کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9196 | مشاهده و دانلود: 739976849 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/29 | اعضاء: 316743 | نظرات: 37906
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیفون ۵ در یک نگاه

جدیدترین مدل اپل موسوم به آی فون 5 با برخورداری از امکانات بالا روانه بازارهای جهانی تلفن همراه و همچنین ایران شده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ این مدل جدید آی فون 18 درصد کوچک تر از مدل های قبلی این برند است و به عنوان جدید باریک‌ترین اسمارت‌فون جهان به شمار می آید.
باریکی وزن آیفون ۵ نسبت به ۴ حدود ۲۰ درصد کاهش داده که معادل ۱۱۲ گرم است.
این محصول جدید در ابعاد 7.6 در 58.6 در 123.8 طراحی و تولید شده است.
سنسور لمسی آیفون پنج در درون صفحه نمایش جای داده شده ، این به این معناست که صفحه نمایش آیفون جدید نسبت به آیفون ۴ حدود ۳۰ درصد باریک‌تر و زاویه دید آن بیشتر شده است.
صفحه نمایش
صفحه نمایش رتینا آیفون ۴ اس به اندازه کافی عالی بود، اما صفحه رتینا ۴ اینچی آیفون ۵ با تعداد پیکسل بیشتر حتی آن را بهتر هم کرده است.
با افزایش ارتفاع و بدون ایجاد تغییر در پهنای گوشی، استفاده از آیفون ۵ با یک دست همانند گذشته آسان است، ضمن آنکه می توانید از اپلیکشن های جدیدی که برای بهبود صفحه نمایش اضافه شده، ویدئو اچ دی وایداسکرین، تقویم کامل پنج روزه و وب گردی راحت تر لذت ببرید.

پردازنده
اپل یک تراشه کاملاً جدید A6 طراحی کرده تا علاوه بر به حداکثر رساندن عملکرد و کارایی از تمام ویژگی های فوق العاده در آیفون ۵ از جمله صفحه رتینا ۴ اینچی پشتیبانی کند.

عملکرد سی پی یو و گرافیک در آیفون ۵ دو برابر شده است و شما می توانید همه کار از جمله اجرای اپلیکیشن ها، بارگذاری صفحات وب و دانلود فایل های ایمیل را به سرعت تمام انجام دهید.

دوربین
می توان گفت دوربین ۸ مگاپیکسلی iSight محبوب ترین در جهان است و در آیفون ۵ این دوربین بهتر هم شده است. دوربین جدید کاملا از نو طراحی شده و عملکرد آن مطلوب تر است، و با تمام این اوصاف حتی ۲۵ درصد هم کوچک تر از دوربین آیفون ۴ اس است.

دوربین جدید iSight در آیفون ۵ دارای کاور لنز کریستال یاقوت است که نازک تر و با دوام تر از شیشه استاندارد بوده و قابلیت ارائه تصاویری بسیار شفاف را دارد.

ویژگی جدید پانوراما به شما اجازه می دهد با تنها حرکت دادن دوربین در یک منظره تصاویر پانورامایی با کیفیت ۲۸ مگاپیکسل بگیرید که همه را انگشت به دهان کند.

ویژگی های جدید دیگری نیز به دوربین اضافه شده که از جمله آنها می توان به پایدارسازی بهبود داده شده، قابلیت تشخیص همزمان ۱۰ چهره در یک تصویر و امکان گرفتن عکس های ثابت در حین فیلمبرداری اشاره کرد. دوربین جلویی اچ دی فیس تایم تماس های تصویری را بسیار واضح ساخته و همچنین می تواند برای ضبط ویدئو های اچ دی ۷۲۰p مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین با استفاده از iCloud می توانید عکس های خود را با دوستان و خانواده تان به اشتراک بگذارید.

وایرلس
آیفون ۵ از استانداردهای وایرلس فوق سریع LTE و DC-HSDPA پشتیبانی می­کند، بنابراین کاربران می توانند سریع تر در اینترنت جستجو و دانلود کرده یا به تماشای فیلم های آنلاین بپردازند. ضمن اینکه اپل از استاندارد وای فای ۸۰۲٫۱۱n دو بانده برای سرعت تا ۱۵۰Mbps هم پشتیبانی می کند که البته این ویژگی بایستی به طور جداگانه خریداری شود.

کانکتور
آیفون ۵ دارای کانکتور جدیدی با نام تجاری Lightning است که کوچک تر، هوشمند تر و با دوام تر از کانکتور قبلی است. کانکتور تمام دیجتال لایتنینگ دارای یک اینترفیس تطبیقی است که فقط از سیگنال هایی استفاده می کند که هر اکسسوری یا لوازم جانبی نیاز دارد.

سیستم عامل
در آیفون ۵ از آی او اس ۶ استفاده شده، پیشرفته ترین سیستم عامل تلفن همراه در جهان با بیش از ۲۰۰ ویژگی جدید. نقشه های جدید طراحی شده توسط اپل، برنامه های مکمل فیس بوک برای تماس ها و تقویم یا قابلیت ارسال مستقیم از مرکز اطلاعیه ها، پس بوک، سیری با ویژگی های جدید شامل پشتیبانی از زبان های بیشتر، دسترسی آسان به نتایج مسابقات ورزشی، فهرست فیلم های سینمایی و رستوران ها و غیره از جمله این موارد هستند.

قیمت آیفون 5 ( iPhone 5 ) نسخه 16 گیگابایتی قراردادی در سایت رسمی اپل 199 دلار، نسخه 32 گیگابایتی قراردادی در سایت رسمی اپل 299 دلار و نسخه 64 گیگابایتی قراردادی 399 دلار برآورد شده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11297 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/07/12 تعداد مشاهده: 1862
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1391/07/14 15:14
فرخ افسر نظرم عوض شد.نظرم این بود که اپل آشغاله;الان میگم مزخرفه
خواهشا ثبت بشه
فرخ افسر 1391/07/13 01:11
درود
من در جواب این دوستمون فقط یه چیز میگم ...

آنکس که نداند ونداند که نداند
در جهل مرکب ابد الدهر بماند

دوسته عزیز عیسی به دین خود موسی به دین خود

کسی که 1 بار اپل دستش گرفته باشه واقعا تفاوت رو حس میکنه

دوستان من جز اولین نفر هایی بودم تو ایران که ایفون 5 خریدم
از دبی گرفتم

واقعا ازش راضی هستم
از همه چیش
دوربینش تو دنیا تکه
با CPU A6 که اورده فک کنم دیگه هیچی رو دستش نیاد
خیلی سبک و خوش دست شده
باور کنید نمیدنم از چه خصوصیاتیش بگم
حالا ایشالا چند وقت دیگه قیمتش میاد پایین و همه میخرن
اون وقته که میفهمید من چی میگم

موفق باشید
روحت شاد عمو استیو

یا حق
علی جوادی 1391/07/12 22:56
تمام دنیا میگن نقشه ی اپل افتضاحه شما میگین خوبه
تمام دنیا میگن صفحه نمایشش هاله ی نور اضافی داره و شما میگین خوبه
تمام دنیا میگن دوربینش هاله ی صورتی تو عکساش داره و شما میگین فوق العادس
تمام دنیا میگن وای فای آیفون 5 افتضاحه و شما میگین خوبه
CPU دو هسته ای چی هست که اینقد سرعت پشتش نهفته باشه
در مجموع آیفون یه گوشیه معمولی قابل قیاس با N900 نوکیاست

خواهشا ثبت بشه نظر
علیرضا 1391/07/12 17:12
1/3 خریداران آیفون5 گوشی به صورت شکسته یا ترک برداشته به دستشون رسیده
سطح گوشی بسیار آسیب پذیر و آماده برای خش افتادنه.
وای فای گوشی اصلا درست کار نمی کنه.
نرم افزار نقشه اپل بسیاری از مکان ها رو اشتباه نشون میده و در حالت 3بعدی بعضی مکان ها فرو رفته نشون داده میشه و اصلا درست کار نمی کنه.
آبتین میرشکار 1391/07/12 10:53
نکته‌ی بسیار عجیب ولی واضح اینه که، مطالب زیادی راجع به iPhone5 گفته و نوشته میشه ولی خیلی با هم فرق دارن. یه مقاله مثل مقاله‌ی بالا کاملا مثبت از آیفن (آیفون) میگه و مقالات دیگر به شدت منفی. چه اینجا چه تو gsmarena یا phonearena این مقالات هستند ولی به نظر من فقط میشه اینو دریافت که iPhone5 به غیر از سیستم جدید و راحت عکاسی پانوراما پیشرفی که بشه ازش به عنوان نوآوری یاد کرد نداره. چیزی که رسانه ها مینویسن مهم نیست، iPhone5 باریک ترین اسمارت فون نیست (لطفا دروغ رسانه هارو کپی نکنید)، بهترین صفحه نمایش رو نداره، سیستم WiFi اش با سختی کار میکنه، بدنه‌ی آسیب پذیری داره، ماجرای iOs6 و نرم افزار نقشه رو که همه میدونن، دوربینش (قالیت عکاسی) از Lumia 920 میشه گفت به شدت ضعیفتره، بالاترین شارژ باتری رو هم نداره و طراحیش با اینکه همچنان ظاهر لوکسی بهش بخشیده ولی چیز جدیدی نیست (البته این خرده رو به لومیا 920 هم میشه گرفت).
زمانی N95 پادشاه اسمارت‌فون ها بود ومدت هاست که دیگر نیست. به نظر شما آیفون (5) الآن هست؟!lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet