مردم میگن خیلی از سایتهایی که فیلتر کردین و رفع فیلتر کنین ، آیا به حرفاشون توجهی میشه ؟
محمد نيکرو 1391/07/04 23:08
چه وعظشه بابا
از کارو زندگی افتادیم
اهlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
فاطمه 1391/07/04 22:53
سلام به همگی
دوستان یک سوال دارم دخملی 28ساله هستم اما هنوزم نتونستم پاسخش روبا فعالیتها وجستجوهای متعددم پیداکنم ممنون میشم کمکم کنید: دوستان مردم چیست؟مردم کیست؟چطور میتونم عضوشون بشم!!!!!!!!!!شرایطش چیه!و چه تحصیلاتی میخواد؟شما کی هستین؟
مازیار 1391/07/04 22:46
به مجموعه ی افرادی که
- در یک جامعه ی مدنی زندگی می کنن
- دارای سبک زندگی مشترک هستن
- فرهنگ مشترک دارن
- و در آخر دارای حکومت مشترک هستند...
مردم یا (ملت) گفته میشه.
ما مشکلمون کمبود آدم نیست، ما مردم نداریم.
ایرانی 1391/07/04 22:43
دوست عزیز
مسئول محترم
ای مغز متفکر
من یک ایرانی هستم و در ایران زندگی میکنم
گناه من چیست؟
تو بگو
جلیل 1391/07/04 22:20
بلاخره یه جورایی باید به زور هل بدن به سمت ایمیل ایرانی دیگه
مهدی 1391/07/04 22:13
یه داستانی شنیدم یه یهودی روی سر محمد آشغال میریخت و به محمد توحین میکرد... بعد از چند روز که پیداش نشد محمد پرسان احوالش میشه که این مرد کجاست و چرا پیداش نیست که رو سرش آشغال بریزه ... بعد می فهمه اون مرد مریض شده و ....

به محمد توهین می شده این کارا رو نمی کرده ..اینا با چه اصل اخلاقی و منطقی این کارا رو می کنن من نمی دونم...
lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
جیلی بیلی 1391/07/04 21:56
خدایا قهر کردی کجا رفتی قربونت برم ، بیا تمومش کنlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
علیرضا! 1391/07/04 21:44
همونهای که تحریم هیچ مشکلی براشون بوجود نیاوره است همونا مردمی هستند که از علم و تکنولوژی دورند و حتا هنوز هم پرداختیهاشون را به دیگران میدهند تا برایشون وصول کنه و هیچ اطلاعی از اینترنت و علوم مجازی ندارند همونا مسئول این فاجعه هستند اگر واقعا" میخواهید تحریم کنید چرا از سالها قبل جایگزنی برای گوگل و جی میل نساختین که فقط کارتون مردم آزاری است .
شما که نمیدانید که دنیا مجازی چیست چرا نسنجیده دست به کاری میزنید که همه بر علیه شما بشورند ؟! آیا بهتر نیست که به شغل قبلی خود بازگردید!


خدا نیامرزد کسانی که سنگ بر سر راه مردم ( مردم واقعی ) میگذارند.
مهمان 1391/07/04 21:41
این موضوع که پیش اومده آدم یاد فیلم برره میفته که برای اعتراض و شورش، شیشه های خونه خودشونو شکستن
علی 1391/07/04 21:35
این جوری یه جورایی حالا کاربرها ایمیل ملی و تحریم میکنند!
میگید نه ؟ تماشا کنید استقبال از ایمیل میلی ببینید چطور میشهlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
علی 1391/07/04 21:27
درست جی میل فیلتر شده ولی خود سایت گوگل که اصلا فیلتر نشد و الان هم باز . یکسری نظرات دروغ محضه
امیر مصطفی بیاتی 1391/07/04 21:26
با فیلتر موافق نیستم

ولی از این خبر ناراحت نشدم
حسین 1391/07/04 20:59
باهزار ارزو سه هفته پیش گوشی اندرویدی گرفتم با صدهزار ارزو سه روز پیش 2گیگ بسته ایرانسل گرفتم اومدم برو اندروید مارکت دیدم وا نمیشه ,بعدش فهمیدم گوگل فیلتر شده,آخه یعنی چی.خوب شد حداقل همون سه هفته پیش جی میلم رو تو گوشی فعال کردم حداقل جی پی اسش کار میکنه.:'(
یه دوست 1391/07/04 20:56
این چه وضعشه،به قول یک آقایی در برنامه دیروز امروز فردا یه سری آدمی که از کامپیوتر سرشون نمیشه شدند مدیر IT، اصلا ما به خود تحریمی عادت کردیم.
علی 1391/07/04 20:19
من نمی دونم،قبل به دنیا اومدنم تو اون دنیا چه جنایتی کردم که الآن تو این زمان و مکان دیده به جهان گشودم ؟!!!!
واقعا چرا ؟
s 1391/07/04 20:08
به خاطر اسلام به خدا ما بی گناهیم
پدرام 1391/07/04 19:58
خدایا یا منو بکش یا این مسئولان زحمت کشت رو!!!

عزیزم گوگل و یوتیوب و فیسبوک رو باز کنید مردم برن ببینن چیه بعد اگر خواستی یه کمپین بزن واسه تحریم اختیاری هرکی دوست داشت تحریم کنه!!!

مسئول نادان شما به چه حقی جای چند میلیون تصمیم شخصی میگیری؟؟
alireza 1391/07/04 19:57
خاک بر سر این مسوولین که همیشه نظرات خودشون و خودسرانه اعمال می کنن و میگن مردم اینطوری خواستن!!!!! اصلا انگار هیچ راهی وجود نداره که اینا صدای مردم و بشنون!!!!!!!!!!lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
Dirty0229 1391/07/04 19:20
آقا امیر مردم به تعداد افرادی میگن که در یک جامعه فعالیت میکنن
الان من موندم من چه جوری باید تحقیقام رو کامل کنم
از نظر خودم من فقط یه دانش آموزم نه بیشتر(مردم)
اصلا این چیزا بیخودیه...
چرا میگم؟
من 1391/07/04 19:01
نمیفهمم چرا نظرات منو منتشر نمیکنید. نه توهینی توش هست. نه نظر افراطی توش وجود داره. نه به هیچ کسی مستقیماً توهین شده. کاملاً منطقی و بدون غرض نظرم رو گفتم. آخه ... خودکامگی تا چه حد. آخه یعنی یه حرف (انتقاد) معمولی هم نمی‌تونید منتشر کنید. چرا؟ چون با دلیل و برهان بوده؟ اگه همینطوری میومدم با حرف‌های پرت نظر میدادم منتشر میکردید. انتظار ندارم اینو منتشر کنید مگر اینکه از سیاستتون برای اینکه بگین نظرات مخالف رو منتشر میکنین اینو منتشر کنید. اما واسه من نظراتم در مورد مقالات مهم بود تا حرفم رو زده باشم. اینو فقط واسه شما آقا پلیسه سایت نوشتم. یا خیلی مستکبر و خودکامه‌اید یا خیلی بزدل!
بهزاد 1391/07/04 19:00
به درخواست مردم...! مجبور نیستید دروغ بگید می تونستید بگید مردم به قول خودتون عاقل ایران از گوگل میتونستند از اخبار دنیا با خبر بشن ولی حالا فقط تلویزیون داخلیمون می شنون! حداقل اینجوری آدم حساب نمی شیم ...
nader 1391/07/04 18:49
محمدجان ما هم می گیم باید تحریم کرد ولی نه با زور اگه خود مردم این دو روز را خودشان تحریم می کردند اثرات تبلیغاتیش توی دنیا الان بهتر از این بود که بگن حکومت ایران گوگل را فیلتر کرد تحریم مردمی بهترین روش بود اما اینا از اب گل الود ماهی گرفتند اومدند فیلتر کردند.
حامد 1391/07/04 18:23
دوستان عزیز ، ما ایرانی ها اصولا نه با فیلم شخصی مشکل داریم نه با شخص و کشور خاصی . ما با خودمون درگیریم اساسی . وگرنه اگر خیلی کوچولو منطقی و باز هم کوچولوتر عقلانی فکر کنید کسی که تو تحریمه نمیاد خودش خودش رو هم تحریم کنه . خواهشا دنبال هیچ دلیل خاصی از شخص خاصی نباشید ، چرا که تو این چند سال ثابت شده به هیچ جوابی دست پیدا نمی کنید .

به امید روزی که اشخاصی شایسته ی مقام ریاست به موضوع اینترنت رو ببینیم .lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
محمد مهدی 1391/07/04 17:52
بله . انتظار دارند روی رسور های خودشون و سرویس های ایمیل ملی حساب کاربری ایجاد کنیم و کاملا هم ایمان بیاریم که حریم خصوصیمون حفظ میشه ! من به شخصه به سرویس های ایمیل جی میل و یاهو ی آمریکایی و تعهد و تلاششون به حفظ حریم شخصی کاربران و ارائه بهترین خدمات ممکن به آنها ، بیش از ... اعتقاد دارم!!!
ارش 1391/07/04 17:32
من نمی فهمم که اگه تحریم می کنید چرا باز زوری و اجباری خودتون انجامش می دین اقا برو خودتو اصلاح کن ایا حضرت محمد هم اگه بهش توهین می کردن همینکارو می کرد ؟
JaVaD 1391/07/04 17:26
لعنت بر هر کسی که حقوق مردم رو زیر پاش قرار میده
حقوق من دسترسی کامل به فضای اینترنت هستش
لعنت به کسی که دسترسی منو محدود میکنه
من 1391/07/04 17:12
تو این کره خاکی همه شدن اَخ ، سر طنابه افتاده دست یه عده کله ... مقصر خودمونیم که به پیامبر عزیز مان توهین میشه !! مگه خدا به پیامبرش تذکر نداده که به خدای کسی توهین نکن تا به خدای تو توهین نشه!!! آقایون میان به ادیان دیگه توهین میکنن ، فیلم میسازن ، اوناهم تلافیشو در میارن !!! به بودنم در اینجا تاسف می خورمlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
ناشناس 1391/07/04 17:03
واقعا درود بر سافت گذر...مثل مرد وایساد وانتقاد کرد...فک نمی کردم این جور سایتی باشد.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
amir 1391/07/04 16:55
سلام.جناب آقای "محمد آقا"،این حرفها رو نزن تو رو خدا.دل درد گرفتم از بس که خندیدم.یعنی چی که میگی:یعنی احترام به پیامبر گرانقدرمون ارزش سه یا چهار روز قطع شدن گوگل رو نداره؟شما خودت داری کفر میگی برادر من.شما داری توهین به پیامبر رو بهونه میکنی که از گوگل استفاده نکنیم؟اگه از گوگل استفاده نکنیم،پیامبر میگه آفرین که گوگل ضایع کردین و بهش ضرر زدین؟اینا دیگه چه حرفاییه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
elham 1391/07/04 16:18
آگهی از جهل ماند و جهل مان از آگهی(آگاهی) . متاسفم برای خودمون .
حمیدرضا 1391/07/04 16:01
آقا دیگه گندشو درآوردین
بابا چه مرگتونه خب؟مثلا اومدین بگین ما هم در برابر توهین آمریکایی ها به پیامبرمون یه غلطی کردیم.
بس کنین دیگه.دیگه شورشو درآوردین.70 میلیون رو اسیر کردین همه که مثل شما بیکار نیستن برن توی میهن میل ایمیل درست کنن که.
ما هم کلی مار و زندگی داریم بابا.
یه سری آدم بی سوادو کردن مسئول یه ملت.واقعا که
سید مهدی رضوی 1391/07/04 15:43
مردم!!!
شاید
کم کم دارم فکر میکنم ما مردم نیستیم!!!
من 1391/07/04 14:55
اقای خرم آبادی بفرمایید ببینم این مردمی که شما میگید به درخواستشون جیمیل رو فیلتر کردید چند نفر هستن؟
چرا مثل کبک سر خودتون رو زیر برف میکنید؟ برای خودم متاسفم که مسئولین مملکتم امسال شما هستند
خسرو 1391/07/04 14:53
همین شمائید بهونه میدید دستشون دیگه ، من اول تو سافت گذر بود بنر تحریم جیمیل رو دیدم !!!
ساییتون خیلی عالی هستش ولی دست از این جور حمایت ها بردارید ..

تنکســــــ .
محمد 1391/07/04 14:25
دیگه تمام شد.چند روز دیگه اینترنت ملی میشه و یاهو هم یبه جمع این ها اضافه میشه!
نازنین 1391/07/04 14:07
سافت گذر تو نگرون خودتی یا مردم همه میدونم چرا ناراحتی برای اینکه بازدید سایتت با فیاتر شدن گوگل کم میشه.
حجت 1391/07/04 13:50
من دوست دارم ببینم رهبرمون این عمل رو تایید میکنه یا نه!
هرچی رهبرمون بگه همون رو انجام میدیم . صلاح در تصمیمات ایشون هستش.
اما اگر تصمیم فیلتر کردن توسط مسئولانی که بدونه توجه به کارکرد وسیع گوگل انجام شده باید بگم اشتباه بزرگی انجام دادن و حتما پشیمان خواهند شد و از طرفی سر به زیر!
ahmad 1391/07/04 13:26
واقعا جای سوال داره که این مردم کین که چنین درخواستی دادن!آخه ما هم جزو مردمیم دوستانمون هم جزو مردمن
قرار بود خودمون تحریم کنیم که خیلی از ماها این کار رو کردیم حالا چرا شما فیلتر کردین!اومدیم یکی کار خیلی مهم داشت
آخه این چه کاریه؟من بعید میدونم که به خاطر این فیلم جی میل و.. فیلتر کرده باشن.احتمال خیلی زیاد یه ربطی به این اینترنت محدود ملی داره!!!!
هادي 1391/07/04 13:23
ایمیل یک موضوع کاملا" خصوصی است و کسی حق ندارد مردم را از استفاده از آ ن منع کند درست مانند نامه کتبی که داخل صندوق پست انداخته می شود آیا می شود مردم را از استفاده از صندوق پست منع کرد ؟ این هم پست الکترونیکی است و کار و کاسبی بسیاری از مردم وابسته به آ ن است مانند فروشگاههای اینترنتی آیا طبق گفته این آقایان مردم در خواست کرده اند ایمیلهایشان بسته شود و کسب و کارشان تخته؟؟؟؟؟؟lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
سارا 1391/07/04 13:13
اگه قرار بود 3 و 4 مهر گوگل رو تحریم کنیم فقط اطلاع رسانی کافی بود اصراری به "اجبار" نبود ولی حالا منی که تصمیم داشتم تو این دو روز حتی از کروم هم استفاده نکنم زیر بار اجبار نمیرم، یه همچین فیلتری یعنی توهین به ایران و ایرانی.

رهبر حق انتقاد رو به جووونها میده، از اون طرف رئیس رؤسا خیانت میکنن. چرا صدای ما به گوش کسی نمیرسه؟؟؟!!! چرا صدای مردم رو نشنیده میگیرین؟ مطمئن باشین با این "فیلترینگ" دارین پازل دشمن رو جور میکنین lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
slayertiger 1391/07/04 13:12
من مردمم من نمیخوام فیلتر باشه
محمد 1391/07/04 13:07
با سلام
چرا شما نظر دهنده ها همه جوانب رو مد نظر قرار نمیدید. با توجه به برآوردها اگه تموم مسلمانها از گوگل به مدت 3روز استفاده نکنند این شرکت بهش فشار میاد و ضرر چند ده میلیاردی میکنه و یه چیز دیگه: یعنی احترام به پیامبر گرانقدرمون ارزش سه یا چهار روز قطع شدن گوگل رو نداره. واقعا شما مسلمونید که همش دم از ضرر و زیان قطعی گوگل و جی میل میزنید . آخه استفاده درستی هم که نمی کنید.lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ali 1391/07/04 12:40
من فکر میکنم موضوع فیلم بهانه ای بود برای فیلتر کردن گوگل
علیرضا 1391/07/04 12:36
من نظرم این بود که چند روزی گوگل را خود مردم تحریم کنند.خودم هم طبق توافقی که شده بود 3 و 4 مهر تحریم کردم برای همین خبر ندارم فیلتر شده یا نه.اما فیلتر کردنش به نظر من هم کار درستی نیست.lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
آیین 1391/07/04 12:32
واقعا که، من که گوشیم آندوریدیه دیگه نمیتونم از اپ جی میل استفاده کنم
حامد 1391/07/04 12:20
جیمیل آره فیلتر شده ولی گوگل که نه ...من همین الآن ساعت 11 چهار مهر واسه تست فیلتر شدن یا نشدن گوگل به این سایت رفتم ولی فیلتر نبود. ..البته لازم به ذکره که از دیروز به مدت 2 روز واسه شرکت در اعتراض مسلمین به گوگل و حمایت از پیامبر اکرم(ص) تصمیم گرفته ام که از این سایت استفاده نکنم و به جاش از bing دارم استفاده می کنم هر چند که اصلا جای گوگل رو نمی تونه بگیره.....
aaaaa 1391/07/04 12:08
به نظر من خوب شد که فیلتر شد برای جیمیل هم اگه از نرم افزار هایی مثل Mozilla Thunderbird میتونن از جیمیل استفاده کنندlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
سهیل 1391/07/04 12:02
حالا سافت گذر رو چه جو گرفته بودش تبلیغ کرده بود 3 و4 مهر گوکل فیلتر می شه ببنید که خودشون آزاد کردن مردم ما اگه آدم بودن مثل هزار تا کشور دیگه تظاهرات می کردن این بچه بازی ها رو در نمی اوردن سایت وتحریم کنن
امیر 1391/07/04 11:51
به درخواست مردم...هه...ما که هیچوقت مردم نبودیم!نمی دونیم این مردم کجان!!!