کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316297 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نیویورک تایمز ضعف فنی سیمانتک را عامل هک شدن اش اعلام کرد

سیمانتک اتهام وارده شده توسط نیویورک تایمز در مورد ضعف فنی نرم افزار امنیتی اش را رد کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از خبرآنلاین؛ بعد از حملات سایبری هکرهای چینی که ظاهرا طی  4 ماه ادامه داشته و منجر به هک شدن سرور اصلی نیویورک تایمز شد، مسوولان گناه را به گردن ضعف برنامه سیمانتک انداخته و عدم حمایت امنیتی از سرورها را دلیل اصلی ذکر کردند.
بعد از انتشار این خبر، مدیران سیمانتک پاسخ نیویورک تایمز را داده و اظهارات مربوط را رد کردند.
هکرهای چینی با نفوذ به سرورهای خبری در یکی از معروفترین نشریات جهان، پسورد خبرنگاران را به سرقت بردند. بدنبال نفوذ این هکرها نیویورک تایمز و کارشناسان امنیتی ان حملات را پس از چند ماه پس زده و سعی کردند جلوی نفوذ را بگیرند.
مسوولان نیویورک تایمز می گویند اواخر اکتبر سال گذشته و بدنبال انتشار خبر کسب ثروت میلیاردی توسط نخست وزیر چین در سلسله تجارتهای مشکوک، حملات آغاز شد.
حملات بعدا توسط مدیران مخابراتی AT&T به نیویورک تایمز گزارش شد و اینگونه ابراز شد که حکومت و نظامی های چینی از این خبر ناخرسند شده و حملات را سازماندهی کرده اند.
کارشناسان امنیتی در بازرسی های خود 45 نوع بدافزار پیدا کردند که عامل اصلی لو رفتن پسوردها و اطلاعات گزارشگران نیویورک تایمز بوده و نشان می دهد نرم افزارسیمانتک نتوانسته این بد افزارها را شناسایی و نابود کند.
به همین خاطر مدیران نیویورک تایمز به سیمانتک حمللات لفظی کرده و آنها را به باد انتقاد گرفته اند.
 نیویورک تایمز گفته در طول سه ماه بیش از 45 بدافزار توسط هکرهای چینی در سرورهای روزنامه نصب شده که سیمانتک تنها یک بدافزار را توانسته شناسایی کرده و آنرا در قرنطینه نگه دارد.
سیمانتک نیز جواب داده که بدلیل تغییر در روشهای حمله و تهدیدات سایبری گفته ایم تنها داشتن یک ضد ویرس کافی نیست و مولفه ضد ویروس نمی تواند جلوی همه حملات را بگیردو به همین خاطر ما به مشتریان خود توصیه کرده ایم تا استراتژی ترکیبی- تهاجمی را برای امنیت شبکه خود لحاظ کنند.
در همین حال سخنگوی وزارت خارجه چین هونگ لی در پکن اظهارات نیویورک تایمز را بی اساس خواند.
 
 
 
 (تحریریه نیویورک تایمز)
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13285 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1391/11/14 تعداد مشاهده: 1707
سافت گذر