کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارائه اینترنت پرسرعت به 100سایت برتر کشور

دبیر شورایعالی فضای مجازی وعده داد که به 100 سایت اینترنتی برتر به انتخاب مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، اینترنت با سرعت بالا و میزبانی و پهنای باند رایگان ارائه خواهد داد و برای 100 شرکت تولیدکننده برتر در حوزه فضای مجازی نیز تسهیلات کم بهره اعطا می‌کند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ دکتر مهدی اخوان بهابادی در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانه های دیجیتال با اشاره به افزایش روز افزون و گسترش توسعه علم در دنیا و به تبع آن سرعت قابل توجه این توسعه در کشور، خاطرنشان کرد: برای گسترش این بخش و حمایت از فعالان حوزه رسانه های دیجیتال، 2 روش حمایتی پیش از تولید و پس از تولید باید درنظر گرفته شود که اگرچه حمایتهای پیش از تولید نیازمند هزینه های قابل توجهی است که ممکن است اجرایی نشود اما در روش حمایت های پس از تولید برپایی جشنواره هایی مانند رسانه های دیجیتال و شناسایی و تقدیر از برگزیدگان می تواند در این زمینه بسیار راهگشا باشد.
وی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از جمله فعالترین دستگاههای کشور در حوز فضای مجازی بعد از تشکیل شورایعالی فضای مجازی دانست و تاکید کرد: براین اساس شورایعالی فضای مجازی آمادگی حمایت از برترین های این حوزه را به انتخاب مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزات ارشاد دارد.
اخوان پیشنهاد داد که مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال لیستی از 100 وبسایت برتر و پربیننده کشور را با کار کارشناسی دقیق تهیه کند تا شورایعالی فضای مجازی تسهیلاتی همچون به نزدیک صفر رساندن هزینه های میزبانی و نیز پهنای باند اینترنت این سایتها را فراهم کند.
وی گفت: براین اساس با تامین پهنای باند مورد نیاز این وبسایتهای برتر، اگرچه به صورت کلی امکان رفع سرعت اینترنت فعلا وجود ندارد اما برای این سایتها محدودیت اینترنت را برداشته و اینترنت با سرعت بالا فراهم خواهیم کرد تا کاربران با سرعت بالا و مناسب به این سایتها دسترسی داشته باشند.
دبیر شورایعالی فضای مجازی در عین حال در زمینه تسهیلات مدنظر این شورا برای فعالان حوزه نرم افزار و تولید بازی علاوه بر برقراری امکانات زیرساختی وعده داد که به 100 شرکت برتر در 10 حوزه مختلف به انتخاب مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال تسهیلات با بهره 4 درصد اختصاص می یابد.
اخوان از تشکیل کمیسیون ارتقای تولید محتوای فضای مجازی در ذیل شورایعالی فضای مجازی خبر داد و گفت: در این کمیسیون دستگاههای مختلفی عضو هستند و فعالان این حوزه می توانند برای رفع مشکلات موجود پیشنهادات خود را به این کمیسیون ارائه کنند.
به گزارش مهر، ششمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال 13 تا 23 مهرماه سال جاری در 6 بخش اصلی و 4 فرعی در محل مصلی تهران برگزار شد و عصر شنبه 9 دی ماه مراسم اختتامیه این جشنواره همراه با معرفی برگزیدگان و رونمایی از دو طرح ملی در تالار وحدت برگزار شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12758 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/10/11 تعداد مشاهده: 1483
سافت گذر