کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وزارت ارتباطات مصنوعی بزرگ شد

اقدامات وزیر ارتباطات طی سه سال گذشته با ایجاد ادارات کل فناوری اطلاعات، زیرساخ و پست در استان‌های مختلف منجر به بزرگ شدن مصنوعی وزارت ICT شد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ عباس پورخصالیان در گفت وگو با خبرنگار موبنا با بیان اینکه ادغام وزارت ارتباطات، پس از خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران بزرگترین نگرانی رضا تقی پور در مدت حضورش در وزارت ارتباطات بود، اظهار داشت: در شرایط حاضر می توان گفت ادغام وزارت ارتباطات به معنی انحلال این وزارتخانه است، به دلیل اینکه وقتی بالاترین مقام وزارتخانه ارتباطات از جنس ارتباطات و فناوری اطلاعات نباشد و تخصصی در این حوزه نداشته باشد، می توان گفت که این وزارتخانه منحل شده است.
وی تصریح کرد: نگرانی وزیر درخصوص ادغام وزارت ارتباطات زمانی شدت گرفت که زیر مجموعه های این وزارتخانه به تدریج از آن جدا شد. برهمین اساس سعی کرد که به صورت مصنوعی وزارت ICT را بزرگ جلوه دهد.
به گفته وی ایجاد ادارات کل فناوری اطلاعات، زیر ساخت و اداره کل پست در استان های کشوراز جمله اقداماتی بود که بیشتر به بزرگ نشان دادن مصنوعی وزارت ارتباطات شبیه داشت.
وی با اشاره به اینکه طبق قانون بزرگ کردن مصنوعی دستگاه های دولتی منع شده است، اظهار داشت: در صورتی که این موضوع مورد بررسی مجلس قرار می گرفت به طور قطع تایید نمی شد.
پورخصالیان در ادامه گفت: از طرفی دیگر رضا تقی پور با مطرح کردن مباحث فرعی همچون اینترنت پاک، اسلامی ، لکه سیاه در اینترنت و سایر مباحث این چنینی سعی به بزرگ نشان دادن وزارت ارتباطات در رسانه ها کرد، درصورتیکه مطرح کردن این اصلاحات وظیفه یک مرجع مذهبی و اخلاقی است و در صلاحیت یک وزیر که باید طبق برنامه های خود به وظایفش عمل کند، نبود.
این کارشناس فناوری اطلاعات ا خاطر نشان کرد: وزیر ارتباطات باید تاکید خود را در خصوص توسعه اینترنت و کاربردهای آن قرار می داد و این فناوری را به عنوان یک کار ضرروری در اختیار مردم، دانشجویان، اداره ها،سازمان ها و سایر مراکز قرار می داد.
وی با اشاره به برنامه پنج ساله توسعه گفت: وزارت ارتباطات در قبال ایجاد دولت الکترونیکی مسوول بود و باید حدود شش هزار دستگاه دولتی را به یک شبکه IP متصل می کرد و سپس اقدام به هماهنگ سازی فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ها در این شبکه می کرد.
وی تصریح کرد: تدوین آیین نامه های مرتبط و ارایه آنها در هیات دولت از دیگر اقداماتی بود که توسط آقای تقی پور مورد توجه قرار نگرفت.
پورخصالیان با بیان اینکه متاسفانه در برخی از کشورها وزارت ارتباطات تنها به عنوان مخابرات شناخته می شود، ادامه داد: در شرایط حاضر بیشتر سازمان ها در توسعه فناوری اطلاعات در زیر مجموعه خود هستند و برای وزارت ارتباطات کار خاصی وجود ندارد و تنها وظیفه این وزارتخانه مدیریت اطلاعات آنها است.
وی با تاکید بر اینکه کشور ما از سال های گذشته از فقدان چنین مدیریتی رنج می برد، اظهار داشت: تا این موضوع در کشور ما ساماندهی نشود، کشور ما نمی تواند از خدمات و کاربردهای دولت الکترونیکی بهره مند شود.
وی افزود: عدم توجه وزیر ارتباطات طی سه ساله گذشته باعث شد که به مرور زمان نقش وزارتخانه ICT نسبت به گذشته کمرنگ شود.
وی تصریح کرد: تنها اقدام جسورانه وزیر ارتباطات طی سال های گذشته مخالفت به تمدید دوره حفاظت اپراتور سوم بود که به عنوان رییس کمیسیون تنظیم مقررات مورد توجه قرار نگرفت و بهتر بود که در همان زمان آقای تقی پور با اعلام استعفای از وزارت ارتباطات خارج می شدند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12316 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/09/15 تعداد مشاهده: 1240
سافت گذر