کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9196 | مشاهده و دانلود: 739946538 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/28 | اعضاء: 316729 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نوسان ارز در ایران و کاهش درآمد MTN

خبرگزاری رویترز اعلام کرده که در پی نوسانات نرخ ارز در بازار ایران درآمد شرکت ام.تی.ان آفریقای جنوبی در ایران کاهش یافته است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ در حالی که شرکت ام.تی.ان آفریقای جنوبی انتظار داشت درآمد کل سالانه اش در ایران با افزایش همراه باشد، اما به دلیل نوسانات نرخ ارز ظاهرا کاهش یافته است.
بر این اساس رویترز اعلام کرده که کاهش ارزش پول ایران ممکن است موجب کاهش 5 درصد یا بیشتر درآمد کل سالیانه شرکت ام.تی.ان شود.
از سوی دیگر علاوه بر کاهش ارزش پول ایران، شکایت ترکسل از ام.تی.ان و درخواست غرامت چهار میلیارد دلاری و از طرف دیگر فشار تحریم های غرب، پیش بینی می شود که موقعیت این اپراتوری در ایران به خطر بیفتد.
به گفته تحلیلگر ارشد بانک اعتباری سوییس در ژوهانسبورگ پایتخت آفریقا، با پافشاری مقامات ایران بر تثبیت قیمت ارز و نگه داشتن آن حدود 25 هزار ریال، درآمد سالیانه ام.تی.ان در ایران تقریبا به نصف کاهش خواهد یافت. بر این اساس انتظار می رود درآمد کل ام.تی.ان در ایران با کاهش 5 درصدی همراه باشد.
مدیر امور مالی شرکت ام.تی.ان طی فصل تابستان پیش بینی کرده بود که کاهش ارزش ریال در شش ماهه دوم سال تاثیر عمده ای بر درآمدهای ام.تی.ان خواهد داشت.
از سوی دیگر کارشناس امور دارائی این شرکت اعلام کرده تا زمانی که ام.تی.ان خدمات خود را ارزان ارایه کند، کاهش و افزایش نرخ ارز تاثیری بر درآمد ام.تی.ان نخواهد داشت.
وی همچنین می گوید: ام.تی.ان پروژه های بزرگی در آفریقای جنوبی و نیجریه در اختیار دارد، اما ایران سریع ترین رشد درآمد را برای ام.تی.ان به همراه داشته است.
گزارش ها همچنین حاکی از این مطلب است که سهام شرکت ام.تی.ان اوایل ماه جاری به دلیل نگرانی ها از کاهش ارزش ریال کاهش یافته، اما این شرکت امیدوار است به زودی این کاهش را جبران کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11561 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/07/27 تعداد مشاهده: 1845
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

وایمکسر 1391/07/27 16:51
همینجوریس نمایندگی ایرانسل چیزی عایدش نمیشه و هیچ دسترسی درست و حسابی نداره وای بحال اینکه درآمد شرکت کمتر بشه و شرکت اعصابش خورد بشه و از اینی که هست بدترم بشه