کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۹۵ درصد آنتی ویروس‌ها قادر به شناخت ویروس‌های جدید نیستند

آنتی ویروس

شرکت امپرور ۸۰ ویروس جدید را بر روی ۴۰ آنتی ویروس آزمایش کرده و به این نتیجه رسیده است، که تنها ۵ درصد از این آنتی ویروس‌ها توانایی شناخت ویروس‌های جدید را دارند و حدود یک ماه طول می‌کشد که آن‌ها را شناسایی کنند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، امپرور ۸۰ ویروس جدید را بر روی ۴۰ آنتی ویروس آزمایش کرده و به این نتیجه رسیده است، که تنها ۵ درصد از این آنتی ویروس‌ها توانایی شناخت ویروس‌های جدید را دارند و حدود یک ماه طول می‌کشد که آن‌ها را شناسایی کنند.

این ویروس‌های جدید توسط امپرور در یک محیط آزمایشگاهی مجازی مورد بررسی قرار گرفتند؛ تا با مطالعه رفتارهایشان در مقابل این آنتی ویروس‌ها، ویژگی‌های امنیتی و نقاط ضعف و قوت این نرم‌افزارها بدست آید.

یکی از کارشناسان این تیم تحقیقاتی می‌گوید: “اگر چه شرکت‌ها بر روی امنیت سیستم‌های خود و به روز بودن آنتی ویروس‌هایشان سرمایه گذاری ویژه‌ای را انجام می‌دهند اما با این‌ حال ورود یک ویروس جدید شناخته نشده می‌تواند آن‌ها را با مشکلات جدی مواجه کند.”

در این تحقیق، کارشناسان به نتایج قابل تاملی رسیده‌اند که در زیر به بعضی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:
آنتی ویروس‌ها در شناخت ویروس‌های جدید با مشکل مواجه هستند؛
در حالی که شرکت‌های تولید کننده آنتی ویروس به طور مداوم در حال به روز کردن روش‌های شناخت ویروس در محصولات جدیدشان هستند اما با این‌ حال تنها %۵ از این آنتی ویروس‌ها قادر به شناخت ویروس‌های جدید هستند. بنابر نتایج این تحقیق؛ از آن‌ جایی‌ که سرعت تولید ویروس‌های جدید در فضای اینترنت همواره رو به افزایش است؛ لذا آنتی ویروس‌ها قادر به شناخت کامل آن‌ها در همان وهله اول نیستند.

آنتی ویروس‌ها در یافتن ویروس‌های جدید دیر عمل می‌کنند؛
در بعضی از موارد مورد آزمایش، حدود یک ماه طول می‌کشید تا آنتی ویروس، فایل مشکوک اسکن شده را ویروس بشناسد. سرمایه‌گذاری مناسبی بر روی آنتی ویروس‌ها انجام نمی‌شود.

بنابر گزارش گارتنر، در سال ۲۰۱۱ مصرف کنندگان ۴٫۵ میلیارد دلار برای خرید آنتی ویروس‌ها هزینه کرده‌اند و شرکت‌ها نیز مبلغی حدود ۲٫۹ میلیارد دلار را به این امر اختصاص داده‌اند؛ که مجموع آن‌ها مبلغی نزدیک به ۷٫۴ میلیارد دلار می‌شود و این در حالی است که شرکت‌های تولید کننده آنتی ویروس حدود ۱۷٫۷ میلیارد دلار برای کل فرآیند آزمایش تا ارائه محصولاتشان، هزینه کرده‌اند.

علاوه بر این تعدادی از آنتی ویروس‌های رایگان مورد آزمایش، عملکردی یکسان و حتی بهتر از نمونه پولی آن داشته‌اند. علی رغم ناکافی بودن قدرت شناخت آنتی ویروس‌ها با توجه به نتایج ذکر شده؛ ایمپروا هیچ‌گاه به کاربران و شرکت‌ها توصیه نمی‌کند که آنتی ویروس‌ها را از روی سیستم‌های خود حذف نمایند. بلکه این تیم‌های تحقیقاتی شرکت‌های تولید کننده آنتی ویروس هستند که بایستی تلاش خود را بر روی یافتن روش‌های مدرن تشخیص تهدیدات، متمرکز کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12366 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/09/18 تعداد مشاهده: 1568
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

Emrtat Airik 1391/09/19 07:39
خب اینکه اشکارا هویداست دیگه پرسیدن نداره. تنها اون دو تا ویروس کش ایرانی میتونن نیست اخه دوموتوره ان
تازه من شنیدم همین روزه قراره ویروس کش های چهار سیلندر هم بیاد
محمد طبائی 1391/09/19 07:20
ممنون که اینقدر لطف دارین و میترسونینمون !!!!
اگه اسم اون 5 درصدو بگین و از اونطرف نسخه رایگانشو هم بذارین واسهدانلود !!! خیلی مردی کردین
حسین 1391/09/18 15:16
زحمت کشیدی این خبر را گذاشتی اسم آن 5٪آنتی ویروس ها هم می نوشتی. ممنونlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
محسن علی پور 1391/09/18 08:50
با سلام

*** تنها %۵ از این آنتی ویروس‌ها قادر به شناخت ویروس‌های جدید هستند ***


این آنتی ویروس ها کــدومـــن حالا ؟؟؟

اگه احیانا اطلاعاتی در اختیار داریــن شیــرکنیــن OK

ممنووووون