کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316258 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نقص فنی در تاچ‌کاورهای تبلت مایکروسافت

به گزارش سافت‌گذر ؛ به نظر می‌رسد اولین تبلت ساخت مایکروسافت بالأخره دارد کار دست این کمپانی می‌دهد. مشکلات فنی Surface همچنین مشتریان را گرفتار می‌کند.

 

چند روز پیش گزارش دادیم که چندین کاربر در انجمن پشتیبانی مایکروسافت نوشته‌اند که صدای تبلت Surface دچار مشکلات فنی می‌شود. مسئله ممکن است به تاچ‌کاور تبلت مربوط باشد؛ اما مایکروسافت هنوز هیچ دلیل خاصی را برای مشکلات صدا در Surface ذکر نکرده است.

اکنون گزارش‌های جدید حاکی از مشکلات جدی‌تر سخت‌افزاری در تاچ‌کاور این تبلت است. روزنامه «گاردین» گزارش داده که چندین تن از خریداران این تبلت می‌گویند تاچ‌کاور دستگاه بعد از چند روز استفاده از یک طرف شکاف برمی‌دارد (!) و سیمی از درون قطعه بیرون می‌آید که به احتمال زیاد جایش درون خود کیبورد است!

به گزارش سافت‌گذر ؛ مایکروسافت هنوز اشکال ایجاد شده را به گردن هیچ‌کدام از قطعات تبلت نینداخته، اما به وجود نقص فنی در تاچ‌کاور اعتراف کرده و دارد قطعات معیوب را جایگزین می‌کند.

ظاهراً این اشکال در همان قسمتی رخ می‌دهد که کیبورد را به Surface متصل می‌کند. مایکروسافت هنوز درباره تعداد تاچ‌کاورهایی که با این مشکل مواجه شده‌اند خبری نداده است؛ همچنین نگفته تا کنون چند عدد از این قطعه را به خاطر این مشکل پس گرفته است. اما خبرگزاری The Verge به نقل از یکی از کارمندان بخش پشتیبانی مایکروسافت می‌گوید این کمپانی تا کنون تاچ‌کاورهای «زیادی» را پس گرفته است.

خبرگزاری «بلومبرگ» گزارش داد که مایکروسافت پس از چند روز بالأخره اعلام کرد که از «چند مورد محدود از اخلال در قطعات» تاچ‌کاور تبلت اطلاع دارد و دارد قطعات معیوب را جایگزین می‌کند. در این اعلامیه همچنین آماده که «مایکروسافت همه تلاش خود را می‌کند تا محصولی با کیفیت را به مشتریانش ارائه دهد.»

تاچ‌کاور به طور جداگانه به قیمت 199/99 دلار در چندین رنگ به فروش می‌رسد. همچنین در بسته 599 دلاری Surface 32 گیگابایتی و بسته 699 دلاری Surface 64 گیگابایتی هم یک تاچ‌کاور سیاه رنگ وجود دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11963 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/08/21 تعداد مشاهده: 1550
سافت گذر