کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316128 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شناسایی نسخه جدید تروجان بانکی Gozi

تروجان بانکی Gozi

محققان شرکت امنیتی Trusteer ویرایش جدیدی از تروجان بانکی Gozi را کشف کرده‌اند که رکورد اصلی راه‌اندازی (MBR) سیستم را آلوده می‌کند. MBR سکتور راه‌اندازی است که در ابتدای درایو ذخیره‌سازی قرار دارد و شامل اطلاعاتی در مورد پارتیشن بندی درایو است. این سکتور همچنین شامل کد راه‌اندازی است که پیش از آغاز کار سیستم عامل، اجرا می‌گردد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، بدافزارهای پیچیده‌ای مانند TDL4 (که با نام Alureon یا TDSS نیز شناخته می‌شود) که MBR را هدف قرار می‌دهند، یکی از علل طراحی ویژگی Secure Boot در ویندوز ۸ هستند. شناسایی و حذف این بدافزار سخت است و حتی قادر است روال‌های نصب مجدد سیستم عامل را احیا نماید.

به گفته یک محقق Trusteer، اگرچه روت‌ کیت‌هایی که MBR را هدف قرار می‌دهند بسیار تأثیر گذار هستند، اما در بسیاری از بدافزارهای مالی و تجاری وجود ندارند. یک استثناء در این مورد، روت‌کیت Mebroot است. جزء روت‌کیتی Gozi منتظر می‌ماند تا IE شروع به کار کند و سپس کد خرابکار را به پردازه تزریق می‌کند. این کار به بدافزار اجازه می‌دهد در ترافیک دخالت کرده و مانند سایر تروجان‌های مالی، تجاری، تزریق‌های وب را به درون مرورگر انجام دهد.

این واقعیت که یک ویرایش جدید از Gozi کشف شده است نشان می‌دهد که علی رغم دستگیری تولید کنندگان این بدافزار، مجرمان سایبری به استفاده از این تهدید ادامه می‌دهند. این ویرایش جدید که توسط محققان Trusteer کشف شده است، بسیار شبیه به یک نسخه قدیمی است، به جز اینکه از یک جزء روت‌کیتی MBR استفاده می‌کند. این می‌تواند بدان معنا باشد که یک روت‌کیت جدید در حال فروش در فروم‌های مجرمان سایبری است.

با اینکه ابزارهای تخصصی برای حذف روت‌کیت‌های MBR وجود دارند، اما بسیاری از متخصصین توصیه می‌کنند که درصورت آلوده شدن به این بدافزارها، کل درایو سخت را کاملاً پاکسازی نموده و پارتیشن‌ها را مجدداً ایجاد نمایید تا از حذف بدافزار مطمئن گردید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14483 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/02/02 تعداد مشاهده: 2087
سافت گذر