کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جزییات نقشه ۱۰ ساله سنگاپور برای تبدیل شدن به هاب آی پی آسیا

دولت سنگاپور با ترسیم نقشه راه جدیدی قصد دارد ظرف 10 سال آینده خود را به هاب آی پی آسیا تبدیل کند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از خبرآنلاین؛ طبق این برنامه، به شرط تامین منابع مالی طرح جامع مالکیت معنوی و نیز راه اندازی مرکز بزرگ تامین آی پی می توان امیدوار بود تا سنگاپور بعنوان هاب آی پی منطقه گام های خود را محکم بردارد.
طبق سند ارائه شده در وب سایت وزارت قانون این کشور{لینک}، حکومت بر اساس توصیه های کمیته راهبری آی پی، برای مدیریت بر نقل و انتقال آی پی،کنترل کیفیت بر سیستم آی پی و حل و فصل اختلافات مربوط به آی پی خود را آماده کرده است.
کمیته راهبری آی پی، در ماه می 2012 اولین جلسه رسمی خود را با حضور رئیس کمپانی MediaCorp آقای تئو مینگ کیان برگزار کرد. در این جلسه 200 کارشناس ارشد در زمینه آی پی از 100 کمپانی داخلی و خارجی شرکت داشتند و قبل از فرمولیزه کردن برنامه ها، مشورتهای لازم را انجام دادند.
با انجام این پروژه فراملی، فرصتهای شغلی جدیدی در سنگاپور ایجاد خواهد شد و بخشهای فنی و آی تی همراه با بخشهای حقوقی ذی نفع خواهند شد.
بانکها باید بر اساس طرح تامین مالی جدید، آی پی را به عنوان دارایی جدید به رسمیت شناخته و بر اساس آن تسهیلات مالی به کمپانی های مرتبط عرضه کنند. حق ثبت اختراع و قوانین مربوط به مالکیت های معنوی و حل مشکلات حقوقی ناشی از ان باعث خواهد شد تا رغبت بیشتری به سرمایه گذاری روی آی پی توسط سرمایه گذاران نشان داده شود.
دولت مالزی نیز برنامه هایی برای جامع کردن سیستم توزیع آی پی خود در اکتبر 2012 عرضه کرد و آنرا در ماه دسامبر بعنوان ابزار موثر برای سرمایه گذاری بخش خصوصی معرفی کرد.
سازمان پول و اعتبار سنگاپور MAS آموزش های لازم را در خصوص سیستم آی پی برای حمایت از طرح مذکور انجام خواهد داد. همچنین سازمان مالکیت های معنوی سنگاپور IPOS مرکز ارزشیابی برای آی پی دایر خواهد کرد و متدلوژی ها را دسته بندی کرده و گواهینامه های معتبر برای این کار منتشر خواهد کرد.
همچنین با سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری، مرکز تحقیق و توسعه مالکیتهای معنوی و مجازی در سنگاپور ایجاد خواهد شد. همچنین 12 میلیون دلار برای تاسیس آکادمی آی پی اختصاص خواهد یافت.
برای دریافت جزییات بیشتر در این زمینه اینجا را کلیک کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14186 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1392/01/14 تعداد مشاهده: 1967
سافت گذر