کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316132 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سه شنبه، نمایشگاه استانی بازی‌های رایانه‌ای در قم

سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای استان قم در محل دایمی نمایشگاه های شهر قم از 16 تا 19 آبان ماه ازساعت 9 تا 20 برگزار می شود.

به گزارش سافت گذر و به نقل از سایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه استانی بازی های رایانه ای، دکتر بهروز مینایی مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، کرم‌رضا پیریایی استاندار قم، آیت الله اعرافی از مدرسان حوزه علمیه قم و جمعی از مسوولان فرهنگی این استان حضور خواهند داشت. جذابیت موضوع در عرصه گیم، علاقه مندی جوانان استان قم به بازی های رایانه ای، نمایش جدیدترین و به روزترین تولیدات بازی های رایانه ای در کشور، ایجاد فضای سرگرمی و نشاط با بهره گیری از بازی های رایانه ای از ویژگی های سومین نمایشگاه استانی بازی‌های رایانه‌ای به شمار می ر ود. این رویداد فرهنگی با هدف، ترویج نظام ملی رده بندی سنی بازی های رایانه ایESRA ، نمایش توانمندی های متخصصان و هنرمندان ایرانی، توسعه همکاری‌های بازی سازهای استانی در زمینه صنعت بازی‌های رایانه‌ای و ارتقای سطح دانش فنی و تامین امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تولید در کشور، برپا می شود. سومین  نمایشگاه استانی بازی‌های رایانه‌ای درقالب بخش های تولیدات، مسابقات، خانواده، بازی و سرگرمی ،کارگاه های تخصصی و فناوری ها برپا می شود. تولیدات ایرانی، تولیدات خارجی، انیمیشن و بخش فناوری ها شامل شرکت های نرم افزاری،شرکت های سخت افزاری، تجهیزات فنی تولید و موبایل است. معرفی نظام ملی رده بندی سنی بازی های رایانه ایESRA، ترویج فرهنگ استفاده صحیح از بازی‌های رایانه ای، آشنایی خانواده‌ها با بازی‌های رایانه‌ای، تبیین نقش بازی‌های رایانه‌ای در آموزش و... در بخش خانواده مورد بررسی و توجه قرار خواهند گرفت. بازی های شبکه ای، بازی های کنسولی، فن‌آوری‌های جدید بازی های الکترونیکی، بازی های کابینی، دنیای بدون بازی های رایانه ای و... قسمت های مختلف بخش بازی و سرگرمی را تشکیل می دهند. بازی رایانه ای میرمهنا، سیاووش، گاندو، شتاب در شهر و گرشاسپ  از بازی های رایانه ای ایرانی است که در این نمایشگاه برای عموم عرضه خواهد شد.  نمایشگاه بازی های رایانه ای در استان قم فارغ از جنبه های تکنیکی و سرگرمی به دلیل استقرار مراجع تقلید، حضرات و آیات و حوزه علمیه در این استان از ویژگی خاص برخوردار است. بهره گیری از ظرفیت و تفکر روحانیون در ارتقای صنعت گیم کشور از رویکردهای بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای برپایی این رویداد فرهنگی است.  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به همراه  استانداری، شهرداری، اداره کل صنعت و معادن، مرکز صداو سیما، آموزش و پرورش در برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای مشارکت می کنند.

 

همایش تخصصی گیم در نمایشگاه استانی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود

سه همایش تخصصی از 16 تا 18 آبان  ماه در قالب سومین نمایشگاه استانی بازی‌های رایانه‌ای در قم برگزار می‌شود.  همایش تخصصی بازی های رایانه ای با عنوان اخلاق در بازی، رسانه بازی و تبلیغ دینی و حوزویان و بازی های رایانه ای، در سومین نمایشگاه استانی بازی های رایانه ای برگزار می شود.  فروش جدیدترین کتب، فیلمهای ترجمه و تالیفی بنیاد، معرفی دستاوردهای انستیتو ملی بازیسازی و مرکز رشد بازیسازی و معرفی رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی بازیسازی را می توان از دیگر برنامه های همایش تخصصی گیم عنوان کرد. تولیدات ایرانی، تولیدات خارجی، انیمیشن و بخش فناوری ها شامل شرکت های نرم افزاری، شرکت های سخت افزاری، تجهیزات فنی تولید و موبایل است. معرفی  نظام ملی رده بندی سنی بازی های رایانه ایESRA، ترویج فرهنگ استفاده صحیح از بازی‌های رایانه ای، آشنایی خانواده‌ها با بازی‌های رایانه‌ای، تبیین نقش بازی‌های رایانه‌ای در آموزش و... در بخش خانواده مورد بررسی و توجه قرار می گیرد. بازی های شبکه ای، بازی های کنسولی، فن‌آوری‌های جدید بازی های الکترونیکی، بازی های کابینی، دنیای بدون بازی های رایانه ای و... قسمت های مختلف بخش بازی و سرگرمی را تشکیل می دهند.
 

حضور بیش از 10 شرکت بازی‌ساز در نمایشگاه استانی بازی‌های رایانه‌ای

10 شرکت بازی ساز با حضور در این رویداد فرهنگی آخرین تولیدات خود در عرصه گیم را برای علاقه مندان به صنعت بازی رایانه ای به نمایش می گذارند. شرکت های "آروین تک، عصربازی پارس، فطرس پویا رایانه، فن آوران اونیک، فناوری اطلاعات توسعه سامان، لوح زرین نیکان، دانشگاه مازنداران، پردیس رایانه مهر، های ویو، رسانا شکوه کویر و دین فرهنگ بازی" از شرکت های بازی ساز حاضر در این نمایشگاه هستند.  گرشاسپ، میرمهنا، شبان، گاندو، عصر پادشاهان، شتاب در شهر، خارج از سرزمین، شکار شیطان، پارساران، چریک، گربه قجری، شکست حصر آبادان و حماسه آلواتان از بازی های به نمایش در آمده برای علاقه مندان و مخاطبان، در سومین نمایشگاه استانی بازی های رایانه ای است.

 

ارایه راهکار مناسب برای مقابله با پیام منفی بازی‌های وارداتی ضروری است

مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به اهمیت برپایی نمایشگاه‌های استانی گیم  در مناطق مختلف کشور اشاره کرد و گفت: بازی الکترونیکی رسانه جدیدی بوده که با سرعت چشمگیری، انبوه زیادی از مخاطبان نوجوان و جوان را در تعاملی طولانی و گسترده به خود جذب کرده است. دکتر بهروز مینایی در نشست خبری سومین نمایشگاه استانی بازی های رایانه ای در قم  افزود:  شناخت ظرفیت های این رسانه جدید و نحوه مقابله با محتوای نامناسب و پیام‌های منفی برخی از بازی‌های وارداتی موضوع مهمی بوده که باید به آن پرداخت و برای آن راهکاری ارایه کرد. این مقام مسوول در بنیاد ملی بازی های رایانه ای با بیان اینکه نمایشگاه قم، سومین نمایشگاه استانی است که بنیاد در نقاط مختلف کشور برگزار می کند ، افزود: هدف بنیاد از برگزاری نمایشگاه های استانی جریان سازی مقوله بازی های رایانه ای، شناسایی استعدادهای جدید، شناخت ظرفیتها در حوزه تولید و نیز فرهنگسازی در سراسر کشور است.

 

سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای استان قم در فضایی به مساحت دو هزار و 200 متر مربع در محل دایمی نمایشگاه های شهر قم  از 16 تا 19 آبان ماه ازساعت 9 تا 20 برگزار می شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11879 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1391/08/16 تعداد مشاهده: 2256
سافت گذر