کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316236 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همکاری شرکت های بزرگ در راه اندازی یک سایت برای استانداردهای وب

اگر یک طراح و برنامه نویس وب باشید می دانید که دردسرهای هماهنگ سازی یک صفحه وب با مرورگرهای مختلف تا چه حد زیاد است. مرورگرها از دستورهای مختلفی پشتیبانی می کنند و هنگام طراحی یک صفحه وب مجبور هستید تا چند مرورگر را جلوی خودتان باز داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید، صفحه شما در همه آنها صحیح دیده می شود.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از نارنجی؛ اغلب اوقات هم مشکلاتی پیدا می شود که سبب می شود ساعت ها در اینترنت به دنبال راه حل بگردید و این مشکل وقت شما را تلف می کند. حالا شرکت های بزرگ سازنده مرورگرها تصمیم گرفته اند برای این مشکل راه حلی پیدا کنند.

مایکروسافت، گوگل، اپل، ادوبی، فیسبوک، اچ پی، نوکیا، موزیلا، اپرا و کنسرسیوم وب یک سایت مشترک با نام WebPlatform.org راه اندازی کرده اند. تا همه استانداردهای وب و مرورگرها را در آنجا جمع کنند. این سایت محفلی برای نگهداری داکیومنت ها و راهنماها خواهد بود و به شکل یک «ویکی» اداره خواهد شد.

هدف این است که توسعه دهنگان وب به راحتی به آخرین استانداردها و پیشرفت های وب دسترسی داشته باشند تا بتوانند کیفیت کار خودشان را بالا ببرند. طراحان می توانند در این سایت به بحث و تبادل نظر در مورد فناوری های وب بپردازند و همین موضوع سبب می شود که بهترین راه حل های ممکن نیز در اختیار شرکت های سازنده مرورگرها قرار بگیرد.

تیم برنز لی در جمله ای کوتاه گفته «سایت وب پلتفرم» یک پروژه بزرگ است که اجازه می دهد تمام افرادی که از وب لذت می برند اطلاعات خودشان را با دیگران به اشتراک بگذارند و به یکدیگر کمک کنند.

این سایت فعلا در مرحله آزمایشی است اما اگر طراح و توسعه دهنده وب هستید، می توانید به سایت وب پلتفرم سر بزنید و نظرتان را در مورد آن بگویید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11433 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: narenji.ir تاریخ خبر: 1391/07/19 تعداد مشاهده: 1565
سافت گذر