کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تراشه‌های سامسونگ در آیفون‌های اپل؟!

تراشه سامسونگ در ایفون اپل

سایت اکونومیک‌ دیلی ِکره‌جنوبی به نقل از برخی منابع خبری اعلام کرد سامسونگ و اپل در روز ۱۴ جولای (دیروز) توافق‌ نامه‌ای را امضا کرده‌اند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، که طی آن شرکت سامسونگ از سال ۲۰۱۵ تأمین تراشه‌های‌ AP یا Application Processor های نسل بعدی آیفون‌های اپل موسوم به iPhone 7 را برعهده خواهد گرفت. این تراشه‌ها که به مثابه مغز آیفون عمل می‌کنند مبتنی بر معماری ۱۴ نانومتری ARM A9 تولید خواهندشد.

سامسونگ از سال ۲۰۰۷ تولید تراشه‌های AP آیفون‌های اپل را عهده‌دار بود اما سال گذشته و زمانی که درگیر پرونده معروف شکایت اپل از خود بود، در رقابت بر سر تأمین تراشه‌های A8 محصولات اپل، میدان را به رقیب تایوانی خود، TSMC، واگذار کرد.

اما پس از آن چون سامسونگ توانست گونه ۱۴ نانومتری تراشه‌های موبایل را سریع‌تر از رقیب تایوانی خود توسعه‌دهد باز توجه اپل را به‌خود جلب کرد. در تراشه‌های مذکور از فناوری FinFET استفاده خواهدشد و آیفون‌های مبتنی بر آن در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ وارد بازار می‌شوند.

گفتنی است، اپل پس از ماجرای شکایت خود از سامسونگ و از نیمه دوم سال گذشته میلادی از به‌کارگیری قطعات ساخت سامسونگ در محصولاتش خودداری کرد و برای مثال دیگر در آیفون ۵ که در سپتامبر ۲۰۱۲ عرضه‌شد از تراشه‌های حافظه ساخت سامسونگ از جمله DRAMهای این شرکت استفاده نکرد.

همچنین تصمیم گرفت تا در آیفون ۶ خود از تراشه‌های TSMC بهره ببرد. شرکت TSMC در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده مستقل محصولات نیمه‌رسانا در جهان است. خبر اخیر در حالی منتشر می‌شود که همین چند هفته پیش اعلام شده‌ بود اینتل و TSMC بر سر تولید تراشه‌های A9 به توافقی سه‌ساله دست یافته‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15865 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/04/26 تعداد مشاهده: 1786
کلید واژه ها: , , , , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1392/04/29 11:17
اپل جان تو که محتاج کمپانی معظم سامسونگی پس بچه بازی در نیار خواهشا...با دم شیر بازی نکنlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet