کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9169 | مشاهده و دانلود: 738272362 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316491 | نظرات: 37897
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ و تکرار یک خطا

اخیرا شركت كره‌ای سامسونگ در یك اقدام سیاسی، اعلام كرده محدودیت‌هایی برای دسترسی كاربران ایرانی به نرم‌افزارهای برنامه‌های آنلاین این شركت ایجاد شده است. یعنی دارندگان تلفن‌های همراه سامسونگ از اول خرداد امسال به بعد قادر به به روز كردن نرم‌افزارهای گوشی خود از طریق این شركت نیستند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ این اقدام درحالی انجام می‌شود كه سالانه میلیون‌ها دلار لوازم خانگی، صوتی تصویری و تلفن همراه ساخت این شركت در بازار ایران عرضه می‌شود كه این امر ایران را به یكی از بزرگ‌ترین و استراتژیك‌ترین بازارهای سامسونگ در خاورمیانه تبدیل كرده است.
در كنار این، سایر محصولات كره‌جنوبی نظیر خودروهای مختلف در بازار ایران جولان می‌دهند بدون این‌كه منافع ملی ایران را رعایت كنند. لذا جای این سوالات بزرگ خالی است كه وضع چنین تحریمی چه دلیل منطقی می‌تواند داشته باشد؟ آیا مثلا از طریق نرم‌افزار تلفن همراه می‌توان تجهیزات نظامی یا فناوری هسته‌ای به ایران منتقل كرد؟! یا شاید دانلود نرم‌افزارهای سامسونگ در راستای نقض حقوق بشر صورت می‌گرفته است؟! سامسونگ برای رعایت حقوق مصرف‌كنندگان ایرانی‌اش چه می‌كند؟
كره‌ای‌ها بخوبی به اهمیت بازار ایران به عنوان بازاری بكر برای محصولاتشان واقف هستند و می‌دانند در كوران بحران اقتصادی كه فروش كمپانی‌هایی نظیر سامسونگ را در اروپا و آمریكا با كاهش مواجه كرده است و رقابت تنگاتنگ با دیگر برندهای تلفن همراه آمریكایی مجال نفس كشیدن را از آنان گرفته، بازار ایران چه نان بسیاری را روانه سفره چشم‌بادامی‌ها و كارگرانشان می‌كند لذا پافشاری بر این گونه رفتارهای توهین‌آمیز برخورد قاطع‌تری را می‌طلبد. البته به خاطر داریم كه این اولین بار نیست سامسونگ این چنین نمك می‌خورد و نمكدان می‌شكند و این گونه رفتارها در گذشته تكرار شده است.
جریان ساخت كلیپ توهین آمیز توسط یكی از نمایندگی‌های منطقه‌ای سامسونگ درباره ایران، نمونه بارزی از این موضوع است كه البته سامسونگ در پی اعتراضات مجبور به عذرخواهی از مردم ایران شد.
البته مطمئنا این ممنوعیت دوام چندانی نخواهد آورد؛ چون دوستان كره‌ای‌ در هراس جایگزین شدن رقبا در بازار شیرین ایران خواهند افتاد و به هر طریق ممكن سعی می‌كنند دوباره به بازار ایران وارد شوند و جایگاه خود را پس بگیرند؛ پس گرفتنی كه به این سادگی‌ها ممكن نخواهد بود.
در این میان البته توجه داریم كه نصب بیلبوردهای متعدد در بزرگراه‌های تهران و تبریك روز ملی خلیج فارس كه شاید نوعی دلجویی از این اقدام توهین‌آمیز تلقی شود، تغییری در اصل ماجرا نخواهد داد و بهتر است ا صل ماجرا را به نحو اصولی اصلاح‌ و خوب است نمایندگان كره در ایران این موارد را به شركت مادر گوشزد كنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14626 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/02/10 تعداد مشاهده: 1410
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

ایران آزاد 1392/02/11 21:10
"آیا مثلا از طریق نرم‌افزار تلفن همراه می‌توان تجهیزات نظامی یا فناوری هسته‌ای به ایران منتقل کرد؟! یا شاید دانلود نرم‌افزارهای سامسونگ در راستای نقض حقوق بشر صورت می‌گرفته است"

جالبه شما هم می‌فهمید که حکومت امام زمان(امام ناپیدا) بمت اتم می‌خواد تولید کنه. یا هیچ حق شهروندی برای مردم خودش قائل نیست.

شما بهتره بجای غصه خوردن برای تحریم‌ها، برای نابودی اخلاقیات و افزایش فساد تو حکومت به اصطلاح اسلامی گریه کنید.

وقتی شماها به جای مردم ایران به سوریه کمک بلا عوض می‌کنید. هیچ انتظاری از یه کشور آسیای شرقی نمیشه داشت.
علی جوادی 1392/02/10 18:42
قابل توجه همه که اون کلیپ توهین آمیز ساخت یه شبکه اسرائیلی بود و بدون هماهنگی با شرکت سامسونگ ساخته شده بود که با برخورد شرکت سامسونگ همراه بود...سامسونگ در سایت رسمی تمام جزئیات رو بیان کرده...الکی جو سازی نکنین لطفا