کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

متقاضیان VPN قانونی ثبت نام کنند!

دبیر شورایعالی فضای مجازی از ارائه خدمات قانونی VPN در کشور خبر داد و گفت: براساس این طرح، اشخاصی که در داخل کشور نیاز به دریافت خدمات قانونی VPN دارند، می توانند تقاضای خود را اعلام کرده و برای دریافت این خدمات ثبت نام کنند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ دکتر مهدی اخوان بهابادی در نشستی که در خبرگزاری مهر داشت، در گفتگو با خبرنگاران مهر با بیان اینکه مقدمات کار برای ارائه خدمات قانونی VPN در کشور دیده شده است، اظهار داشت: امیدواریم این طرح به زودی عملیاتی شود.
وی گفت: براین اساس قرار است برای اشخاصی که در داخل کشور نیاز به دریافت خدمات قانونی VPN دارند نقطه تماسی معرفی شود تا این کاربران بتوانند تقاضای خود را به مراجع ذیصلاح ارسال کرده و برای دریافت این خدمات ثبت نام کنند؛ پس از این مرحله از ثبت نام، کاربران می توانند به صورت قانونی در داخل کشور از خدمات VPN استفاده کنند.
دبیر شورایعالی فضای مجازی با تاکید براینکه در حال حاضر فعالیتهایی که تحت عنوان VPN فروشی در کشور اتفاق می افتد قانونی نیست، تصریح کرد: برخی از کاربران اینترنت نیاز دارند که از پروتکلهای رمز شده برای تماسهایشان استفاده کنند که در حال حاضر برای پاسخ به این نیاز مجبور به استفاده از خدمات VPN به صورت غیرقانونی در کشور می‌شوند.
وی با اشاره به خلاء استقاده قانونی از شبکه های اختصاصی VPN در کشور تاکید کرد: دنبال آن هستیم که پاسخی برای این نیازها در کشور فراهم کنیم و براین اساس خدمات قانونی VPN ارائه خواهد شد.
دکتر اخوان گفت: برای مثال بانکها، سیستم ها و موسسات مالی و اعتباری نیاز دارند که از پروتکلهای رمز استفاده کنند و بسیاری از نهادهای دیگر نیز نیاز به استفاده از این پروتکل را دارند که در این زمینه قانونی نیاز است که در کشور اجرایی شود.
به گفته دبیر شورایعالی فضای مجازی متاسفانه در حال حاضر از VPN که در آن از پروتکل های رمز استفاده شده برای هدف اصلی تخصصی آن استفاده نمی شود و بعضا برای دورزدن فیلترینگ و عبور از سامانه فیلترینگ کشور استفاده می‌شود.
دکتر اخوان اصل وجود فیلترینگ داخل کشور را ضروری و حتمی برشمرد و تاکید کرد: اگرچه انتقاداتی به این موضوع در اجرا وجود دارد اما اصل وجود فیلترینگ برای کشور لازم است و نمی توانیم اجازه دهیم که به هر نوع محتوایی مضر برای فرهنگ کشور بدون هیچ محدودیتی دسترسی وجود داشته باشد؛ هر کشوری از کیان خود صیانت می‌کند و این هم یکی از حوزه ها است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13192 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/11/08 تعداد مشاهده: 1639
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

یك ايرانی 1391/11/09 01:17
اگه وی‌پی‌ان خیلی قانونی هم بفروشین من از وی‌پی‌ان فروش سر کوچه‌مون اونو می‌خرم چون بهش اعتماد دارم !!!
جتی اگه گرونتر از شما بفروشـه !!!
دانیال 1391/11/08 22:15
خلاصه کلام اینه که اونا الان براحتی میتونن قطع کنند اما چون هنوز بعضی سرویس ها خارج کشور هستن و نیازمندش هستن برای همین فعلا باز میذارن...lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ماهان 1391/11/08 21:46
وی پی ان قانونی ، یعنی می خوان برای ip های استاتیک مجوز صادر کنند و برا بقیه رو قطع کنند . اون ای پی های هم که استفاده مثلا قانونیمی کنن کاملا رصد می شن .

چرا ما باید برا ارتباط امن تر وجوزی بگیریم . مگه نمی گین که اینترنت ملی برای امنیت بیشتر ، اون موقت ما برای استفاده از vpn باید مجوز بگیریم. امنیت ملی تا چه حد ، در حدی که همه فعالیته های ملت رصد بشه
مهمان 1391/11/08 21:18
همین vpn که داخل ایران بفروش میرسه ماله همین آقایونه،حالا شما که میگی غیر قانونیه،پس چطور این vpn فروشا با تمام بانک های شخصی و دولتی قرارداد دارند؟
مرتضی از قم 1391/11/08 12:45
کی که ندونه این فیلترینگ هم منبعی است برای کسب درآمد آقایون . .....lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol boluslay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
محمد علی محمودی 1391/11/08 11:37
از یه طرف فیلتر می کنن ، بعد میگن vpn قانونی. اگه سایتی قانونیه باز کنید همه استفاده کنن .
یا شاید می خوان با این کار نرخ بیکاریو کاهش بدن و دوکون راه بندازن.
مهندس کرسکانی 3 1391/11/08 08:48
اگه قرار باشه در آینده بریم سراغ اینترانت دیگه چه احتیاجی به vpn هست در ضمن von قانونیء کار شما رو برای کنترل راحت تر میکنه وگرنه شما عاشق چشم و ابرو کسی نیستید