کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743886439 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/27 | اعضاء: 317258 | نظرات: 37926
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

صید متخصصان گوگل مپس برای توسعه سرویس نقشه اپل!

هفته پیش آیفون ۵ و سیستم عامل iOS6 توسط اپل عرضه شد، در این نسخه از iOS قابل توجه‌ترین تغییر این بود که شرکت اپل اپلیکیشن نقشه خود را با اپلیکیشن نقشه Google جایگزین کرد.

همانطور که قبلا در فارنت خواندید این نقشه دارای مشکلات فراوانی است و نقشه‌ها در برخی موارد آنقدر مشکل‌دار است که نمی‌توان نامی جز افتضاح بر آن نهاد! و آن را اپلیکیشنی مورد اعتماد برای رساندن شما به مقصد دانست! البته اپل در این باره توضیح داد که این سرویس به تازگی عرضه شده و دارای مشکلات خاص خودش است و تا کامل شدن آن زمان زیادی می‌برد و مطمئنا بعد از طی کردن یک راه خاص به اپلیکیشنی همچون Google Maps خواهد رسید. البته باید بدانید که برای اپلیکیشن Google Maps در حال حاضر ۷ هزار نفر مشغول کار بر روی آن هستند!

حال وبسایت تچ‌کرانچ (TechCrunch) در گزارشی به نقل از فردی که خود را یکی از نزدیکان به مقامات اپل معرفی کرده اعلام کرده است که اپل برای بهبود سرویس نقشه خود به دنبال استخدام کارشناسان و توسعه‌دهندگان سابق پروژه نقشه گوگل است و تاکنون در این زمینه موفق هم بوده است.

او این رویداد را این‌گونه توصیف کرده است: بسیاری از همکاران من در پروژه گوگل مپس وقتی قراردادشان به پایان رسید این شرکت را ترک کردند و خیلی‌ها هم خودشان کار را رها کردند. یکی از همکارانم به دنبال کاری جغرافیایی همانند گوگل مپس بود و در نهایت در اپل استخدام شد. اون از چندی پیش شایعاتی را در مورد نقشه اپل شنیده بود و با اشتراک تجربیات کار در گوگل به اپلی‌ها آنجا استخدام شد. او در اپل استخدام شد و حالا به عنوان یک آنالیزور جغرافیایی کار می‌کند. یکی از رهبران پروژه گوگل مپس نیز توسط یکی از مشاورین اپل استخدام شد. او به عنوان مدیر تولید محصول با حقوق ۸۵ هزار دلار و با گذراندن مصاحبه‌اش به‌راحتی استخدام شد.

وی در ادامه افزوده است: اپل به نوبه خود جاذبه‌های خاص و فوق‌العاده‌ای دارد و میتواند در پلتفرم خود سرویسی را مانند نقشه‌های گوگل ایجاد کند. به همین دلیل خیلی عجیب نیست که اپل مدیران، متخصصان و کارشناسان سابق گوگل مپس یا کارکنان فعلی این شرکت را برای خود استخدام کند تا حداقل چنین سرویسی را ایجاد کند. ما در گوگل مپس با اهمیت این سرویس آشنا هستیم، ما رندر تصاویر را بلدیم و به راحتی می‌توانیم کلمات کلیدی را برای جستجو کاربران ایجاد کنیم، ما دارای تجربه هایی هستیم که مطمئنا به اپل در ایجاد ۵ میلیون مایل نقشه کمک می‌کند.

به هر حال در دنیای فناوری استفاده از تجربیات گوناگون رقبا گاهی به کمک یک شرکت می‌آید اگر چه این گونه اقدامات معمولا مدیران شرکت‌های مبدا را آشفته و ناخرسند می‌کند اما شرکت‌های مقصد مانند اپل معمولا از بدست آوردن تجربیاتی حاصل از چندین سال کار مطمئنا خوشحال هم می‌شوند. به هر حال وجود سرویس نقشه باکیفیت دیگری مانند گوگل مپس در سرویس نقشه اپل به نفع مصرف‌کنندگان تمام خواهد شد و مطمئنا این تنها اهمیت موضوع است!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11237 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1391/07/05 تعداد مشاهده: 2056
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/07/06 14:12
حال میده از دستشون در بره سورس هاشو شبیه بسازن بعد اپل بیاد از گوگل شکایت کنه که گوگل مپ رو اینا از رو ما ساخت منتها قبل ما دی: فعلا 4اس+وردنه = 5lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
امیر گازرانی 1391/07/05 16:15
ببینم وقتی گوگل کارکنان اپل رو برد و اندروید رو با کمک اونها ساخت،آیا اینهمه بهش ایراد گرفتید؟
lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
علی جوادی 1391/07/05 12:10
باز بدبخت دست به دامن گوگل شد...
کاش آیفون میتونست محصولی 100% واقعی از خودش داشته باشه
تو محصولاتش عاریه گرفتن داد میزنه...