کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اولین تصاویر از فروشگاه‌های مایکروسافت ویژه تعطیلات کریسمس

به گزارش سافت‌گذر ؛ مایکروسافت در مراکز خرید مختلف در آمریکا کیوسک‌هایی را نصب کرده که مشتریان در ایام تعطیلات کریسمس می‌توانند از طریق آن‌ها محصولات این کمپانی، از جمله تبلت Surface را خریداری کنند.

مایکروسافت در ماه‌های اخیر مراکز توزیع بیش‌تری را افتتاح کرده و امیدوار است بتواند تبلت‌های Surface RT بر اساس نسخه تبلتی ویندوز 8 و همچنین Surface Pro بر اساس نسخه کامل ویندوز 8 را در معرض دید مشتریان قرار دهد. با این حال، مایکروسافت راهی پیدا کرده که به وسیله آن حتی بدون ساخت فروشگاه‌های بزرگ هم می‌تواند از فروش محصولاتش مطمئن شود.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ مایکروسافت امیدوار است با برپا کردن کیوسک‌های تبلیغاتی و خدماتی، آمار فروش محصولات جدید خود را تا آن‌جا که می‌تواند بالا ببرد.

اخیراً شنیده‌ایم که مایکروسافت نام «فروشگاه تعطیلاتی» را به آن دسته از کیوسک‌هایی داده که در مراکز خرید و پاساژهای تجاری در سراسر آمریکا برپا شده و مشتریان می‌توانند برای خرید محصولات مایکروسافت از آن‌ها استفاده کنند تا زمانی که یکی از فروشگاه‌های اصلی توزیع محصولات این کمپانی در نزدیکی محل سکونت آن‌ها باز شود. تصاویری که در این خبر مشاهده می‌کنید مربوط به «فروشگاه تعطیلاتی» مایکروسافت در شهر «سنت لوئیس» ایالت «میزری» هستند؛ در حال حاضر از این دو کیوسک برای تبلیغ محصولات جدید این کمپانی استفاده می‌شود.

 

از این تصاویر برمی‌آید که تمرکز اصلی مایکروسافت بر تبلت Surface RT خواهد بود که البته عجیب هم نیست؛ چون نسخه Pro این تبلت سال آینده به بازار خواهد آمد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11355 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/07/15 تعداد مشاهده: 1761
سافت گذر