کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9270 | مشاهده و دانلود: 744506132 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/29 | اعضاء: 317276 | نظرات: 37929
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کدام فناوری حافظه جایگزین هارددیسک میشود

محققان پیشبینی كردهاند در سال 2020 هارددیسكدرایوها برمبنای قیمت هر ترابایت، نسبت به فناوریهای رایانشی دیگر ارزانتر خواهد بود.

قابلیت ذخیره و بازیابی اطلاعات مولفه مهمی در رایانههای امروزی و همچنین دستگاههای الكترونیكی پیشرفتهای مانند تلفن همراه، كنسول های بازی ویدیویی و دوربینهای فیلمبرداری دیجیتالی است. هارددیسكدرایو مغناطیسی یا همان HDD از زمان ابداع در سال 1950، روش اصلی ذخیرهسازی غیرفرار بوده است. با وجود این محققان به تازگی در حال طراحی فناوریهای حافظه غیرفرار (NVM) جدید متعددی هستند اما برای این كه یكی از آنها در دهههای آینده جانشین هارددیسکها شود، چالش وجود خواهد داشت.

بر اساس یك بررسی جدید، در صورتی كه هارددیسکها با این روند به پیشرفت ادامه دهند، در سال 2020 یك دیسك درایو 5/2 اینچی دو دیسكه قادر به ذخیره بیش از 14 ترابایت اطلاعات بوده و حدود 40 دلار قیمت خواهد داشت،در صورتی که هم اكنون یك هارددرایو 500 گیگابایتی حدود 100 دلار قیمت دارد. اگرچه حافظههای فلش با مزایایی مانند مصرف برق كمتر، زمان دسترسی سریعتر بهمنظور خواندن اطلاعات و قابلیت اطمینان نسبت به هارددیسکها محبوبیت یافته است اما قیمت به ازای هر گیگابایت برای حافظههای فلش حدود 10 برابر HDDها است.

بهعلاوه فناوری حافظه فلش به محدودیتهای فنی خواهد رسید كه مانع ادامه گسترش آن قبل از سال 2020 و جایگزین شدن با هارددیسک میشود. سیزده فناوری حافظه غیرفرار جدید در بررسی كه توسط محققان دانشگاه كارنگی ملون انجام گرفته، تحت مطالعه قرار گرفته است تا مشخص شود آیا یكی از آنها میتواند برمبنای قیمت به ازای هر گیگابایت در سال 2020 بهتر از هارددیسک باشد. نتیجه این مطالعه نشان داد كه بیشتر فناوریها بهجز دو فناوری احتمالی PCRAM و STTRAM احتمالا در آن زمان نمیتواند با هارددیسک یا حافظههای فلش رقابت كند. فناوری حافظه PCRAM با اندازه سلولی كوچك قادر است، بیتهای متعددی را به ازای هر سلول ذخیره كند و توان عرضه تراكم بالاتر و داشتن قیمت قابل رقابت با هارددیسک را دارد، اما بزرگترین ایراد آن مصرف انرژی بالاتر نسبت به فناوریهای دیگر است. این حافظه هماکنون توسط چند شركت تبلیغ میشود و نسبت به STTRAM به تحقق عملی نزدیك است. حافظه STTRAM در مقایسه با PCRAM در میان مزایای خود میزان مصرف برق بهینهای دارد و بنا بر پیشبینی، در صورتی كه بتواند بهبود یافته و ذخیره بیتهای متعدد به ازای هر سلول را عرضه كند، تراكمش میتواند آن را گزینهای مناسب برای جانشینی با حافظه فلش و احتمالا هارددیسکها كند.

فناوریهای حافظه غیرفرار مورد بررسی دیگر هر یك ویژگیهایی داشت اما همچنان با چالشهای كارآمدی قابل توجهی طی دهههای آینده مواجه است. بهعنوان مثال حافظه هولوگرافیك تراكم بالایی عرضه كرده و ارزان است اما تنها یك بار رایت شده و به دفعات متعدد خوانده میشود و با عمر ذخیرهسازی 50 ساله، ممكن است برای استفاده در بازار آرشیو اسناد مناسب باشد. محققان همچنین به مفهوم عجیب و در عین حال جالب حافظه الكترونتك اشاره كردهاند كه در آن اطلاعات میتواند در چیزی به كوچكی یك الكترون ذخیره شود اما پیشبینی كردهاند كه این فناوری تا بعد از سال 2020 كاربردی نخواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1203 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: آی‌تی ایران تاریخ خبر: 1388/08/09 تعداد مشاهده: 2034
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر