کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316258 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اعلام برندگان بازی آنلاین «اکسپریا نئو ال» از سوی شرکت سونی

چندی پیش بخش موبایل شرکت سونی رقابتی تحت وب را در قالب یک بازی رایانه‌ای با هدف آشنایی هر چه بیش‌تر کاربران با تلفن همراه هوشمند اکسپریا ال (Sony Xperia Neo L) برگزار کرد.

در این بازی تحت‌وب یک گوشی مجازی Neo L در اختیار کاربران قرار می‌گرفت که باید در فواصل زمانی مشخص به آن سر می‌زدند تا با نگهداری و برآورده کردن نیازهای آن از جمله شارژ، تفریح و سرگرمی، گوش دادن به موسیقی و غیره و کسب امتیازهای بیشتر، به مراحل بالاتر بروند. با پیشرفته‌تر شدن مراحل، تامین نیازهای گوشی نیز پیچیده‌تر می‌شد و مراحل مخفی دیگری نیز به بازی اضافه می‌شد. از جمله امتیازات برجسته این بازی، رابط کاربری ساده و جذاب و هم‌چنین طراحی سه مرحله‌ای آن بود که مخاطب را به‌راحتی با خود همراه می‌کرد.

در نهایت این بازی روز ۲۵ شهریور به پایان رسید و ده نفر اولی که بیش‌ترین امتیاز را کسب کرده بودند برندهٔ یک گوشی Sony Xperia Neo L شدند که در مراسمی و با حضور برخی از برنده‌های تهرانی به آنها اهدا شد. در مراسم اهدای جوایز، برخی کاربران اعلام کردند که به صورت شبانه‌روزی مشغول این بازی بوده‌اند و زحمت زیادی برای کسب امتیازها کشیده‌اند. نکتهٔ جالب‌تر آن که چند وبلاگ و فروم اختصاصی نیز توسط هواداران این بازی تاسیس شده بود که در آن‌ها بازیکنان به بیان دیدگاه‌ها و پیشرفت‌های خود در این بازی پرداخته بودند.

با توجه به استقبال زیاد و تلاش کاربران، علاوه بر ده نفر اول، به ده نفر دوم و سوم نیز جوایزی هم‌چون حافظهٔ فلش سونی اهدا شد که به این ترتیب، عدهٔ بیش‌تری برندهٔ این بازی آنلاین شدند.
برای تجربهٔ این بازی و دیدن لیست برندگان این مسابقه می‌توانید به سایت رسمی این بازی (www.neol.ir) سر بزنید. ضمنا این بازی هم‌چنان فعال است، اما سیستم امتیازدهی آن غیر فعال شده و البته دیگر از جایزه هم خبری نیست! البته در سایت به این نکته اشاره شده که ممکن است تجربهٔ انجام این بازی در آینده مفید باشد؛ پس بد نیست سری به این سایت بزنید و در آن تجربه کسب کنید، شاید شما هم بتوانید در بازی‌های آیندهٔ این شرکت جزو برندگان باشید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11407 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1391/07/18 تعداد مشاهده: 2227
سافت گذر
نظرات بینندگان

NIMA 1391/07/20 15:46
این بازی دور بعدی هم داره؟
ممنون میشم جوابم بدین!
علی جوادی 1391/07/19 02:35
قیافه هاشون خیلی آزرده به نظر میرسن...
علی سودانی 1391/07/19 01:30
سلام
سایت شما از نظر مذهبی در روزهای مناسبتی به خوبی خود را نشان داده است
خیلی خوب می شد که این عکس که نوعی نمایش دهنده ی بیحجابی است رو درج نمی کردید
یعنی فقط خود مطلب کافی بود یا حداقل تصویر بسته از این برندگان می گذاشتید

ضمنا یادتون نره بخشی از طرفداران سافت گذر آدمهایی هستند که نسبت به اعتقادات مذهبی خود حساسندlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1391/07/18 11:47
منم بازی میکردم!
به نظرم برندگان این بازی رو باید عنوان الاف ترین کاربران نت در ایران هم معرفی میکردن!!