کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316280 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی بهترین‌های سال 2012 در کنگره جهانی موبایل بارسلون

طبق روال هرساله این‌بار نیز در نمایشگاه MWC 2013 بارسلون بهترین گجت‌ها، اپلیکیشن‌ها و تکنولوژی‌های موبایلی از طرف GSM Association معرفی شدند که در ادامه مطلب لیست آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

GSMA-Awards

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ بهترین اسمارت‌فون یا همان گوشی‌هوشمند سال گلکسی اس ۳ سامسونگ معرفی شد که البته جای تعجب ندارد؛ چرا که از زمان عرضه فروش فوق‌العاده‌ای داشته است.

بهترین گوشی ارزان‌قیمت سال هم به گوشی نوکیا Asha 305 عنوان شد که با قیمتی پایین امکاناتی مانند صفحه‌نمایش ۳ اینچ لمسی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و اسپیکرهای قدرتمندی را به همراه دارد.

بهترین تبلت سال هم نکسوس ۷، محصول مشترک گوگل و ایسوس معرفی شد که با قیمت پایین امکانات بسیار عالی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در زمینه اپلیکیشن‌ها فیس‌بوک بهترین اپلیکیشن موبایل برای مصرف کننده‌ها، Evernote بهترین اپلیکیشن کاری یا Enterprise و اپلیکیشن مسیریابی Waze نیز بهترین اپلیکیشن کلی معرفی شد.

همچنین سامسونگ سه عنوان برترین تولیدکننده موبایلی سال، بهترین سازمان موبایل و تکنولوژی ممتاز موبایلی را نیز از آن خودش کرد.

قرار است تا دو روز دیگر نیز بهترین گجت جدید نمایشگاه MWC 2013 معرفی شود که در این میان شانس اسمارت‌فون HTC One و تبلت Xperia Z بیش از دیگران به نظر می‌رسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13699 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1391/12/09 تعداد مشاهده: 1723
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1391/12/09 18:48
به افتخار بهترین گوشی سال ;سامسونگ گلکسی اس 3
حالا دوستان بگن و اظهار نظر بدن که ما از GSM Association بهتر میفهمیم و آیفون 5 بهتر از S3 هست

سامسونگ از الان بهت بگم که بهترین گوشی سال 2013 هم میشه S4