کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9196 | مشاهده و دانلود: 739976849 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/29 | اعضاء: 316742 | نظرات: 37906
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هکرها به زودی تیر چراغ برق امریکایی را به آتش خواهند کشید؟

 بلوپرینت سیستم کنترل توزیع برق شرکت جهانی Telvent توسط هکرهای چینی به سرقت رفته است.
شرکت تلونت بخشی از کمپانی بزرگ France’s Schneider Electric SA است که در امریکا ، کانادا و اسپانیا فعالیتهای گسترده ای در بخش برق و انرژی دارد.
تلونت با نوشتن نامه به مشتریان خود از دور زده شدن سیستم فایروال داخلی و سیستم های امنیتی خود گفته و اینکه هکرها با نصب برنامه مخرب، بلوپرینت و نقشه های راه و همچنین حفره های روی سیستم نرم افزاری و مانیتور کردن شبکه توزیع این شرکت را به سرقت برده اند.
هکرها فایلهای مربوط به پروژه های شرکت را نیز با خود برده اند. با این کار شبکه توزیع برق در این سه کشور در معرض خطر بوده و ممکن است منجر به آتش گرفتن تیرهای چراغ برق وسط جاده ها و اتوبانها گردد.
 مطابق اطلاعات بدست آمده شرکت تلونت، 60 درصد از جنبش های هیدروکربنی در امریکای شمالی و لاتین را مدیریت کرده و بیش از 140 هزار گیگاوات برق از طریق شبکه توزیع
کامپیوتری این شرکت در سطح جهانی مدیریت می شود.
اگر هکرها بتوانند مانند استاکس نت، طوری حملات خود را برنامه ریزی کنند که روی سیستم موسوم به OASYS SCADA یا کنترل سوپروایزری و مالکیت دیتا ، رخنه نمایند، آنوقت همه چیز امکان پذیر خواهد شد.
به عنوان مثال می توان میزان ولتاژ در ایستگاههای بین راهی یا دستگاههای توزیع محلی و بین ایالتی را دستکاری کرد تا همه چیز نابود شود. تلونت  روی سیستم توزیع هوشمند خود بعنوان نسل آینده سیستم های توزیع انرژی ،خیلی مانور کرده است.
به گفته تیم امنیتی Dell SecureWorks ، بر اساس رد پاهای بر جای مانده هکرهای چینی موسوم به Comment Group این عملیات را انجام داده اند.
فایلهای داخل دیتاهای به سرقت رفته قابل مودیفای کردن و تغییر بوده و به راحتی هکرها می توانند با دستکاری آنرا داخل دیتابیس اصلی برگردانند.این کار با بارگذاری فایل روی سیستم کنترل توزیع صورت می گیرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11259 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1391/07/09 تعداد مشاهده: 2262
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر