کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9188 | مشاهده و دانلود: 739352422 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/25 | اعضاء: 316638 | نظرات: 37902
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چه کسانی سایتهای اینترنتی را در ایران فیلتر می کنند

تعیین و تصدیق سایتهایی که باید فیلتر شوند در حال حاضر برعهده کارگروهی با نام« تعیین مصادیق مجرمانه» قرار دارد که این کمیته از 12 نهاد و سازمان دولتی و عمومی تشکیل شده و مسوولیت فیلترینگ و رفع فیلتر را برعهده دارد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از خبرآنلاین؛ در خبری اعضای گروه فیلترینگ موسوم به کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه را معرفی کرد.

این کارگروه که مسوولیت آن بر عهده دادستان کل کشور است، نمایندگانی از وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش، ارتباطات و فن آوری اطلاعات، اطلاعات، دادگستری،‌ علوم تحقیقات و فن‌آوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ سازمان‌های تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، فرمانده نیروی انتظامی، یک نفر خبره در فن آوری اطلاعات و ارتباطات به انتخاب کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، یک نفر نماینده مجلس شورای اسلامی به انتخاب کمیسیون حقوق قضایی و تایید مجلس شورای اسلامی داشته و به تصمیم گیری درباره فیلتر یا رفع فیلتر سایتها می‌پردازد.

البته ذکر این نکته هم ضروری است که روز چهارشنبه هفته گذشته دبیر شورای عالی فضای مجازی در نشستی مطبوعاتی این گونه اعلام کرده است که در آینده نزدیک سیاست‌گذاری‌های کلان در حوزه فیلترینگ به این شورا محول خواهد شد.

هرزه‌نگاری‌های جنسی، ترویج خشونت و فساد، خرید و فروش مواد مخدر و زیانبار، اشاعه اطلاعات خصوصی افراد و سازمانها و موارد مشابه، ضرورت کنترل محتوای وب را ناگزیر ساخته است، ولی این کنترل و نظارت بر انتشار اطلاعات در جوامع مختلف و بر حسب خط مشی‌های سیاسی و فرهنگی هر جامعه نمودهای متفاوتی داشته و درنهایت هر یک از کشورهای جهان بر اساس صلاحدید خود با شدت و ضعف‌های مختلف این بحث را دنبال می‌کنند.

عمده دلایل فیلتر کردن اینترنت در کشورهای مختلف را می‌توان در چهار تقسیم بندی کلی گنجاند: "مسائل سیاسی"، "مسائل اجتماعی"، " مسائل امنیتی" و "مسائل اخلاقی" و آنچه باعث تفاوت مبنایی هر کشور برای فیلترینگ می‌شود، ارزش‌های بنیادین مورد توجه در هر مقوله در آن کشورها است.

کشورهایی مانند سوئد، فرانسه و آلمان در قاره اروپا و کشورهایی مانند هند، عربستان، کره جنوبی، مالزی و در مجموع آسیا به عنوان بزرگترین قاره دنیا و نیز کانادا دارای گسترده‌ترین میزان تنوع فیلترینگ هستند.

مدیر عامل مجمع فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی (فرا) نیز در گفت و گویی با ایسنا در پاسخ به این سوال که چند درصد از سایت‌ها به دلیل مسائل اخلاقی مورد فیلتر قرار گرفته‌اند در این باره گفته بود: براوردهای بنده بر اساس ارزیابی‌های کارشناسان این است که بیش از 95 درصد از سایت‌های فیلتر شده حاوی مطالب غیراخلاقی و مستهجن بوده‌اند که بخش عمده‌ای از این سایت‌ها در خارج از کشور طراحی و مدیریت شده‌ است و درواقع می‌توان گفت که درصد بسیار کمی از سایت‌های فیلتر شده سایت‌های داخلی هستند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11430 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1391/07/19 تعداد مشاهده: 2067
سافت گذر
نظرات بینندگان

2ha 1391/10/06 12:34
با تشکر از همه ی دست اندر کاران

فیلتر کردن سایت های مستهجن بسیار بسیاااار بسیاااااااااااااااار کار درستیه

دمتون گرمlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
آرش 1391/07/21 03:52
متاسفانه مشکل ما اینه که هیچکی سرجاش نیست.همه افراد رو تو این سازمان پست بردن جز کسی که ربط داشته باشه!
قول میدم از 99 درصدشون بپرسی معنی اینترنت چیه نمیدونن!
اگه یه سایت بیاد بگه آخه چرا ارز گرون فیلتر میشه.یا بیاد بگه قیمت دلار در امروز انقدر هست!
اون وقت میان میکن 99/9 درصد سایتایی که ما فیلتر کردیم پورنو بوده!
متاسفانه اینا اینترنت رو با تلویزیون و مجله اشتباه گرفتن.
ناراضی 1391/07/20 17:18
خدا رحم کنه سیاستگذاریهای خردشان که اینگونه است وای به حالمون وقتیکه سیاستگذاریهاشون کلان بشه و بعدش هم کلانتر!فکر کنم که دیگه باید فاتحه اینترنت را خواند.دیکتاتوری اطلاعاتی همینه دوستان!الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم گروه فیلترینگ تشکیل یافته از چندین مغز متحجر و سنتگرای تندرو ... 5سلایق مطرود،متحجرانه و شخصی خودشان را به مردم همیشه مظلوم ایران تحمیل میکنند. وقتی نوبت فیلتر میشه فورا نام چند کشور را میبرند که بهانه ای برای اینکار داشته باشند پس چرا در خدمات اینترنت و صنعت و پیشرفتهای علمی از آنها تقلید نمیکنند؟ اینکه گفته بخاطر مسائل امنیتی بوده قابل تامله چون هیچ عقل سلیمی باور نمیکنه که محتوای امنیتی و طبقه بندی شده یک کشور به همین راحتی منتشر بشه و همه ازش آگاهی داشته باشند.در ثانی شما اگر مورد امنیتی دارید که لو رفته باشه چرا میترسید؟شما اگه پایه های حکومت محکمی داشته باشید هیچ نیازی نداری که مردم را از جریان آزاد اطلاعات محروم کنی و باید موضعی کاملا شفاف و صادقانه با مردم داشته باشی نه اینکه خفقان را حاکم کنی! با اینکار فقط میخواهند مردم را تحت کنترل خودشان درآورده و از کوچکترین فعالیتهایشان در محیط سایبری آگاهی داشته باشند و این کاملا مخالف با اصل آزادی بیان و فکره.
يه ايراني ديگر 1391/07/20 15:42
بسمه تعالی - با سلام و عرض ارادت به تمام ایرانیان گرانقدر - از همه کسانی که برای آلوده نشدن خانواده بنده به مفاسد اخلاقی تلاش می کنند تشکر می نمایم و امیدوارم خدا دلهای بیمار بعضی ها که بی غیرتی تمام وجودشان را فرا گرفته را شفا دهد .
دانشجو 1391/07/20 08:50
دیگر فیلتر تو ایران معنایی ندارد کدام کاربر اماتور وحرفه ایی کامپیوتر را سراغ دارید که به فیلتر شکن دسترسی نداشته باشد ؟ دسترسی به سرویس فیلتر شکن در ایران از پفک خریدن راحتر است .جمع کنید بساطتان دیگر حنایتان برای مردم رنگی ندارد
علیرضا 1391/07/20 03:10
دو گروه افتادن به جون ما ایرانی ها
یه گروه همین فیلتر کننده های داخلی هستند که هر چی دم دستشون بیاد فیلتر می کنن و تا جایی که من خبر دارم قراره از این اینترنت یه لیست سفید دربیارن که فقط دسترسی به اونا امکان پذیر بشه و بقیه فیلتر.
از اون ور هم اگه با یه آی پی اروپا و آمریکا تو گوگل و یاهو سرچ کنید میبینید اونا هم از اون ور نتایج رو انگولک میکنن و با یه جست و جوی علمی میتونید امتحان کنید.
سافتگدر فقط قربونت تایید کن.
a a 1391/07/20 02:24
واقعا متاسفم ! کافی یک سایت توش +18 باشه فیلتر میشه ! سایت ورزشی و فوتبالی نتایج زنده فیلتره !!! livescore.com و
soccerway.com
اگه کسی مشکل اخلاقی این سایت ها رو فهمید به منم بگه !!
غروب 1391/07/20 00:13
آقایان چرا ما تو ایران عادت کردیم اطلاعات غلط اونم از منابع معتبر منتشر کنیم
واقعا برای خبر آنلاین متاسفم که همچین آماری رو ارائه میده!!!
کی گفته سوئد و آلمان گسترده ترین میزان فیلترینگ رو دارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در حالی که تو کشورهای آسیایی هیچ نامی از ایران نبردن.
با یه سرچ توی رفرنس های معتبر خواهید فهمید کشور ما یکی از شدیدترین اعمال کننده های فیلترینگ در جهان هستش!!
آقا تو رو خدا بیاین بدی های خودمون هم ببینیم!!!بیخود آمار ندین!!
با یه سرچ کوچیک تو همین ویکی پدیا(حتی اگه انگلیسیش هم نرین)تو همین ویکی پدیا فارسی به راحتی میتونید ببینید کشورهایی که شدید ترین اعمال فیلترینگ رو دارن کدوما هستن!!
از عزیزان سافتگذری هم خواهش دارم از صحت یه خبر مطمئن شن بعد قرار بدن
ممنون
گلابی 1391/07/19 22:57
خود اینا که فیلتر میکنن معمولا بیمار جنسی هستن. اصلا آدم به کاری که خودش میکنه یا فکری که خودش میکنه توجه میکنه و بهش واکنش نشون میده.
رضا 1391/07/19 20:00
کاربر ایرانی اکنون این ذهنیت را دارد که از حق استفاده از مهمترین و پربازدیدترین سایتهای دنیا محروم شده است ، برای او شاید مسدود شدن سایتهای غیراخلاقی توجیه پذیر باشد یا شاید بتواند با مسدود بودن سایتهای خبری که احتمالا بر خلاف منافع دولت یا حکومت محتوا منتشر می کند کنار بیاید اما محروم بودن از استفاده از سایتهای عمومی و سرویسهای جدید در اینترنت چیزی نیست که آنرا پذیرفته باشد و قطعا استفاده گسترده از ابزارهای مختلف عبور از فیلتر حتی توسط افراد مذهبی یا طرفداران سرسخت حکومت نشان از این مسئله دارد.
هادی 1391/07/19 18:20
سایتwww.gamespot.comبرا چی فیلتر شده اصلا می دونند سایت چه فعالیتی داره که فیلترش کردند
من 1391/07/19 15:54
بنده برای بیماری واریکوزل که مربوط به بیضه هست می گشتم که با فیلتر مواجه می شدم
مگه چشه آخه ! این یک بیماریست که فرزند خودتون هم ممکنه دچارش شه برای تحقیق که ببینی این بیماری چیه باید با صفحه ی فیلترینگ مواجه بشم ؟ چرا ؟ چ.ن بیضه توش نوشته شده ؟lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
حسین محمدی 1391/07/19 13:05
اصلا موافق نیستم بلکه مخالفم مخالفم

این کار نمونه آشکار پاک کردن صورت مسئله بطور است.lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
یه ایرانی 1391/07/19 11:39
غلط کردن
من به عنوان یه دانشجوی این مملکت وقتی دنبال یه موضوع علمی تو اینترنت هستم از هر ده سایتی که باز میکنم هفت تاش فیلتره
حالا این سایتا چه هیزم تری به شماها فروختن خدا میدونه
اون وقت انتظار دارن کشور پیشرفت کنه
به محض اینکه تو یه سایتی عکس یه زنی میبینن که ساق دستش دیده میشه " آقاااااااااا فیلترش کنین مستهجنه فساد اخلاقی داره"
واقعا متاسفم براتون
سافت گذر کم لطفی کردی اگه نظرم رو نذاری
راضی 1391/07/19 10:06
گوگل هم (فکر میکنم دو سال پیش )خبری منتشر کرده بود که نزدیک به 95درصد کاربران در اینترنت مسائل جنسی را جستجو میکنند . که این مساله هم در جای خودش قابل تامل می باشد .
علی 1391/07/19 10:06
با سلام
من یک سوال داشتم و ای کاش شخصی بتونه جواب منطقی برای من بده ،
من هیچ مشکلی با موترد و مصادیق اعلام شده در رابطه با فیلترینگ ندارم ولی آیا فیلتر کردن قسمت جستجوی تصاویر موتور بینگ که بسیاری از جمله خود من برای جستجوی تصاویر علمی از اون استفاده می کردم جزء این موارد است . یا اینکه فضای ابری اسکای درایو ماکرو سافت در بسیاری از موارد فیلتر هست نیز شامل این مصادیق می شود ؟ شما در گوگل یک کلمه علمی مثل سرطان ریه ، یا مادر بورد کامپیوتر یا مینای دندان را به انگلیسی بنویسید و متوجه می شوید که فقط 10 تا 20 عکس فیلتر نشده را گوگل برای شما نشان می دهد و بقیه عکس ها تماما غیر قابل دسترسی هست . برای افرادی که از این سایت ها استفاده علمی می کنند پیدا نمودن تصویر جایگزین بسیار سخت است . امیدوارم مسولان محترم در این زمینه به فکر چاره اندیشی باشند .lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus