کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316288 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هک کردن سیستم کنترلی هواپیما با سیستم‌ عامل اندروید

هک کردن سیستم کنترلی هواپیما با سیستم‌ عامل اندرویدیک کارشناس امنیتی در آزمایشی یک گوشی هوشمند اندرویدی را در اختیار گرفت و نشان داد که چگونه از طریق آن می‌توان مقصد، ارتفاع و سرعت هواپیمای مجازی را با ارسال اطلاعات نادرست تغییر دهد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایتنا؛ سیستم‌های خودکار هوانوردی که این روزها در برخی از هواپیماهای تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرند، نقاط آسیب‌پذیری را شامل می‌شوند که به سوءاستفاده‌گران اینترنتی امکان می‌دهد کنترل سیستم‌های هدایتگر هواپیما را در اختیار بگیرند و اطلاعات نادرست و دروغین را در نمایشگر مقابل خلبان منتشر کنند و در نهایت دستور به انجام فعالیت‌های غیرضروری از جمله باز شدن ماسک‌های اکسیژن برای مسافران بدهند.

به گزارش ایتنا از فارس به نقل از اینفورمیشن‌ویک، این آسیب‌پذیری را نخستین بار "هوگو تزو"(Hugo Teso) یکی از محققان مرکز مشاوران امنیتی N.Runs در آلمان کشف کرد که البته او خلبان یکی از هواپیماهای تجاری نیز است. او این آسیب‌پذیری را در کنفرانس Hack In The Box که در آمستردام برگزار شده بود، مطرح کرد.

وی برای این کار ابزاری را مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ساخته است که PlaneSploit نام دارد. تزو در این آزمایش یکی از گوشی‌های Galaxy سامسونگ که روی آن سیستم‌عامل اندروید نصب شده است را در اختیار گرفت و نشان داد که چگونه از طریق آن می‌توان مقصد، ارتفاع و سرعت هواپیمای مجازی را با ارسال اطلاعات نادرست تغییر دهد.

تزو در این باره توضیح داد: «شما می‌توانید از این سیستم برای اصلاح تقریبا هرچیزی که با سیستم ناوبری هواپیما در ارتباط است، استفاده کنید. این جریان می‌تواند فجایع زیادی به دنبال داشته باشد».

با این وجود این کارشناس توضیح داد که اگر یک هواپیما اطلاعات ناوبری نادرست دریافت کند، خلبان بازهم می‌تواند کنترل سیستم‌ها را در دست بگیرد و هواپیما را در مسیر درست هدایت کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14340 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1392/01/24 تعداد مشاهده: 2364
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1392/01/24 12:02
آقا سینا بنگر...
قدرت اندروید رو ببین...تست این کار رو هم روی بهترین کمپانی سازنده موبایل انجام دادن
امیدوارم مشکل مسنجر;خش برداشتن بدنه و هاله ی صورتی دوربین و هزارتا مشکل دیگه آیفون هم به زودی حل بشه...

سافت گذر عزیز;ثبتش کن