کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برخورد ضربتی پلیس با فروشندگان موبایل‎های تقلبی و مسروقه در جمهوری

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از اجرای طرح برخورد با فروشندگان گوشی‌های تلفن‌همراه تقلبی و مسروقه و بازداشت بیش از 100 متهم خبرداد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ سرهنگ عباسعلی محمدیان، در حاشیه اجرای طرح برخورد با فروشندگان گوشی‌های تلفن‌همراه تقلبی و مسروقه در محدوده خیابان جمهوری و حافظ به تشریح جزئیات این طرح پرداخته و از دستگیری بیش از 100 متهم در این خصوص خبر داد و گفت: یکی از سئوالاتی که همیشه از سوی شهروندان مطرح شده این است که سرنوشت تلفن‌های همراه مسروقه که از شهروندان به سرقت می‌رود چه می‌شود؟ از آنجا که اکثر سارقان تلفن‌های همراه مسروقه را به مالخران اموال مسروقه فروخته و سرانجام این تلفن‌های مسروقه با جعل کارتن و شماره سریال از سوی مالخران، به شهروندان فروخته می‌شود، پلیس موظف است این موضوع را پیگیری کرده و اقدام به ردیابی تلفن‌های همراه مسروقه کنند.

وی گفت: در راستای اجرای تدابیر رییس پلیس تهران‌بزرگ، درخواست شهروندان و همچنین شکایت‌های ارایه شده از سوی کسبه و اهالی محدوده خیابان‌های جمهوری و حافظ، مبنی بر تجمع فروشندگان گوشی‌های تلفن‌همراه مسروقه و تقلبی، پلیس‌آگاهی تهران بزرگ اقدام به اجرای این طرح کرد.

محمدیان افزود: در ابتدای طرح ماموران پلیس آگاهی پایتخت به صورت نامحسوس اقدام به مستندسازی و شناسایی چهره این افراد که در برابر یکی از مجتمع‌های تجاری این محدوده تجمع کرده و اقدام به خرید و فروش دستگاه‌های تلفن‌همراه مسروقه و تقلبی می‌کنند، کرده و با حضور نیروهای گشت یگان امداد و پلیس پیشگیری تهران بزرگ این افراد را دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به نحوه اجرای طرح گفت: در ابتدا ماموران با بررسی‌های نامحسوس موفق به شناسایی این افراد که بعضا مالخر و سارق اموال مسروقه هستند و در پیاده‌روی تجمع کرده و ضمن سد معبر اقدام به توزیع گوشی‌های تلفن همراه مسروقه، تقلبی یا کارتن‌ها و شماره سریال‌های جعلی می‌کنند را در یک عملیات ضربتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیش از 100 تن از این افراد را بازداشت کرد.

محمدیان در ادامه ضمن توصیه به شهروندان درباره دقت در زمان خرید تلفن‌همراه، تاکید کرد: شهروندان و خریداران گوشی‌های تلفن همراه مراقب باشند هنگام خرید به مراکز معتبر مراجعه کرده و در زمان تحویل کالا، مشخصات، شماره سریال و کد فاکتور را بررسی کنند و همچنین از وجود هولوگرام معتبر روی کارتن دستگاه اطمینان پیدا کنند.

وی مرکز فوریت‌های پلیسی 110 را به عنوان پل ارتباطی میان شهروندان و پلیس برشمرد و از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را با پلیس در میان بگذارند.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16366 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/05/28 تعداد مشاهده: 1531
سافت گذر
نظرات بینندگان

سامان 1392/05/28 15:34
دم پلیس گرمlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung