کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9152 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316152 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

یک سایت بازی آنلاین با مجوز ارشاد فیلتر شد

سایت تراوین که یک سایت بازی آنلاین از نوع استراتژیک است و دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز هست از صبح امروز فیلتر شد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ علاقه‌مندان این بازی از صبح امروز و با وارد کردن آدرس این بازی www.travian.ir با صفحه فیلترینگ پیوندها مواجه شده‌اند.

این بازی برای گروه سنی مثبت 3 سال بوده و به علت استقبال بالا در ایران در زمره 100 سایت پر بیننده کشور است. در حال حاضر بچه‌های 6 ساله نیز در این بازی مشاهده شده‌اند.

نکته جالب در خصوص این بازی آنکه این سایت دارای پسوند .ir و کاملا به زبان فارسی است. در این بازی کاربران اقدام به ساخت دهکده‌های خود کرده باید اقدام به توسعه آن کرده و مانع حمله دیگران شوند. نکته قابل توجه در این بازی آنلاین بودن دایمی و رصد اتفاقات است و چنانچه کاربری به مدت طولانی به این بازی دسترسی نداشته باشد متحمل خسارت‌های زیادی می‌شود و بسیاری از اندوخته‌های خود را ازدست می‌دهد.

بر این اساس کارشناسان نگران روی آوردن کودکان به فیلترشکن برای دسترسی به این سایت بازی هستند که این امر می‌تواند منجر به تحمیل هزینه و سواستفاده‌های احتمالی دیگر شود.

این در حالیست که هیچ مرجعی در خصوص علت فیلترینگ این سایت که دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد کشور نیز بوده پاسخی ارایه نکرده‌اند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12800 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1391/10/13 تعداد مشاهده: 2611
سافت گذر
نظرات بینندگان

نا شناس 1391/10/15 03:35
من رتبه 3 تو یکی از سرور های تراوین رو دارم
دیدم سایت فیلتر شد سریع رفتم فیلترشکن گرفتم
تراوین بی گناه است 1391/10/15 01:48
همون بچه مردم بره معتاد بشه خوبه
من خودم 10 سال این بازی انجام دادم ... ولی قبل اینکه این خبر رو بخونم به هیچ عنوان فکر نمیکردم که بخوان فیلترش کنن
با این حساب باید جنگ خان ها رو هم فیلتر کنند دیگه
خیلی مسخرس...lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
کوروش 1391/10/15 00:38
خود کرده را تدبیر نیست
خسته از ... 1391/10/14 20:05
بر پایه آخرین اگاهیات رسیده چرایی فیلتر شدن این سایت (نگران نباشین فردا باز میشه متوجه هستین که...) حضور پررنگ مردم در آیین سوگواری امام حسین(ع) می باشد.
آقا راست هم میگن بخدا چیزهای مهم تری هم از وقت گذرانی { آقا بسته فیلترم کن دیگه...}
کیان 1391/10/14 19:07
مملکت بی صاحب یعنی همین....
حمید ماهی صفت!! 1391/10/14 18:38
دار و ندار یک سایت و تمام تلاشش اینه که یک روز بتونه خودش رو بالا بکشه و در زمره پر بیننده ترین ها قرار بگیره.متاسفم از اینکه اشخاصی بی مسئولیت که اصلا اهمیتی برای گروهی که دارن بدون بودجه دولتی و با مشقت های فراوان تلاش میکنن که یه لقمه نون در بیارن رو خیلی راحت از هستی ساقط میکنن.فیلتر کردن یک سایت مثل ترور کردن یک انسانه و سایتی که اینقدر کوشش میکنه و تبلیغ میکنه و خودش رو در زمره 100 سایت برتر قرار داده رو به این راحتی میبندن و اصلا توضیحی هم نمیدن باز هم حکایت از یک تصمیم سیاسی دیگه داره و شایدم یه گردن کلفت تصمیم گرفته خودش همچین سایتی بزنه و برا همین اینطور کار این سایت رو ساختن.مثل اینه که یه روز سافت گذر که با این همه مشقت به اینجا رسیده یه روز که ادمینش میاد پشت سیستم وارد سایتش بشه ببینه یهو یه صفحه پیوندها بیاد جلوش!! فقط میتونم بگم واقعا متاسفم.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
S.P.P 1391/10/13 19:37
آقا واقعا دست گلشون رد نکنه دادش ما رو بدبخت کرده بود :-)lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
حالا هر کی 1391/10/13 17:00
من که الان 2 ساله تراوین رو ترک کردم (بدجور معتاد میکنه)
ولی امروز بین دوستام شنیدم که فیلتر شده و منابعشون و مخصوصا سربازاشون دارن از دست میرن! دیگه دیدن دسترسی ندارن، نشستن امتحان رو خوندن!