کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316458 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یک ایرانی جوهر چاپگر با عمر 10 سال ساخت

محقق ایرانی موفق شد با استفاده از فناوری نانو جوهرچاپگر بر پایه آب را تولید کند که علاوه برعمر 10 ساله ، آسیبی به دستگاه چاپگر وارد نمی کند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایرنا؛ ˈسید وحید نبویˈ مخترع این جوهر چاپگر افزود: این جوهر از مواد گیاهی و معدنی تولید شده است بنابراین استفاده از آن برای سلامت کاربران و محیط زیست بسیار مناسب است . علاوه براین تنها جوهر سازگار با تمام چاپگرها است.
وی افزود: در حال حاضر این دسته از جوهرها در معدودی از کشورهای پیشرفته جهان تولید می شود. استفاده از فناوری نانو در این جوهر موجب شده است که هیچ گونه انسدادی در ˈ هد ˈ چاپگر ایجاد نشود .همچنین به دلیل وجود آب در آن تنها جوهریست که در صورت عدم استفاده تا یک ماه ، بر روی هد چاپگر خشک نمی شود و به راحتی با آب گرم قابل شست و شواست .
نبوی خاطرنشان کرد: این جوهر برپایه آب ساخته شده است و به دلیل داشتن پس.اچ خنثی برخلاف جوهرهای اسیدی و قلیایی آسیبی به ˈهد ˈ دستگاه چاپگر وارد نمی کند.
به گفته وی این پروژه با مشارکت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، تحت نظارت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و تایید پژوهشگاه صنایع رنگ ایران انجام شده است .
نبوی تاکنون 12 ثبت اختراع داشته و موفق شده است 20 رتبه و تندیس بین المللی را از جشنواره های بزرگ علمی داخلی و خارجی دریافت کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11421 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/07/19 تعداد مشاهده: 1756
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

شاهین 1391/07/20 19:40
چه فایده که اختراع می کنیم اما در صنعت بکار نمی رود و حمایت نمی شود و در نتیجه سود اقتصادی هم برای مملکت مان ندارد.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
فــــــرید 1391/07/19 13:17
با سلام،
تو رو خدا از این بنده خدا حمایت مالی کنین تا محصولش بصورت انبوه وارد بازار بشه . مُردیم از بس کارتریج نو خریدیم .
به امید موفقیت همه ایرانیان در سراسر دنیا.
موفق باشید.
lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus