کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316292 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جزییات پولی شدن یوتیوب در بهار

youtube

از ابتدای بهار برخی کانالهای یوتیوب پولی خواهند شد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، یوتیوب که مالکیت آن در اختیار گوگل است، با هدف جذاب تر شدن پلتفورم ویدئویی اش قصد پولی کردن برخی کانالهای اختصاصی و ویژه خود را از اول بهار ۲۰۱۳ دارد.

Adage گزارش داد برخی کانالهای ویژه یوتیوب از اول بهار پولی می شوند. بر این اساس یوتیوب با برخی تهیه کنندگان در قالب گروهی کوچک به توافق رسیده تا کانالهای اختصاصی ساخته و برای وارد کردن به سرویس های پولی یوتیوب آنرا تا بهار آماده بهره برداری کنند. جزییات بیشتری در مورد توافق با تهیه کنندگان منتشر نشده است و دقیقا مشخص نیست تهیه کنندگان چه کسانی هستند.

کانالهای تعریف شده به صورت اشتراک ماهیانه بین ۱ تا ۵ دلار به کاربران عرضه خواهد شد. انتخاب ۴ کانال متنوع می تواند ۲۰ دلار برای کاربر هزینه داشته باشد.

همچنین یوتیوب قصد دارد محتوای کتابخانه ای شده و نیز موضوعات پخش زنده را نیز به صورت پولی به کاربران خود عرضه کند.

کانالهای بسیار محبوب در یوتیوب که بیننده بیشتری دارند ممکن است در این ردیف جای گیرند. البته مدیران یوتیوب می دانند که کاربران به سختی حاضر به پرداخت می شوند مگر اینکه تمهیدات در نظر گرفته شده ارزش پرداختن را پیدا کند.

برای انجام پروژه پولی شدن کل یوتیوب، مدیران این کمپانی که جزیی از گوگل است می خواهند در ابتدا بسنجند که تا چه میزان رضایتمندی بوجود خواهد آمد و بعد در مورد توسعه سیستم جدیدتصمیم بگیرند.

از طرف دیگر رقابت با کمپانی های موسوم به تلویزیون کابلی نیز وجود دارد.

سالهاست کمپانی هایی که در کار تلویزیون کابلی هستند با استفاده از فیبر نوری به منازل کاربران خدمات می دهند و نه تنها کانالهای تلویزیونی بلکه اینترنت را نیز از این طریق راهی منازل کرده اند.

از آن سو شرکتهایی مانند یوتیوب قصد دارند با ارائه سرویسهای تلویزیونی روی اینترنت موجود کاربران، آنهار را ترغیب کنند تا به سوی دیدن برنامه ها از روی اینترنت به جای تلویزیون اقدام کنند.

از سوی دیگر سرعت اینترنت به قدری بالا رفته که امکان دیدن کانالهای مورد علاقه از این طریق آسان است و یوتیوب قصد دارد کاربران را تشویق کند تا با این سیستم نوین، روی یوتیوب برنامه های خود را ببینند و با پرداخت پول کمتر همان موضوعات مورد علاقه خود را دنبال کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13273 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/11/14 تعداد مشاهده: 1596
کلید واژه ها: ,
سافت گذر