کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316309 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایجاد ناامنی فتوشاپی در ایران با همکاری گوگل + سند

نمونه ای از اکاذیب و مجعولات ساختگی یکی از مهره های این باند بدین صورت بود که وی با انتشار تصاویری از درگیری پلیس و عده ای معترض آنان را منسوب به حوادث روز چهارشنبه در بازار تهران کرده و از کاربران می خواهد درنگ نکرده و به یاری معترضین بشتابند !

به گزارش سافت گذر به نقل از مشرق؛ وقایع مشکوک روز چهارشنبه در بازار تهران که از سویی حمایت منافقین و ضد انقلاب ذوق زده  و از دیگر سو تعریف و تمجید سیاستمداران دول متخاصم از جمله آلن ایر سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا و وزیر امور خارجه اسرائیل را در پی آورده ، ماهیت سرویس جاسوسی گوگل را نیز بیش از پبش برای کاربران اینترنت هویدا ساخته است.

عوامل سازمان دهی شده ضد انقلاب در شبکه های به اصطلاح اجتماعی که مدتهاست به جریان سازی مسموم علیه نظام جمهوری اسلامی فعالند، همسو با دیگر رسانه های این جریان که به صورت گسترده به نشر شایعه و دروغ سازی از اتفاق روز چهارشنبه مشغول می شوند و سعی دارند با تهییج احساسات و موج سواری بر عواطف کاربران داخل کشور آنان را به شرکت در ایجاد و گسترش ناآرامی تشویق کنند.

نمونه ای از اکاذیب و مجعولات ساختگی یکی از مهره های این باند بدین صورت بود که وی با انتشار تصاویری از درگیری پلیس و عده ای معترض آنان را منسوب به حوادث روز چهارشنبه در بازار تهران کرده و از کاربران می خواهد درنگ نکرده و به یاری معترضین بشتابند !

اما هوشیاری کاربران ایرانی و دقت نظر آنان باعث می شود دروغ گویی و جعلی بودن تصاویر که متعلق به برخورد پلیس یونان با اعتراضات دانشجویی در آن کشور است مشخص شده و این دسیسه های تکراری و شبیه کاری شده به مانند سال 88 نقش برآب شود.

نکته جالب حرکت موذیانه سرویس گوگل در همکاری با کلید زدن این پروژه آشوب سوخته در کشور است. به صورتی که این مطالب را که حتی در مقایسه با موضوعات پربازدیدتر و پرمخاطب تر به نصف تایید و اشتراک کاربران نرسیده به صورتی کاملا غیر عادلانه و خبیثانه در صفحه موضوعات برتر و داغ شبکه به اصطلاح اجتماعی خود قرار می دهد .

گوگل حتی به این نیز اکتفا نکرده و افشاگری کاربران آگاه و بیدار ایرانی در خصوص کذب بودن این تصاویر و اطلاعات را که جزء پر مخاطب ترین مطالب رویدادهای دیروز است در لیست سیاه و تحریمی خود قرار می دهد تا بلکه به زعم خود بتواند از انتشار حقیقت جلوگیری کند.


گفتنی است شیوه اجرای ناامنی های روز گذشته که با ایجاد آشوب در نقاطی از بازار تهران و با آتش زدن سطل آشغالها و حمله به مغازه کسبه بازار همراه بود و به گفته احمد کریمی اصفهانی دبیر کل جامعه اصناف و بازار تهران درابتدای امر به صورت ارسال پیامک های ناشناسی به بازاریان سعی شد تا بازار تهران تعطیل شود در ظاهر بسیار همانند شیوه فتنه گران در سال 88 بوده است.

روز گذشته دبیرکل جامعه اصناف و بازار با اعلام اینکه یک عده ناصر ناشناس از بیرون از بازار در پی برهم زدن اوضاع بازار بودند متذکر شد شایعات منتشر شده مبنی بر تجمع بازاریان در اعتراض به اوضاع اقتصادی کشور و افزایش قیمت ارز کذب محض بوده و این تجعات ربطی به بازار نداشته است.

از سوی دیگر اصناف و بازاریان نیز با انتشار بیانیه ای با اعلام برائت از عده ای فرصت طلب و مرتبط با شبکه دلال ها و بازار سیاه تعرض این جماعت را به اموال عمومی و خصوصی محکوم کردند.

نکته حائز اهمیت آنکه در اوضاع کنونی که به تعبیر مقام معظم رهبری در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و با توجه به مکر و فتنه انگیزی ضد انقلاب که با حمایت و پشتیبانی آشکار ابزارهای رسانه ای تحت  اختیار استکبار جهانی هر روز نقشه های شومی را برای اخلال در امنیت در کشور می کشند، نقش رسانه های مردمی در ایجاد آگاهی و فرهنگ سازی در ورطه اقتصاد مقاومتی بیش از گذشته اهمیت دارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11337 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: mashreghnews.ir تاریخ خبر: 1391/07/14 تعداد مشاهده: 2310
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1391/07/18 21:12
جناب مصطفی آقای یامین‌پور یه بار اومده بود پرسش گذاشت و گفت : اگه امام زمان بیاد و ازتون بخواد اسرائیلی‌ها رو بدون عذاب وجدان بکشید { تقریبا یه همچین مضمونی داشت } اون پستش هات شده بود و بحثای پیرامونشم هات شده بود اما با چنین تصوری که شما دارین باید پاکش می‌کردن ، من مدتهاست که توی پلاس هستم و بحثای مختلفی از این دست دیدم به خود گوگل برنمی‌گرده به کسانی برمی‌گرده که بسرعت شیرش می‌کنن ، کسانیکه یا از این وضع خسته هستند یا اینکه بقول بعضیا میخوان اخلال ایجاد کنن
مصطفی 1391/07/16 14:47
ای سافتگذر ... نظر من طرف کشور بود اکسپت نکردی!!! خاک تو سرت!!!
ریال 1391/07/16 07:48
سافت گذر! عزیز من!
ما که نفهمیدیم تو بالاخره چیکاره ای!؟ موضع خودتو مشخص کن
مگه شما مسئولان سافتگذر تو همین مملکت زندگی نمی کنید؟
مگه کورید؟ نمی بینید چی داره به سرمون می آد؟
ناشناس 1391/07/15 23:40
انقدر مردانگی نداری کامنتم رو تایید کنی؟ واقعا سرتو تو برف کردی؟! برف از کجا گیر آوردی؟
ناشناس 1391/07/15 21:13
درسته این عکس دروغه ولی برا ما چه فرقی داره عکس چی باشه وقتی داریم میبینیم همه چی دو برابر شده نکنه اینم عکسه که گوگل ساخته
مهندس کرسکانی 3 1391/07/15 19:21
اینجاست که آدم میمونه دم خروس رو باور کنه یا قسم حضرت عباس رو چون من خودم تو بازار کار میکنم و درگیری رو دیدم
ali68124 1391/07/15 18:50
کلن فقط بلدن جو درست کنن و ملت ایران خراب کنن
همین دلال ها و یک سری آدم میاد تورم ایجاد می کنه دلار می ره بالا بعد همش گردن دولت می بینن
کشور های دیگه هم ببینی دلار هم گران تر است به ایران نگاه نکنید
علی 1391/07/15 18:08
جون من الآن گوگل چی کاره بود این وسط ؟!!!!!!!!!!
بی کس 1391/07/15 17:07
درد من درد بی کسیه
می دونید چرا، چون تو مملکت ما همه چیز شده سیاست
چرا باید کشوری که دولت مرداش حرف از اسلام می زنن
ادداشون میشه راه پیغمبر رو دارن ادامه می دن
همشون نخبه هستند و ...
چرا باید این همه از هم گسستگی باشه
که نتونن جلوی گرون شدن دلار رو بگیرن
و بعد که دیدن اوضاع داره بد میشه
بگن فهمیدیم
16 نفر بودن، دستگیر شدن
باور کنید دردم میگیره وقتی میبینم 77 میلیون جمعیت مضحکه ی 16 نفر آدم شدن ( البته این موضوع رو دولت اعلام کرده)
ای مردم ایران به فرموده ی حضرت علی (ع) : حق گرفتنی است و نه دادنی
الان هم که قربونش برم جوانان ایرانی به جای اینکه سر وقت ازدواج کنن، سر کار برن و هزاران درد دیگر
باید پسرا ابرو بردارن، میزامپلی کنن بیان بیرون
دخترها هم که دیگه هیچ
پس بهتره یه خورده بشینیم فکر کنیم، همه ی این مصیبت ها سر بی فکری خودمونه
همش نریم تو خیابونا تظاهرات
من نه کاری به امریکا و اسرائیل و بقیه ی کشورها دارم که دولت مردان ایرانی با اونها سر لجه
نه کاری به دولت مردان ایرانی دارم
فقط دوست دارم مردم به خودشون بیان
موفق باشید
مصطفی 1391/07/15 16:35
آقایونی که میگید به گوگل ربط نداره (mahan و علی ) و ادعای فهم و درکتون میشه فقط یه بار کاری رو که میگم تست کنید تا بفهمید چشم و گوشتون یستس و غربیا دارن خونتونو میمکن ولی شما حالیتون نیست:
برید یه کلیپ راجع به هلوکاست تو یوتیوب که مال گوگله آپ کنید ببینید که چطور در عرض چند دقیقه حذف میشه!(تست شده!!!) اگه برنامه نویس باشی میفهمی واسه برنامه نویس کاری نداره بدون پلاس یا لایکو شیر کردن یه کاری کنه که یه سری مطالب هات بشن و یه سری نه فقط کافیه چند خط به کد برنامشون اضافه بشه!!! متاسفم که انقد راحت خودتون و وطنتونو به یه سری کفتار که افتادن به جون مملکت ما میفروشید!!! براتون متاسفم وطن فروشا!!!
اما تضاهرات و اعتصاب همیشه و همه جا هست و حق مردمه و در تهران هم بود اما نه اینجور!!! نذارید مایه سو استفاده اون کفتارها بشه!!! آخرشم از کار در اومد فقط یه نفر از افرادی که واسه متلاتم کردن نرخ ارز دسگیر شده از 16 فقط نفر یکشون هزار میلیارد تومان گردش مالی داشته( منبع : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910714000409 ) پس برید واسه دشمن تظاهرات کنید که داره کم کم میبلعدمونو همه تو خوابن!!! مواظب باشید!!! چشماتونو باز کنید!!!!!!!!!!
نام و نام خانوادگی! 1391/07/15 16:15
احتمالا منم تو بلک لیستم سافتگذر کمتر مارو ثانص.وور کن
گفتم:
»جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا«
فقط چرا اینجا باطل میره باطل میاد؟ مث اینکه حق منحصرا امام زمانه
بازم میگم مرگ بر دروغگو و تکذیب کننده هر وَری که باشه
»ویل للمکذبین« وای بر تکذیب کنندگان
احساسات پاک مردم رو به دروغ گزارش میکنن یا تکذیب میکنن، چه اینور چه اونورlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
omid 1391/07/15 14:48
مسخره نکنید مردمو. با این خبر میخاین چیرو نشون بدید؟ میخاید بگید هیچ مشکلی تو مملکت نیس مشکل فقط قوقولی مقولیان.واقعیت اینه که مردم نون شب ندارن بخورن فردا کلی فحشا به ابر میاد.مسخره نکنید مردموlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
علی 1391/07/15 11:12
آخه این چه ربطی به گوگل داره؟ تویی که فرق سیب زمینی و هندونه رو نمیفهمی لطفا مقاله ننویس. اینترنت رو هم ببوس بزار کنار تا انقدر اذیت نشی!lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
محمد 1391/07/14 23:39
ممنونت سافتگذر
مگراینکه شما از میون این همه سایت دانلود غربزده ایرانی چنین خبری بذاری
امين 1391/07/14 23:04
خاک تو سرشون ..... بوووووووووووووووق
رضا 1391/07/14 21:53
خاک تو سر گوگل. ملتو خنگ فرض کرده.
سیب زمینی 1391/07/14 21:45
من که فقط دروغای شما رو باور میکنم دروغای اینا بدرد نمیخوره.
من 1391/07/14 20:12
گرونیا کار 16 نفر بود که خدا رو شکر دستگیر شدن !!! پدر سوخته ها . بعد این دیگه گوشت میشه 1000 تومن ، مرغ میشه 500 تومن و ....
البته 8 مهر ماه یه لب تاپ گرفتم 1860000 تومن حالا شده 2640000 تومن اینم کار اونایی که فعلا تحت تعقیبن .
والریانوس 1391/07/14 19:21
اگر قیمت دلار پایین نیاد چنین صحنه هایی بعیدنیست.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
محمد 1391/07/14 19:12
سال 88 هم درگیری پلیس چین و همچنین کشتار در عراق رو به درگیریهای انتخاب منسوب کردن با فتوشاپ که تابلو شد.
برای زیاد نشون دادن جمعیت معترض در سایت ج ر س و بالاترین هم با فتوشاپ به صورت ناشیانه 100 نفر بودن تو عکس این 100 نفر 10 با کپی و پیست شده بودن.
عکس یگان ویزه بوشهر رو در رزمایش سال 87 رو برداشتن و آرم پلیس بوشهر رو با فتوشاپ پاک کرده بودن و گفتن مال تهرانه.بی بی سی هم فقط همین ها رو نشون میداد.
میتی انصاری 1391/07/14 18:52
یعنی شما میگید خبری نبوده
اینکه دروغ بزرگتریه.گذارنده خبر بالا میتواند مرتکب اشتباه شده باشد ولی کسیکه میگوید خبری نبوده قطعا دروغ میگوید.
ناشناس 1391/07/14 18:31
واقعا خبر ندارید!
تو بازار تهران بازاریا اعتصاب کردن و راهپیمایی کردن!
سافت گذر از تو بعیده که خبر نداشته باشی
mahan 1391/07/14 15:06
محض اطلاع ، وقتی بازدید از چیزی زیاد می شه به اصطلاح داغ می شه . گوگل هیچ نقشی نداره .
masoud 1391/07/14 14:11
خاک تو سر و سرشون !