کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735260042 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316247 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینترنت پس از راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات قطع نمی‌شود

معاون توسعه سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به برخی از نگرانی‌ها مبنی بر قطع شدن اینترنت پس از راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، گفت: راه اندازی این شبکه قطع شدن اینترنت را به همراه ندارد بلکه فعالیت های آن را کیفی تر نیز می سد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از پلیس فتا؛ علی‌ اصغر انصاری با اشاره به اینکه راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات زیرساخت مناسب برای گردش اطلاعات درکشور را بوجود می‌آورد گفت: راه‌اندازی این شبکه نه تنها اتصال به اینترنت را قطع نمی‌کند بلکه آن را کیفی‌تر نیز می‌نماید.
انصاری در حاشیه برگزاری میزگرد شبکه ملی اطلاعات در غرفه پلیس فتا ضمن گفتگو با خبرنگار ما در ششمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، با اشاره به فعالیت‌های مختلف در خصوص زیرساخت‌های نرم افزاری پایه و سیستم عامل‌ها اظهار داشت: ما سیستم عامل سمت سرور، تحت عنوان سیستم عامل "زمین" را تهیه کرده‌ایم و در حال توسعه آن و درصدد جایگزین کردن این سیستم عامل هستیم.
معاون توسعه سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به اینکه هم اکنون فعالیت‌ها بر روی ساخت پایگاه داده بومی می‌باشد، عنوان داشت: این پروژه جزء پروژ‌های ملی است که در شبکه ملی اطلاعات استفاده می‌شود؛ ما تلاش داریم تا برای شبکه ملی اطلاعات از تمام محصولات سخت‌افزاری و بومی‌ شده استفاده کنیم.
انصاری با اشاره به اینکه ما تا حدی در حال حاضر از شبکه ملی اطلاعات استفاده می‌کنیم ،گفت: تنها لازم است همبندی‌ها در این زمینه اصلاح شود، تا پایان برنامه پنجم توسعه به یک سری از اهداف کمی و کیفی که در قانون به ما حکم شده برسیم .
وی در پایان خاطرنشان کرد: بخش عمومی شبکه ملی اطلاعات به اینترنت متصل است و کاربران نگران قطع شدن اینترنت پس از راه اندازی این شبکه  نباشند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11443 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: cyberpolice.ir تاریخ خبر: 1391/07/20 تعداد مشاهده: 1695
سافت گذر
نظرات بینندگان

آرش 1391/07/21 03:37
قطع کنن که مخابرات و ... ورشکست میشن.احتمالا یا سرعتش رو کم میکنن که همه مجبور شن که از شبکه ملی استفاده کنن.
یا شایدم یه کار کنن که فقط سایتای فیلتر شده باز نشن.و مثلا چندتا سایت معروف رو کش کنن رو سرورای داخلی که غیر مستقیم در ارتباط باشیم باهاشون!

درباره سیستم عاملی زمین و پایگاه داده بومی هم بگم که خوب هست تو این زمینه پیشرفت داشتن.البته به امید اینکه کپی برداری نشته از چندتا کمپانی دیگه... و همچنین سواستفاده از حقوق کاربران!
و البته خوب مسلمه شرکتای بزرگی که چندینو چند ساله که شبانه روز کارشون تو اینه و مهد برنامه نویسی و کلا کامپیوتر اروپا و آمریکا هست و باید در نظر بگیرم ما دیر شروع کردیم و هر چی جلو بریم اونام جلوتر میرن.!
بنظر من الان زمانش فراهمه که مسوولین از کاربران بخوان نقاط ضعف سیستم عامل زمین و... رو پیدا کنن از ویروس نویس ها و ...
چون اطمینان داشتن بدون تست ریسک.اونم رو درمواقع نصب رو سرور.اگه برنامه ریزی نداشته باشن کل شبکه رو ویروس و تروجان و ورم میگیره..!
رضا 1391/07/20 19:34
نه تورو خدا بیایید اینترنت را قطع کنید!!!
محمود 1391/07/20 14:43
ما هم همین میگیم ولی کو گوش شنوا فقط میخوام همه چیز سیاسی کنن
فقط این کسانی که این میزنن میسپارم به خدا امیدوارم خدا جزا سختی بده اگر فکر میکنم این درست نیست
هادی 1391/07/20 11:27
قطعش که نمیتونن بکنن جراتش رو ندارن
اما بلایی به سرش میارن که دیگه نشه ازش استفاده کرد.