کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316259 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آنچه باید هنگام خرید مودم‌های ADSL بدانید

برخلاف چیزی که اکثر مردم فکر می‌کنند، یک مودم ADSL خوب حتما خوش قیافه‌ترین مودم موجود در بازار نیست. ویژگی‌هایی همچون اشتراک اینترنت، تعداد پورت‌های LAN و مدل استفاده از اینترنت عواملی هستند که باعث می‌شوند ما یک محصول را بهترین بدانیم.

 اصطلاحاتی که باید بدانید

  روترها

به گزارش سافت‌گذر به نقل از برترین ها؛ فرقی نمی‌کند که در خانه باشید یا محل کار! به محض اتصال به اینترنت روترها وظیفه دارند نوع فرستادن و مسیری که اطلاعات باید از آن عبور کند تا به مقصد برسد را تشخیص دهند. وجود چنین تجهیزاتی در مودم‌های ADSL باعث بالا رفتن قیمت مودم‌های ADSL  می‌شود.

  قابلیت بی‌سیم

برخی از مودم‌های ADSL دارای قابلیت برقراری ارتباط بی‌سیم از طریق رابط 802.11 IEEE یا Wi-Fi هستند و از استانداردهای G،B،A و N این رابط برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند. معمولاً وجود رابط‌های بی‌سیم باعث بالا رفتن قیمت می‌شود. بعضی‌ها می‌گویند امکانات بی‌سیم معمولا در مودم‌های سطح بالا استفاده می‌شود و بيشتر در محیط‌هایی مانند اتاق‌های کنفرانس و یا برای لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها کاربرد دارند. این حرف 200 سال پیش کاملا صحیح بود. سوال من این است که کاربران خانگی، تلفن همراه  هوشمند ندارند؟ پس هنگام خرید به وجود این قابلیت حتما دقت کنید.

آنچه باید هنگام خرید مودم‌های  ADSL بدانید


 آنچه باید رعایت کنید

  تعداد پورت‌ها

در حال حاضر اکثر مودم‌ها از پورت‌های LAN  یا USB برای برقراری شبکه داخلی خود استفاده می‌کنند. مودم‌های معمولی معمولاً مودم یک پورت دارند که برای کاربر خانگی کاملا قانع‌کننده است. مودم‌های چند پورت بیشتر به درد شرکت‌ها می‌خورد. LAN  سرعت انتقال بالاتری نسبت به اتصال بی‌سیم دارد پس در صورتی که از نظر فاصله مشکلی ندارید بهتر است کامپیوتر خود را با کابل LAN به شبکه متصل کنید. قیمت مودم چند پورت تقریباً دو برابر مودم‌های تک پورت است. بیشترین تعداد پورت‌های لن در مودم‌های حال حاضر چهار پورت است.

  یک موضع لعنتی پیچیده

در استاندارد a شبکه 802.11 بیشترین پهنای باند 54 مگابیت در فاصله 35 متری است. در استاندارد b شعاع قابل استفاده به 38 متر می‌رسد. اما نهایت نرخ انتقال اطلاعات به 11 مگابیت کاهش پیدا می‌کند. در مقابل در استاندارد g پهنای باند به 54 مگابیت می‌رسد اما شعاع قابل استفاده بیش از 38 متر نیست. آخرین نوع استاندارد شبکه‌های بی‌سیم نیز استاندارد n است که هم شعاع فاصل و هم پهنای باند افزایش پیدا می‌کند. در این استاندارد نرخ انتقال اطلاعات به 248 مگابیت و شعاع قابل استفاده به 70 متر افزایش می‌یابد. با توجه به این اطلاعات بستگی به حجم شبکه، دو استاندارد g و n برای استفاده در شبکه‌های بی‌سیم مناسب هستند و مودم‌های با این استاندارد برای استفاده در شبکه توصیه می‌شوند. اگر این اعداد برای‌تان پیچیده و گیج‌کننده به نظر می‌رسد، راه حل ساده‌تر آن است که به فروشنده بگویید یک مودم خوب برای استفاده در منزل می‌خواهید! بقیه کارها به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

نویزگیرها

معمولاً مودم‌های ADSL مشکلی برای تلفن‌ها ایجاد نمی‌کنند. در مقابل تلفن‌ها با نویزی که روی خط می‌فرستند موجب از بین رفتن اینترنت ADSL می‌شوند. چیزهای دیگری مثل خطوط برق قوی یا نمایشگرهای شماره تلفن هم می‌توانند عامل دردسر باشند. برای پرهیز از این مشکلات معمولاً توصیه می‌شود مودم را در مسیر اولین خروجی کابل تلفن قرار دهید یا روی هر دستگاه تلفن از یک نویزگیرSplitter  استفاده کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13721 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1391/12/10 تعداد مشاهده: 2255
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر