کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316260 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نرم‌افزارهای کاربردی بر پایه سیستم‌ عامل بومی طراحی می‌شود

دانشگاه تهران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای انجام دو پروژه تحقیقاتی بعد از ظهر امروز در محل سازمان مرکزی دانشگاه تهران با یکدیگر قرارداد تحقیقاتی – کاربردی امضا کردند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایسنا، دانشگاه تهران با نمایندگی دکتر رهبر - رییس دانشگاه - و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با نمایندگی دکتر نامی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - جهت انجام دو پروژه تحقیقاتی «تولید محصولات نرم افزاری کاربردی بر پایه سیستم‌ عامل بومی زمین برای شرکت‌های دانش بنیان » و «امنیت رایانش ابری » با یکدیگر قرارداد منعقد کردند.

مدت اجرای این قرارداد جمعا به مدت یک سال از زمان امضای تفاهم نامه است که در صورت نیاز و موافقت طرفین قابل تمدید خواهد بود.

اعتبار این دو قرارداد نیز مجموعا 20 میلیارد ریال است که در فازهای جداگانه برای هر قرارداد خواهد بود.

معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم با یکدیگر توافق نامه همکاری درجهت ارتقای توانمندی‌های فناورانه و تجاری سازی فناوری های بومی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان منعقد کرده‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15395 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1392/03/29 تعداد مشاهده: 1707
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهدی 1392/03/29 09:05
10 سال قبل قرارداد مشابه با دانشگاه شریف به مبلغ 30 میلیارد ریال برای تولید سیستم عامل ملی داشتیم که اکنون شاهد ثمرات این پروژه مفید هستیم و به حول و قوه الهی این سیستم را جایگزین سیستم عامل ویندوز کردیم و خیلی هم توسط هموطنان عزیز مورد استقبال قرار گرفت و در حال حاضر سیستم عامل نصب شده در مراکز امنیتی و اطلاعاتی - بانک ها و حتی خود دانشگاه شریف این سیستم عامل اسلامی است و به همه جهانیان ثابت کردیم که ما میتوانیم........