کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316242 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی اجمالی کامپیوتر یک پارچه Lenovo IdeaCentre A720

Lenovo IdeaCentre A720

شکی نیست که اکنون زمان مناسبی برای خرید کامپیوترهای یک پارچه یا All-in-one است. آی‌ مک نازکتر و قدرتمندتر از همیشه است و دستگاه‌های مبتنی‌ بر ویندوز سرانجام مجهز به نمایشگرهای لمسی شده‌اند که برای کاربر عادی جذاب است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، حالا که ویندوز ۸ عرضه شده ‌است، کامپیوترهای آل‌این‌وان علاوه‌بر گرفتن جای کم فواید دیگری هم دارند:اکنون، کاربر در حقیقت یک تبلت غول‌آسا در دفتر، آشپزخانه، اتاق‌ خواب یا خوابگاه خود دارد که نقش یک کامپیوتر دسکتاپ را نیز بازی می‌کند و نمایشگر کیفیت ‌بالای خود، ورودی‌های HDMI و درایوهای نوری، بسیاری از آن‌ها یک تلویزیون، نیز هستند. اما آیا این آل‌این‌وان‌های لمسی ارزش خرید دارند؟ در این مقاله سعی شده است با بررسی چند مدل از این دستگاه‌ها به این پرسش پاسخ داده شود.

Lenovo IdeaCentre A720
نسخه قبلی این دستگاه نزدیک به ۷ ماه پیش با ویندوز ۷ و قیمت ۱۸۴۹ دلار عرضه شد که شانس چندانی در بازار نیاورد. اما اکنون نسخه جدید دستگاه با ویندوز ۸ و قیمت ۱۴۹۹ دلار به بازار آمده است، تا شانس خود را امتحان کند. مشخصات دستگاه عبارتند از: پردازنده Core i5 با فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتز، ۶ گیگابایت حافظه، یک ترابایت ذخیره‌سازی و کارت گرافیک GeForce GT 630M با یک پایه محکم آلومینیومی که در زیر یک نمایشگر ۲۷ اینچی ۱۰۸۰p قرار دارد و می‌توان آن را به بالا یا پایین فشار داد یا به شکل یک میز درآورد.

طراحی دستگاه مثال‌زدنی است و از نظر ساختاری هر دستگاه دیگری در این مجموعه را به چالش می‌کشد. مجموعه کاملی از پورت‌ ها نیز در دستگاه به چشم می‌خورند: چهار پورت USB 3.0، ورودی HDMI برای اتصال کنسول بازی یا set-top box، خروجی HDMI برای اتصال نمایشگر دوم، اسلات کارت SD و Memory Stick، درگاه اترنت گیگابیتی و جک‌ های ۳٫۵ میلی‌متری برای هدفون و میکروفون. نمایشگر دستگاه عملکرد مستقلی دارد؛ بنابراین می‌توان هنگامی که دستگاه خاموش است، نیز از ورودی HDMI استفاده کرد. لنوو یک سری دکمه لمسی نیز در پایین نمایشگر برای تنظیم روشنایی و صدا، تغییر ورودی و خاموش و روشن‌کردن نمایشگر پیش‌ بینی کرده ‌است.

با وجود همه این‌ها، نمی‌توان A720 را یک دستگاه بی‌نقص نامید. به‌عنوان نمونه از نظر ارگونومی لولای پایه دستگاه آن‌ قدر محکم است که به کمی تلاش نیاز دارد تا نمایشگر را در حالت دلخواه قرار دهید؛ آن‌قدر که گاهی در پنل LCD هنگام تکان‌دادن موج می‌افتد. به این ترتیب، گاهی وقتی نمایشگر را به سمت جلو کج می‌کنیم، کل پایه کامپیوتر به سمت جلو کج می‌شود. بیشتر پورت‌ هایی که باید دسترسی آسانی به آن‌ها داشت، در پشت دستگاه قرار دارند، از جمله همه پورت‌های USB به‌جز یکی.

اگرچه نمایشگر لمسی در اغلب مواقع عملکرد خوبی داشت، اما گاهی اوقات از نظر زمان پاسخ‌ گویی مشکلاتی دیده می‌شد: گاهی برای انجام کاری باید دو یا سه‌بار انگشت خود را روی نمایشگر می‌کشیدیم. همچنین، گاهی هنگام لمس و فشار‌دادن، نمایشگر تکان می‌خورد. ماوس و صفحه‌کلید همراه دستگاه عملکرد خوبی داشتند و تایپ با دکمه‌های چیکلت صفحه‌کلید به‌خوبی انجام می‌شد؛ هر چند وجود دکمه Fn در گوشه سمت پایین صفحه‌کلید، یعنی جایی که انتظار دیدن دکمه Ctrl را دارید، چندان جالب نبود.

A720 از نظر چندرسانه‌ای هم ویژگی‌های خوب و هم ویژگی‌های بد دارد. نمایشگر ۲۷ اینچ ۱۰۸۰p لمسی دستگاه به‌طرز قابل توجهی شفاف است و رنگ سیاه عمیقی دارد، به‌خصوص ‌هنگام تماشای فیلم‌های بلوری. اما از نظر رنگی ایرادهایی وجود دارد؛ رنگ‌ ها در کل پنل کمی سرد هستند و در نتیجه همه چیز کمی آبی به نظر می‌رسد. همچنین نمایشگر کمی زیادی براق است. به کیفیت صدا نیز ایرادهایی وارد است.

با وجود نرم‌افزار Dolby Home Theater صدای بلندگوها در فیلم و بازی بد نیست (هرچند کمی تیز به‌نظر می‌رسد)، اما این نرم‌افزار فقط وقتی کار می‌کند که صدا از خود کامپیوتر ارسال شود؛ نه وقتی که ازطریق پورت HDMI فرستاده می‌شود. به این ترتیب، وقتی یک فیلم بلوری را با استفاده از خود دستگاه مشاهده کردیم، صداها خوب بود؛ اما وقتی همان فیلم را با استفاده از پلی‌استیشن ۳ متصل به دستگاه مشاهده کردیم، صداها چندان جالب نبود.

اینکه دستگاه مجهز به پردازنده گرافیکی اختصاصی GeForce است، به‌تنهایی باعث نمی‌شود که به یک دستگاه مناسب بازی‌ های ویدیویی تبدیل شود. ما موفق شدیم Borderlands 2 را با تفکیک‌ پذیری ۹۰۰×۱۴۴۰ بازی کنیم؛ اما در Battlefield 3 مجبور شدیم تنظیمات را روی medium قرار دهیم و تفکیک‌ پذیری را به ۷۶۸×۱۰۲۴ کاهش دهیم. گزینه‌های زیادی برای تنظیم تفکیک‌ پذیری نمایشگر وجود ندارند.

بین ۱۰۸۰p پیش‌ فرض و ۷۶۸×۱۰۲۴ فقط دو گزینه ۹۰۰×۱۴۴۰ و ۱۰۲۴×۱۲۸۰ وجود دارند. مسلم است که A720 سریع‌ترین کامپیوتر در نوع خود نیست، اما ظاهر جالبی دارد، ساکت و منحصربه‌فرد است. پردازنده Core i5 و ۶ گیگابایت رم قدرت کافی در بیشتر برنامه‌ها در اختیار ما گذاشت و سیستم ظرف ۱۷ ثانیه بالا آمد و بیرون‌آمدن از حالت اسلیپ نیز ۳ ثانیه طول کشید. همچنین مصرف برق دستگاه نیز چندان زیاد نیست؛ با مصرف ۴۳٫۵ وات در حالت آماده‌به‌کار، ۲٫۱ وات در حالت اسلیپ و ۲۷ وات در حالت TV، بدون وجود SSD، زمان پاسخ‌ گویی دستگاه کمی کمتر از حد انتظار است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14215 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/01/17 تعداد مشاهده: 3661
سافت گذر