کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316262 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برنامه جاسوسی جدید با قابلیت دور زدن همه ابزارهای امنیتی

برنامه جاسوسی جدید با قابلیت دور زدن همه ابزارهای امنیتی


کارشناسان مرکز امنیتی ESET از انتشار نسخه جدیدی از بدافزار Tibetan با هدف جاسوسی‌های سایبری خبر داده‌اند که از تکنیک‌ها و روش‌های جدید برای فرار از ابزارهای امنیتی استفاده می‌کند و قادر است به صورت مستمر روی سیستم آلوده باقی بماند.


به گزارش ایتنا، این بدافزار با نام Win32/Syndicasec.A شناخته می‌شود و در سیستم‌عامل ویندوز از مکانیسم UAC استفاده می‌کند و بدون آنکه کاربر مطلع شود یا اینکه نیاز به تایید او باشد، وارد رایانه شخصی می‌شود و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

"لئو داویدسون"( Leo Davidson) از کارشناسان امنیتی در سال ۲۰۰۹ برای نخستین بار ورود این بدافزار جاسوسی به رایانه‌های شخصی کاربران را شناسایی کرد.

اما این روزها گفته می‌شود که نسخه‌های جدید از این برنامه مخرب به صورت گسترده در سراسر جهان عرضه شه است و کاربران را بیش از قبل محاصره کرده است.

"الکسیس دورایس-جونکاس"( Alexis Dorais-Joncas) مدیر گروه امنیت هوشمند شرکت ESET هشدار داد که بدافزار جدید نسبت به نسخه سال ۲۰۰۹ بسیار ارتقا یافته است و برنامه‌های امنیتی امروزی نمی‌توانند به راحتی آن را تشخیص بدهند.

کارشناسان می‌گویند که تاکنون نمونه‌های کمی از برنامه‌های جاسوسی شناسایی شده است که با سوءاستفاده از مکانیسم UAC اجازه شناسایی توسط برنامه‌های امنیتی را از بین می‌برد.

لازم به ذکر است برنامه جاسوسی Stuxnet که پیش‌تر در نیروگاه اتمی نطنز ایران منتشر شده بود، از تکنیک یاد شده پیروی می‌کرد.
 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15206 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1392/03/13 تعداد مشاهده: 2248
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

mostafa 1392/03/16 21:08
باسلام به همه سافت گذری ها برای مصون ماندن ازاین گونه برنامه ها به غیرازاستفاده ازبرنامه های امنیتی چه اقداماتی صورت بگیرد؟lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
آرین 1392/03/15 01:10
خب من الان چه نوع خاکی رو سرم بریزم خو؟
مجید خانی 1392/03/14 16:39
راه انتشار آن از طریق اینترنت است یا از راه های دیگر منتشر می شهlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus