کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316141 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مصوبه جدید برای شبکه ملی اطلاعات

معاون سازمان فناوری اطلاعات ایران از ابلاغ دستورالعمل جدیدی به دستگاههای اجرایی با امضای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد که براساس آن دستگاههای اجرایی ملزم به هماهنگی با سازمان فناوری اطلاعات برای همبندی و اتصال شبكه های اختصاصی ارتباطی شان شده اند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ علی اصغر انصاری، با اشاره به الزام ماده 13 بند الف ماده 46 قانون برنامه پنجم توسعه در پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات اظهار داشت: ماده 13 آیین نامه بند الف ماده 46 صراحتا اعلام می‌کند که تمامی شبکه های اختصاصی دستگاههای اجرایی جزء شاخه های شبکه ملی اطلاعات محسوب می شوند و دستگاههای اجرایی موظفند هم بندی و روش اجرای شبکه هایشان را در چارچوب دستورالعمل مصوب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رعایت کنند.
وی ادامه داد: براین اساس دستورالعمل اجرایی ماده 13 توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران تدوین و با امضای دکتر نامی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تاریخ 12 اسفند سال 91 به تمامی دستگاههای اجرایی ابلاغ شده که از همین تاریخ نیز لازم الاجرا است.
انصاری در مورد تعریف هم بندی و توپولوژی گفت: شبکه از دو عنصر سیستم انتقال بین نقاط و نیز عناصری همچون سوئیچ، روتر و مسیریاب تشکیل می‌شود که نحوه اتصال این عناصر در شبکه به یکدیگر را هم بندی می گویند؛ این به این معنی است که دستگاههای اجرایی برای شبکه کردن زیرمجموعه های و اتصالشان به یکدیگر باید نوع اتصالات و نحوه اجرا و پیاده سازی شبکه هایشان را به تایید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برسانند که نحوه آن در دستورالعمل ابلاغ شده توضیح داده شده است.
وی با تاکید براینکه دستگاههای اجرایی باید براساس این دستورالعمل طرح اتصال شبکه های خود را به سازمان فناوری اطلاعات ایران ارسال کرده و تاییدیه بگیرند، خاطرنشان کرد: لازمه انجام اشتراک گذاری اطلاعات، استعلامات و تعاملات بین دستگاهی آن است که این هم بندی کاملا مهندسی باشد و اگر هر دستگاهی بدون مدیریت و مهندسی مدنظر شبکه ایجاد کند امکان به اشتراک گذاری و تعامل بین دستگاههای دولتی برای برقراری ارتباط بین دولت و دولت برقرار نمی شود.
معاون سازمان فناوری اطلاعات گفت: در ادامه تدوین آیین نامه و دستورالعمل، پیگیری و نظارت بر پیاده سازی این آیین نامه در دستور کار قرار گرفته است چرا که وزارت ارتباطات براساس بند 14 از ماده 46 قانون برنامه پنجم توسعه موظف به نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل ها شده است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14522 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/02/04 تعداد مشاهده: 1549
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

Sad-Man 1392/02/04 09:38
دلمان باز هم دیال آپ 10 سال پیش را طلب می نمایدlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung