کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهیانه فقط 2900 تومان از این امکان بهره مند شوید
عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
آنلاین: 5947 نفر | تعداد برنامه ها: 5930 | مشاهده و دانلود: 405726663 | آخرین بروزرسانی: 2 ساعت و 39 دقیقه و 5 ثانیه پیش | اعضاء: 236261 | نظرات: 35176
www.esetupdate.ir zula.ir
1. با عضویت ویژه در سافت گذر و کلیک روی آیکن قلب در زیر عنوان برنامه ها، از آخرین بروز رسانی هر نرم افزار از طریق ایمیل آگاه شوید.
2. عضویت ویژه سافت گذر با بیش از 50 درصد پایین تر از مبالغ قبلی مجددا فعال شد.(مشاهده نرم افزارهای VIP)
3. اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.
4. محصولات ESET 9  و ESET 10 و ESET 11 را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود. 11 شهریور 97
5. جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک شدن توسط ESET از این روش استفاده کنید.

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
  • مبل
  • مبلمان سام اکسون
  • samexxonsofa.com
آخرین دانلود شده
یا بخت یا اقبال
نظرات کاربران
نظرات کاربران

Google Chrome

ببینید دوستای من
اکسپلور و فایر فاکس حافظه کش رو ذخیره می کنند.و این یه مقدار باعث کندی اونا هست اما گوگل کروم چون از کش استفاده نمیکنه به نظر سرعتش خوبه.هر کدوم به یه درد میخوره.اما در مجموه جدیدترین نسخه اکسپلور که برای ویندوز 7 هستش عالیه.

نظرات کاربران

PlayerPro Music Player

ب سلام و عرض خسته نباشید خدمت مدیران محترم سایت سافتگذر
واقعاً سایت فوق العاده بروزی دارید
حتی سایت های مخصوص آندروید هم نسخه های بروزه این نرم افزار رو ندارند
بهترین پلیر آندروید! اگربتونید تیونینگش کنید
با تشکر فراوان...

نظرات کاربران

قرآن تبیان 1

با سلام ممنون از برنامه خوبتون اگه همه قران یک جا بود خوب بود وصوتش رو نمیشه دانلود کرد واز جزع ششم به بعد قفل کرد

نظرات کاربران

Autodesk AutoCAD Mechanical Desktop 2009

با سلام دوستان گرامی لطفا دز مورد یه مطلب اول تحقیق کنید بعد مطلب رو بذارین کی گفته این نرم افزار مشهورترینه؟؟؟
جهت اطلاع مشهورترین نرم افزار مدلینگ Catia هستش
بنده هم مهندس مکانیک و مسلط به تعدادی از این نرم افزارها هستم

نظرات کاربران

آموزش CATIA

نمیدونم چی بگم
فقط میتونم بگم که دست همتون درد نکنه و خسته نباشید
روی تمام سایتهای دانلود رو کم کردید
یک دنیا ممنون از این همه زحمتتون

واقعان باید بنازم به این غیرت ایرانیتون
هزاران مرحبا

نظرات کاربران

Microsoft Security Essentials

درسته که آنتی ویروس های خارجی معروفند ولی (شید) به همشون رودست زده!من6ماهه که دارم سیستمم یه آه نکشیده.فوقالعاده قدرتمنده و سبک و هوشمند.تنها مشکلش اینه کهfirewall نداره که من از firewall ویندوزم استفاده میکنم.پیشنهاد میکنم دوستان هم از شید استفاده کنند

نظرات کاربران

Cymera

این نرم افزار روی +htc onex از برنامه میزنه بیرون!!!

نظرات کاربران

Comodo Internet Security

من مدتیه دارم استفاده میکنم. برای من خیلی عالی عمل میکنه و حسابی ویروس گیر میندازه. اگر معیار شما avs comparative زیاد به اونا بسنده نکن چون حرفاشون زیاد درست نیست شاید زیر میزی میگیرن واسه تبلیغ. نمونش آویرا هستش که به گفتشون از کاسپر اسکی ضعیف تره. کافیه تو یوتیوب آزمایش مقایسه کسپر و آویرارو ببینی که چجوری آویرا پوزشو تو عمل میخوابونه. به آنتی ویروس کومودو زیاد اعتماد نداشتم اما پس از چند ماه دارم اعتماد پیدا میکنم.

نظرات کاربران

DriverPack

با با این نرم افزار های حجیم رو تو پارت های 1 گیگ یا حتی 3 گیگ بدید .

دانلود منیجر که راحت دانلود می کنه چرا 8 یا 9 تا لینک بهش بدم مشغول شه یه لینک با حال بهش میدن حالشو ببره

نظرات کاربران

GoldenDict

سلام میشه توضیحات کلی در مورد طرز کار این دیکشنری داشته باشم. و اینکه برای فایل های pdf چطوری باید از اون استفاده کنم.ممنونم.

نظرات کاربران

Realtek AC97 Audio Driver

سلام
صبحتون بخیر
از دیشب درگیر کارت صوتیم بودم خدا بهتون اجر بده مشکلمو حل کردین

نظرات کاربران

راهنمای خط فرمان لینوکس

سلام خیلی ممنون از سایت خوب و فایل های خوبتون درمورد لینوکس .خیلی ممنون در مورد QT 3 چیزی می دانید که فارسی را پشتیبانی کند.

نظرات کاربران

Adobe Flash Player

سلام من دیروز این نرم افزار رو نصب کردم حالا تو بعضی از سایت های بازی که میرم سی پی یو 100% میشه و بازی صحنه آهسته میشه. بعد از نصب آپدیت جدید این مشکل بوجود اومده . کسی میدونه نسخه قبلی رو از کجا پیدا کنم؟؟

نظرات کاربران

آموزش Access 2007

با سلام


از خدا ممنونم که همچون شمایی ( گلهای معطر) را امشب در مسیر م قرار داد

از همه ی شما عزیزان صمیمانه تشکر و قدر دانی می کنم

عالی هستید عالیتر باشید.
مریم

نظرات کاربران

ESET NOD32 Offline Update

سلام - من که همیشه دعاتون میکنم - دستتون درد نکنه - موفق باشید

نظرات کاربران

Call of Duty

نیمه شعبان بر شما مبارک
من حقیقتش این بازی رو خریدم ولی الان دیدم نوشتین به مناسب میلاد فرخنده همه نرم افزار ویپ رو از حالتش خارج کردین گفتم اگه یه خسته نباشید نگم به شما واقعا از انسانیت به دور هست وخسته نباشید بر همگی اجر شما با صاحب الزمان .

نظرات کاربران

آموزش Netsupport School Pro

سلام،
این آموزش مربوط به ورژن 7 برنامه است و آخرین ورژن این برنامه که روی سایت خودتون هم قرار داره ورژن 10 هستش که چون محیط برنامه این دو ورژن با هم فرق میکنه عملا" این آموزش استفاده چندانی نداره.
لطفا در صورت امکان، آموزش ورژن جدید را روی سایت قرار بدین.
ممنون

نظرات کاربران

ESET NOD32 Offline Update

سلام میکنم به تمامی دست اندر کاران سایت سافت گذر و برای یکایک شما آرزوی موفقیت و رشد و پیشرفت رو دارم.
خیلی خوب از سایتتون جهت دانلود آپدیت آنتی ویروس استفاده میکنم و راضی ام - دست مریزاد

نظرات کاربران

Avira Internet Security

دوستان توصیه می کنم حواستون به web protection اویرا باشه ، بدجوری ترافیک مصرف میکنه

سافت گذر

مکالمات تصویری رایتل ممنوع شد

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ "شنیده ها حاکی است اپراتور سوم تلفن همراه (رایتل) تا اطلاع ثانوی اجازه برقراری ارتباط تصویری بین مشترکان را نخواهد داشت".
سایت مشرق خبر داد: "شنیده‎ایم تا اطلاع ثانوی و تا زمانی که شرکت "رایتل" نتواند یک پیوست فرهنگی برای ضرورت مکالمه تصویری ارائه نماید، این شرکت اجازه برقراری ارتباط تصویری بین مشترکان رایتل را نخواهد داشت".
کد خبر: 14714 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/02/15 تعداد مشاهده: 1124
کلید واژه ها:

سافت گذر
نظرات بینندگان

رهگذر سافت گذر 1392/02/18 00:10
با دقت بخون
و فکر کن

تمام قدرت‌ها و علوم دنیا دو روی سکه دارند
مثال:
با زور بازو میتوان دست کسی که زمین خورده است بگیریم و بلند کنیم
یا
با زور بازو میتوان . . . انسانی را از پا دراورد.

تنها راه حل مشکلات دنیا
چه کوچک
و
چه بزرگ
کنار گذاشتن "خودخواهی" است

این خودخواهی است که تصاویر و فیلم‌های غیر انسانی و چه بسا حیوانی خود را از طریق این رسانه ها به نمایش بگذاریم
که جوان سالم مملکتمان از راه درست خارج شود
شاید یکی از این جوان‌ها برادر یا خواهر یا فرزند شما باشد!!!

مشکل ابزار نیست
مشکل کوته نگری و ندیدن پایان و تاثیر عملمان است
آری
"خودخواه نباشیم"خودخواه نباشیم"خودخواه نباشیم"
پشتیبانی رایتل: شایعه ست 1392/02/16 20:36
بنده با نماسی که با پشتیبانی رایتل داشتم گفتند این خبر دروغه
شرکت های رقیب این خبر رو پخش کردند و شایعه است.
البته فقط رایتل به رایتل تماس تصویریش برقراره.(تالیا هم به تازگی در کرمان سیمکارت های نسل 3 رو میفروشه)
دوستان لطفا اول امتحان کنید ببینید قطعه یا نه؟
من رایتل اعتباری دارم شماره ی دیگری نداشتم که بتونم امتحان کنم.
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
متین 1392/02/16 20:04
آقا همه اینا مخالفت اخوندا هستش و بس.........
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ناشناس 1392/02/16 15:52
اگه همین جوری پیش بریم تو چند سال آینده از کره شمالی جلو میزنیم!!!!!
گمنام 1392/02/16 15:19
ازین سایت خوب که فقط فنی نیست بعیده اینطورر این خبر که منبع درستی نداره پابلیش کنه
که بعد دوستان بنابر هر دلیل بیان حرف از طالبان و طالبانیسم بزنن و نظرها هم تایید بشه
در حالیکه این قانون باید باشد و پیوست فرهنگی چیز عجیبی نیست!!! در امریکا هم به طور مثال خط قرمز و خط مشی شبکه های تلویزیونی متفاوت است!! هر فرهنگی راهکارهای خودش را می طلبد. نه مثله ماهواره فقط ممنوع شد و راهکاری برای اون ارائه نشد تا به این شکل در بیاد و ازون ورم صداوسیما مجبور به سری کاری در برخی موارد شه تا مخاطب رو جذب کنه
هرکسی حرف از اینترنت و gprs و اسکایپ میزنه و اون رو با رایتل مقایسه میکنه معلومه حواسش نیست که دسترسی رایتل کجا و اینترنت کجا
مشکل اصلی مملکت فرهنگ است و بس. نوجوونی که خوب و بد رو تشخیص نمیده با یک بلوتوث میلغزه.این هم جز اونه.منتهی نمیخوان برای تماس تصویری هم سرنوشته ماهواره و موبایل و اینترنت به وجود بیاد.
به جای داد و بیداد ببینید مصلحت وراهکار چیست و پیشنهاد دهید
این ایمیل من: شاید بتونم به جایی که بتونه موثر واقع بشه برسونم.
دانشجوی مدیریت رسانه دانشگاه صدا و سیما
Unmaker 1392/02/16 14:36
اینا که خودشون این تکنولوژی را منع میکنند بیش تر ازهمه می خوان از این تکنولوژی اسنفاده کنند.
واقعا برای مملکتمون متاسفم . هیچ وقت نخواهیم توانست پیشرفت کنیم.
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
iAPPLE 1392/02/16 14:21
بد بخت همراه اول که می خواد به 3G مهاجرت کنه!اونم بدبخت می شه اگه این کارو باهاش بکنن! اسمش میشه=هیچکس همراه نیست،تنهای سوم
از دوستان 1392/02/16 08:35
سلام
از آنجا که این کنایه آقایون بی احترامی به آنها حساب می آید که کاری غلط و غیر شرعیست
وبا توجه به اینکه خودم از مدافعین طرح رایتل بوده و هستم
باید بگم که در دنیا برای استفاده از یک ابزار چه سخت افزاری چه نرم افزاری ابتدا فرهنگش را میارند بعد خودشو
برخلاف اینجا که همه چی برعکسه
وقتی ما بارها در موارد مختلف و مشابه نشون دادیم که فرهنگش رو نداریم پس همون بهتر که درش تخته بشه
یا سطح فرهنگی خودمون رو ببریم بالا.!!!!
باتشکر
ایرانی 1392/02/16 06:04
آقای برادر

مشکل اینه ما هنوز فرهنگ استفاده از خیلی چیزا رو نداریم

برداشت من اینه، اینا میگن اول فرهنگ سازی کن بعد بیا تکنولوژی رو در اختیار بزار.
شاید شما فرهنگش رو داشته باشی؛ اما خیلی ها ندارن

زود قضاوت نکنیم
یه نفر 1392/02/16 04:42
دستگاه ویدئو هم یه روز ممنوع بود نمدونم شایدم حروم بود ....
حالا روزهاست که اون یه روز ما رو به خنده می ندازه....
امروزم یه روزه .....
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
maa 1392/02/16 01:04
بله درسته
ناشناس 1392/02/16 00:58
موافقم علی
ناشناس 1392/02/16 00:52
تعداد مشاهده 2769 نفر در تاریخ 16.02.1392 ساعت 00:50
جزو پر بیننده ترین اخبار سایته
مشکل فقط تماس تصویریه رایتل بود که اونم حل شد.
زمانی که اسپانسر جشن نوروزی دولت بود خوب بود اما حالا!!!!!!!!!!!
حقش همینه که دیگه خودشیرینی نکنه.
خدا بخیرکنه
HoSsEin 1392/02/16 00:42
آره بابا چه معنی میده تماس تصویری... اصلا همون صوتیش هم باید ممنوع کنن تا یه دلیل پیوست بشه.
شاهرخ 1392/02/15 22:54
خیلی این قضیه مشکوکه اگه مشکل شرعی داشته چرا اجازه بهش دادن که کار کنه معلومه ایرانسل و همراه اول یک ذره جیب این نماینده هارو پر کرده تا اینجوری نذارن رایتل از اونها جلو بیوفته
محمد 1392/02/15 19:41
بعد میگن ایران در حال توسعه هست. به نظر من ما روز به روز خودمون رو به عقب تر میبریم آخرش هم ورود ماشین به خیابان ممنوع میشه باید همه با شتر جابه جا بشن.ترقی اندر این کشور محال است.
داش علی 1392/02/15 17:50
نمیدونم این مسخره بازیها چیه با gprs هم میشه تماس تصویری داشت یعنی ابنو نمی دونن یا خودشونو زدن به نفهمی همه اینا واسه اینه که رایتل پیشرفت نکنه .
فرشاد 1392/02/15 16:25
پیوست فرهنگی دقیقا یعنی اینکه چون رایتل در اختیار سپاه نیست داریم تا میتونیم بهش فشار میاریم و محدودش میکنیم تا تسلیم بشه
pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
احمد 1392/02/15 16:19
در غار زندگی میکردیم راحت تر بودیم تا در ایران!
مسئولین ما احتمالا از اصحاب کهف هم بیشتر خوابیده اند!!! یا شاید در زمان دایناسورها زنده بوده اند! و اگر رهایشان کنید برای شام شب نیزه به دست میگیرند و برای شکار آهو از غار خارج می شوند. وای بر من
saeed bayati 1392/02/15 15:06
اینم از پیشرفت در فناوری و استفاده از اون
واقعا که ..... بوووووووووووووووووق
elham 1392/02/15 14:49
جناب علی محبی،اگر جای لایک داشت،صدبار لایکت میکردم. مملکتی که با دین(هرچه قدر هم خوب باشه)ولی نه به روز،بلکه به زور،اداره بشه،همیشه به سمت عقب حرکت میکنه.

آگهی از جهل ماند و جهل ماند از آگهی
pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
roodi 1392/02/15 14:37
واقعا که جای تاسفه.هرگز نمی تونن جلو تکنولوژی رو بگیرند.این کارا کشکه بالاخره که آزاد میشه!
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
امیر 1392/02/15 14:27
به سلامتی و میمنت :)))))))
پیش به سوی کره شــــــمـــــــالــــــی :)
علی 1392/02/15 13:27
باعث تعجب است
اگه بقیه دنیا این رو بفهمن خاطره عقاید طالبان براشون متصور خواهد شد
قول میدم چند سال دیگه این اساتید گرانقدر که این تصمیم رو گرفتن خودشون به این تصمیم می خندند
اگر کسی بخواد کارش رو انجام میده و اگه نخواد خودش اجازه نمیده هیچ غریبه یا نا محرمی وارد حریم خصوصیش بشه
pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
مهدی 1392/02/15 12:42
به نام یزدان بخشاینده بخشایشگر
بد نیست آقایان نظر مردم را هم در مورد اداره کشور، بپرسند!
به هر حال ناسلامتی ما ولی نعمتشون هستیم (احتمالا!)
من به شخصه موافقم نیستم!!!!!!!!
ناشناس 1392/02/15 12:01
منم با ali moheb موافقم.
مهدی 1392/02/15 12:01
واقعا متاسفم برای خودمونو برای کسانی که همه چی رو با عقاید خودشون مقایسه میکنن
اگه هم فرض کنیم یکی بخواد تصویر خودشو به یکی دیگه نشون بده غیر از تلفن راههای دیگه ای هم هست. تا الان طور دیگه ای این کارو انجام میدادند حالا تکنولوژی که هنوز نیومده دوباره قطع میشه هیچ فرقی به حال ملت ایجاد نمیکنه
prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ali 1392/02/15 11:53
باید پرسید اینها چرا از فناوری ها و تکلونوژی هایی که میتونه مردم را به هم نزدیکتر کنه انقدر میترسند و سعی میکنند جلوشو بگیرند؟؟؟؟؟؟
علی جوادی 1392/02/15 11:21
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها...

از بس فساد تو مملکت زیاده;هم مسئولان از خودشون میترسن هم از وضع فساد تو مملکت...با همین تبادل صدا هزاران جنایت تو ایران اتفاق میوفته چه برسه تماس تصویری...ما احتیاج به فرهنگ سازی داریم و واقعا درسته...
سافی اگه ثبت نکنی پس بهتره این مباحث رو هم نیاری تو سایت

با تشکر
pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
ناشناس 1392/02/15 10:53
میگم چطوره یه نرم افزار واسش درست کنن که به صورت خودکار روی تصاویری که از نظر اینا درست نیست افکت بزاره مثلا واسه خانوما چادر بزاره جوری که دو تا چشم و یه دماغ معلوم بشه و آقایون با 20 سانتی متر ریش دیده بشن
امیر 1392/02/15 10:23
طالبان ........... همین وبس ............
jalaljon 1392/02/15 09:45
یه عمره خودمونو با اینکارا سرگرم کردیم
اول نوار کاست
بعد ویدیو ی خانگی حروم شد
خیلی وقته ماهواره جرم ه.اما نصف بیشتر مردم ایران درمورد ارمیا و امیرحسین حرف میزنن
حالام مکالمه تصویری
الان این پیوست فرهنگی یعنی چی؟
یعنی مرده بازنش حرف میزنه زنش باید چادر بپوشه وگرنه مکالمه قطع میشه؟؟؟
Vaghea Chera 1392/02/15 09:02
در اینجاست که باید فقط سکوت کرد و تفکر که چطور ادعای پیشرفت داریم
ali moheb 1392/02/15 08:30
همین عقاید عقب افتاده آقایونه که ما رو به این روز انداخته.......

کشوری که حرف زدن هم توش مجاز نیست باید درشو گل گرفتتتتتتتتتتتتتت
نام و نام خانوادگی:
نظر شما:
لطفاً فارسی بنویسید
ایمیل:
نام پایتخت ایران؟
» ایمیل وارد شده نمایش داده نمی شود و فقط برای ارتباط با شما مورد استفاده قرار می گیرد.