کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734222871 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316154 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نکاتی برای استفاده بهتر از محصولات اپل تجربه‌ای دلپذیرتر با آی‌پد

ای پد

طی سال‌های اخیر سرعت رشد تکنولوژی افزایش قابل​ توجهی داشته و موارد بسیار زیادی که در گذشته فقط در فیلم‌های تخیلی مشاهده می‌شد، امروزه به تکنولوژی‌های عمومی و قابل دسترس برای همه کاربران تبدیل شده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، سرعت بسیار زیاد رشد تکنولوژی موجب شده کاربران نیز برای هماهنگ کردن خود با فناوری های نوین، به استفاده از این فناوری ها روی آورند. یکی از این فناوری ها که ذهن بسیاری از کاربران در سراسر دنیا و بویژه ایران را به خود مشغول کرده است، تلفن های همراه هوشمند و گجت هایی همچون تبلت ها هستند. در این میان نیز محصولات اپل در سراسر دنیا از اعتبار و محبوبیت بسیار بیشتری برخوردارند و انتظار کاربران نیز از این محصولات بیش از بقیه است.

همان طور که می دانید تبلت های اپل با نام تجاری آی پد به کاربران عرضه می شوند. چنانچه جزو کاربران این محصول هستید و تاکنون با امکانات این دستگاه جذاب آشنا نشده اید با ادامه این مقاله همراه باشید چرا که قصد داریم تعدادی از مهم ترین نکات در رابطه با روش های استفاده از آی پد را برای شما شرح دهیم:

نرم افزارهای بیشتر روی میزکار
وقتی برای اولین بار آی پد خود را روشن می کنید، در میزکار به نمایش درآمده در قسمت زیرین صفحه اصلی آن چهار میانبر برای دسترسی به مرورگر وب، ایمیل، گالری تصاویر و موزیک را مشاهده می کنید.

بسیاری از کاربران می دانند با کشیدن و رها کردن برنامه های موردنظرشان روی این میانبرها، میانبر جدید جایگزین میانبر قبلی می شود و به این ترتیب می توانند این چهار میانبر را به دلخواه خودشان تغییر دهند؛ اما آیا می دانید امکان افزودن حداکثر شش میانبر به میز کار صفحه اصلی وجود دارد؟ همچنین آیا می دانید شما می توانید میانبرهای موجود در میز کار را از چهار به سه، دو، یک و یا حتی صفر میانبر تغییر دهید؟

ـ برای افزودن نرم افزارهای دلخواه خود به میز کار باید ابتدا روی یکی از میانبرها فشار داده و چند لحظه در همان حال بمانید تا آیکون ها روی صفحه معلق شوند. در این مرحله می توانید هریک از نرم افزارهای موردنظر را کشیده و به قسمت خاکستری رنگ میز کار در قسمت پایین صفحه اصلی منتقل کنید.

شما می توانید این عملیات را تا قرارگیری حداکثر شش آیکون روی میز کار ادامه دهید. در پایان نیز برای تایید تغییر باید کلید Home را فشار دهید تا آیکون ها در جای خود ثابت شوند.

ـ چنانچه قصد دارید میز کار را خلوت کنید باید یکی از آیکون های موجود را فشار داده و در همان حال نگه دارید. پس از معلق شدن آیکون ها می توانید میانبرهای موردنظرتان را از میزکار کشیده و میان فهرست نرم افزارهای صفحه اصلی رها کنید.

با این کار میانبر مربوط از میز کار خارج شده و به فهرست برنامه ها اضافه می شود. در پایان نیز با فشار کلید Home تغییر را اعمال کنید.

توجه: این عملیات در میزکار آی فون نیز قابل اجراست، اما توجه داشته باشید میزکار آی فون حداکثر چهار میانبر را پشتیبانی می کند.

معجزه انگشتان شما
بسیاری از کاربران هنگام استفاده از تجهیرات لمسی همچون تبلت ها، فقط یک انگشت خود را روی صفحه قرار می دهند و این در حالی است که شما پنج انگشت دارید و محصولات اپل نیز برای پنج انگشت شما امکانات مختلفی را در خود جای داده اند! اگر دوست دارید این امکانات را تجربه کنید چهار یا پنج انگشت خود را روی صفحه قرار داده و یکی از حالت های زیر را انجام دهید:

نکته: پیش از اجرای این قابلیت به Settings مراجعه کرده و در بخش General از فعال بودن قابلیت Multitasking Gestures مطمئن شوید.

ـ پرش به برنامه های دیگر: دوست دارید بدون خروج از برنامه فعلی، برنامه دیگری را اجرا کنید؟ چهار یا پنج انگشت خود را روی صفحه قرار داده و صفحه را به سمت بالا بکشید! با انجام این کار صفحه کمی به بالا حرکت می کند و فهرستی از برنامه ها جهت انتخاب در اختیار شما قرار می گیرد.

برای بستن این صفحه می توانید با تکرار این عملیات، صفحه را به پایین بکشید تا نوار باز شده پنهان شود.

ـ حرکت میان برنامه ها: اگر به این روش چند برنامه را به طور همزمان اجرا کرده اید و اکنون می خواهید میان این برنامه ها حرکت کنید، می توانید از قابلیت کشیدن صفحه به سمت چپ و راست کمک بگیرید.

برای انجام این کار مجدد چهار یا پنج انگشت خود را روی صفحه قرار داده و آن را به سمت چپ یا راست حرکت دهید. مشاهده می کنید برنامه ها یکی پس از دیگری جایگزین برنامه فعلی می شود و به این ترتیب می توانید میان برنامه های باز حرکت کنید.

ـ بازگشت به صفحه اصلی: بازگشت به صفحه اصلی براحتی و با فشار کلید Home امکان پذیر است؛ اما اگر می خواهید این کار را با انگشتان جادوگر خودتان به انجام برسانید باید چهار یا پنج انگشت خود را روی صفحه قرار داده و آنها را به سمت داخل جمع کنید. با این کار به صفحه اصلی آی پد منتقل خواهید شد.

قاب عکس دیجیتال
اگر آی پد را روی یک میز قرار دهید و صفحه نمایش آن نیز فقط تصویر موردنظر شما را به نمایش درآورد، به شباهت های آی پد با قاب عکس های دیجیتال پی خواهید برد. دوست دارید در مواقع نیاز آی پد خود را به یک قاب عکس دیجیتال حرفه ای تبدیل کنید؟

برای انجام این کار نیازمند فشار یک کلید کوچک هستید که در صفحه قفل آی پد، در گوشه پایین ـ سمت راست صفحه به نمایش درمی آید. با انجام این کار اسلایدشو زیبایی از آلبوم موردنظر شما به نمایش درمی آید و آی پد عملکردی همچون قاب عکس دیجیتال را در اختیار شما قرار می دهد!

توجه: اگر آیکون مربوط را روی صفحه قفل مشاهده نمی کنید به احتمال زیاد دلیل آن اختصاص رمز عبور برای ورود به آی پد است. برای رفع این مشکل باید طبق مراحل زیر عمل کنید:

۱ـ به Settings مراجعه کرده و در بخش General روی Passcode Lock فشار دهید.

۲ـ پس از اختصاص رمزعبور موردنظر، Picture Frame را در حالت On قرار دهید. (توجه داشته باشید که با انجام این کار هر کاربری بدون در اختیار داشتن رمز ورود به دستگاه شما می تواند اسلایدشو را در آن فعال و عکس های آلبوم اختصاص یافته به این قابلیت را مشاهده کند)

۳ـ برای اعمال تغییرات در بخش نمایش اسلایدهای قاب عکس دیجیتال نیز باید پس از مراجعه به بخش Settings، روی Photo Frame فشار داده و افکت حرکت تصاویر، مدت زمان نمایش آنها و آلبوم موردنظر را مشخص کنید.

۴ـ برای خروج از حالت قاب عکس دیجیتال نیز باید پس از فشار روی صفحه نمایش و به نمایش درآمدن آیکون photo frame، آن را فشار دهید. با این کار دستگاه شما از حالت قاب عکس خارج شده و صفحه قفل به نمایش درمی آید.

کنترل پانل مخفی
دوست دارید صفحه نمایش را در حالت افقی یا عمودی قفل کنید؟ یا حتی می خواهید روشنایی صفحه را بدون مراجعه به بخش تنظیمات، دست کاری کنید؟ شما می توانید این کارها را همراه بسیاری از کارهای دیگر بدون مراجعه به بخش تنظیمات و از هر بخشی که تمایل داشته باشید به انجام برسانید. فقط باید بدانید کجا را فشار دهید و چه زمانی صفحه را جارو کنید!

برای دسترسی به این منو باید دوبار کلید Home را فشار دهید و به محض به نمایش درآمدن نوار multitasking روی صفحه، آن را به سمت راست جارو کنید. با این کار منویی شبیه به تنظیمات پخش موزیک برای شما به نمایش درخواهد آمد که گزینه های مختلفی در آن قابل دسترس است.

ـ اولین آیکون از سمت چپ یک فلش را نشان می دهد که به دور خودش چرخیده است. با فشار این آیکون، صفحه در هر وضعی که باشد، قفل می شود. به عبارت دیگر چنانچه صفحه دستگاه شما در شرایط نمایش به صورت عمودی باشد در حالت عمودی قفل می شود و بالعکس. (این قابلیت هنگام مطالعه کتاب یا پخش فیلم کاربرد دارد)

ـ گزینه دوم، نوار تعیین میزان روشنایی صفحه نمایش است. با کشیدن این نوار به سمت چپ یا راست می توانید صفحه را روشن تر و تاریک تر کنید.

ـ گزینه های بعدی برای مدیریت پخش موزیک هستند. اگر همزمان با اجرای کارهای خود به موزیک گوش می دهید و می خواهید کنترل پخش موزیک را در اختیار بگیرید، می توانید از هر برنامه ای با دسترسی به این منو، تغییر موردنظر خود را روی عملیات پخش اعمال کنید.

ـ نوار کنترل شدت صدا نیز برای اعمال تغییر در میزان بلندی صدای آی پد شماست و گزینه آخر که در بسیاری از موارد میانبری از نرم افزار موزیک است، دسترسی به این نرم افزار را در اختیار شما قرار می دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16278 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/05/23 تعداد مشاهده: 2028
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر