کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316285 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چگونه گذرواژه‌ی پیچیده خود را به راحتی به یاد بسپاریم

windows password
به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، همگی ما می‌دانیم که بایستی برای کارهای مختلف گذرواژه‌هایی متفاوت داشته باشیم و نیز این که این گذرواژه‌ها باید تا جای ممکن پیچیده باشند. همچنین می‌دانیم که به یاد داشتن گذرواژه؛ خصوصا گذرواژه‌های قوی و پیچیده کار مشکلی است. پس بهترین راه چیست؟

به طور کلی قوی بودن گذرواژه به دو فاکتور بستگی دارد: طولانی بودن (تعداد زیاد کاراکتر) و پیچیدگی. البته بعضی از کارشناسان معتقدند که طولانی بودن مهمتر از پیچیدگی است.

افزایش پیچیدگی یک گذرواژه، یادآوری آن را برای کاربر دشوار می‌کند و طولانی کردن آن نیز؛ عملاً به دشواری گذرواژه می‌افزاید. هرچند طولانی بودن گذرواژه، خود باعث قوی‌تر شدن آن می‌شود. البته دانستن این نکته مهم است که؛ به خاطر روش ذخیره‌سازی ویندوز، تعدادکاراکترهای گذرواژه شما بایستی بیشتر از ۱۵ کاراکتر باشد.

یک پسورد پیچیده شاید این‌گونه باشد: “‌qV0m$$#owc2h0X5″ اما کاملاً مشخص است که یاد‌آوری این‌ چنین پسوردی برای هرکسی مشکل است؛ شاید بتوانید آن را گوشه‌ای یادداشت کرده و درجای مطمئنی نگه‌داری کنید امّا حتی شاید در وارد کردن آن نیز مشکل داشته باشید.

دراین‌جا دو روش برای داشتن پسوردی قوی به شما پیشنهاد می‌کنیم:

روش شماره ۱: استفاده از گذرواژه عبارتی

به خاطر اینکه طولانی بودن گذرواژه از پیچیدگی آن مهم‌تر است، استفاده از گذرواژه عبارتی حتی اگر ساده به نظر آید، به امنیت و قوی بودن گذرواژه شما خواهد افزود. برای این‌کار می‌ توانید از عبارت‌ هایی که بیشتر استفاده می‌ کنید و نیز قابلیت تبدیل به کاراکترهای موجود بر روی صفحه کلید دارند استفاده نمایید؛ خصوصاً اینکه این کاراکترها در زبان دیگر یک نماد متفاوت داشته باشند.

مثلاً می‌توانید عبارت “التماس دعا دارم” را با تبدیل کردن به کاراکترهای انگلیسی به صورت “Ltema32adaram” به عنوان گذرواژه خود انتخاب کنید؛ که هم یادآوری آن برای کاربر آسان است و هم نسبتاً یک پسورد قوی به شمار می‌آید. البته اگر تعداد کاراکترهای شما بالاتر از ۱۵ کاراکتر برود بر پیچیدگی آن افزوده خواهد شد.

روش شماره ۲: استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت گذرواژه

شما ممکن است برای کارهای مختلف نیاز به چندین گذرواژه متفاوت داشته باشید. هرچند ایجاد یک گذرواژه عبارتی، راهی خوب برای ایجاد یک گذرواژه قوی باشد امّا باز هم یادآوری آن‌ها امری مشکل است. راه مناسب برای این کار، استفاده از برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مدیریت گذرواژه است. بسیاری از این برنامه‌ها برای پلتفورم‌های مختلف طراحی شده است تا کاربران بتوانند به وسیله دستگاه‌های مختلف مورد استفاده‌شان از امکانات آن‌ها استفاده کنند.

کاربران بایستی به یاد داشته باشند که پلاگین‌هایی برای مرورگرهای مختلف طراحی شده‌اند که کاری مشابه این برنامه‌ها انجام می‌دهند؛ امّا از آن‌جایی که مروگرها اکثراً دارای حفره‌های امنیتی بسیار می‌باشند، استفاده از آن‌ها ممکن است کاربران را قربانی دزدی اطلاعات و دیگر جرایم سایبری کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12642 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/10/04 تعداد مشاهده: 1408
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر