کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316164 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتقاد تند از عملکرد وزارت ارتباطات

به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایتنا؛ سعید نوری آزاد می گویند روزی چوپانی به میان دهکده دویده و فریاد می زند با خبر باشید که من دختر پادشاه را گرفته‌ و شده‌ام داماد پادشاه، مردم روستا که با حیرت او را نگاه میکردند و معلوم بود این حرف را باور نکرده اند گفتند چطور ممکن است؟ چوپان پاسخ داد: حتی نیمی از کارها هم تمام شده. باز مردم پرسیدند آخر چگونه؟ چوپان گفت: ساده بود ، الان من و مادر پدرم رضایت کامل داریم فقط مانده است شاه و دخترش.
شاید این حکایت را بشود صدها جای دیگر استفاده کرد اما نقطه مشترک همه آنها حرفی است که بدون پشتوانه و برنامه واقعی زده می شود.

موضوع وعده های داده شده وزیر سابق ارتباطات هم از همین نوع است. خبر برکناری وزیر ارتباطات و موج تکذیب و تایید دلایل این برکناری آنقدرها دارد کشدار می شود که مشخص نیست به کجا ختم شود، نگاهی به برجسته ترین نظرها نشان می دهد این اتفاق آتش زیر خاکستری بود که خود وزارت ارتباطات برپا کرد و سعی داشت اثرات آن را نادیده بگیرد اما در نهایت این آتش دامنگیر بالاترین مقام اجرایی این حوزه شد و در نهایت باعث شد پرونده ای در جریان بیفتد که تا پیش از آن اجرایش محال بنظر می رسید.

از جمله وعده های محقق نشده وزیر ارتباطات پیشین ۸۰ تا ۱۰۰برابر شدن سرعت اینترنت خانگی بود ، وی که در زمان شروع کار و هنگام رای اعتماد گفتن از مجلس شورای اسلامی وعده از افزایش سرعت دسترسی خانواده ها به اینترنت داده بود این موضوع را در ماه های آخر صرفا به شبکه ملی اطلاعات ربط داده و صحبت از اینترنت داخلی می کرد و نه اینترنت جهانی ، با این اوصاف حتی دربرنامه پنجم توسعه نیز تا پایان کار دولت فعلی هم برنامه ای برای برقراری دسترسی مردم به اینترنت ملی دیده نشده و صرفا دسترسی سازمانهای دولتی در آن مقرر شده است و مشخص نیست وعده های وزیر از روی چه برنامه ای بوده است.

در یکی دو سال اخیر نیز هرگاه صحبت از بازخواست از وزارت ارتباطات می شد موضوع را یا به نهادهای امنیتی مرتبط دانسته و یا بهانه تحریم را پیش می کشیدند که با راه انداختن جنجال رسانه ای سعی در پوشاندن مشکلات اجرایی یا نبود سیاستگذاری خود داشتند و یا به عبارتی تلاش در زیر خاکستر بردن آتشی داشتند که هر روز بر هیزم آن افزوده می شد.

گواه وجود این مشکل از سیاست گذاری تا اجرا و پیش بینی وقوع وضع ناهمگون کنونی صدور دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل شورای عالی فضای مجازی است که نشان داد برای این صنعت یک وزارتخانه پر کارهم کفایت نمی کند چه رسید به وزارتی با ساختار معلول، بلکه باید نهادی در حد شورای عالی امنیت ملی و یا انقلاب فرهنگی وارد میدان شود که بتواند به وعده های خود عمل کند و یا حداقل توجیح عاقلانه ای برای عدم اجرای آنها بیاورد.

متاسفانه شاهدیم در موج پنهان دیگری سعی می شود برکناری وزیر ارتباطات به تشکیل این شورا ربط داده شود تا باز هم سرپوشی بر سایر ضعف های آن وزارت خانه باشد و تکرار رویه های پیشین جای سوالی را باز می کند که آیا جنجال رسانه ای می تواند سرعت اینترنت را افزایش دهد؟ آیا این سرپوش ها می تواند عقب ماندگی کشور را در ارایه خدمات جبران کند؟ و یا از همه اینها مهمتر آیا این فرافکنی ها بیکاری هزاران نفر در این صنعت و ورشکستگی صنایع کوچک این حوزه را جبران می کند؟
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12360 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1391/09/18 تعداد مشاهده: 1276
کلید واژه ها:
سافت گذر