کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

موج جدید ابزارهای اندرویدی برای عینک گوگل

Google Glass

این طور که اخبار جدید منتشر شده نشان می‌دهند، شرکت گوگل در آینده نزدیک موج جدید ابزارها و برنامه‌های پرقدرت و کاربردی را برای عینک هوشمند Google Glass روانه بازار می‌کند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، توسعه‌دهندگان ابزارهای مخصوص عینک هوشمند Glass هم‌اکنون می‌توانند ابزارها و برنامه‌های خود را به گونه‌ای طراحی کنند که مبتنی بر سرویس‌ های اینترنتی گوگل اجرا شوند و با برخی محدودیت‌ ها از طریق سخت‌افزار موجود به دست کاربران برسند.

اما شرکت گوگل چندی پیش در کنفرانس I/O خود توضیح داد که به زودی سیستمی را با نام Glass Development Kit(GDK) روانه بازار می‌کند که به مراکز نرم‌افزاری امکان می‌دهد ابزارهای مورد نظر خود برای عینک هوشمند Glass را مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید تولید کنند.

لازم به ذکر است که گوگل هنوز سیستم GDK را عرضه نکرده است. در مقابل شرکت گوگل روز جاری توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری که در انتظار سیستم GDK به سر می‌بردند را تشویق کرد تا از طریق استاندارد Android SDK ابزارهای اندرویدی خود را برای عینک هوشمند Glass تولید کنند.

شرکت گوگل با انتشار بیانیه‌ای در این زمینه توضیح داد که توسعه دهندگان نرم‌افزاری می‌توانند با استفاده از سیستم Android SDK ابزارهای خود مخصوص عینک هوشمند Glass را مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید تولید کنند. توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری همچنین می‌توانند از طریق سیستم SDK به سیستم شتاب‌ سنج Glass دسترسی داشته باشند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16048 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/05/07 تعداد مشاهده: 2123
سافت گذر