کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316240 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نخستین گوشی هوشمند جهان با حسگر اثر انگشت عرضه شد

فوجیتسو

شرکت فوجیتسو گوشی هوشمند جدیدی را با نام F-07E از طریق شرکت مخابراتی NTT DoCoMo وارد کشور ژاپن کرده است که نخستین گوشی جهان مبتنی بر فناوری شناسایی اثر انگشت محسوب می‌شود.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، گوشی هوشمند F-07E به گونه‌ای طراحی شده است که یک حسگر هوشمند موسوم به “کارت مخصوص اثرانگشت”(FPC) را در خود جا داده است و با آن می‌تواند اثر انگشت کاربر را شناسایی کند.

“کاتسومی تاکادا”( Katsumi Takada) مدیر گروه تلفن‌همراه شرکت فوجیتسو در مورد این محصول توضیح داد: حسگرهای مخصوص اثر انگشت در دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند راه‌های فراوانی در اختیار دارند تا این اطمینان را ایجاد کنند که این دستگاه‌ها ایمن هستند و در عین حال روش‌های کارآمد و آسان را در اختیار کاربران بگذارند.

او در ادامه گفت: حسگرهای مخصوص انگشت در گوشی‌های هوشمند برای شرکت فوجیتسو به یک فناوری تجاری تبدیل شده‌اند و ما هم‌اکنون با استفاده از فناوری Fingerprint Cards به نسل آتی صاحبان گوشی‌های هوشمند کمک می‌کنیم تا اطمینان خود را از ایمنی دستگاه‌شان افزایش دهند.

“جان کارل‌استورم”( Johan Carlström) مدیر مرکز تولیدکننده حسگرهای FPC در این خصوص گفت: بازار ژاپن در زمینه به‌کارگیری استانداردهای باکیفیت و پیشرفته شهرت فراوان دارد. دو شرکت فوجیتسو و DoCoMo از بزرگترین شرکت‌های جهان در حوزه حسگرهای مخصوص اثر انگشت محسوب می‌شوند. ما بسیار خرسندیم که نخستین گوشی هوشمند جهان مبتنی بر حسگر اثر انگشت را وارد بازار می‌کنیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16374 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/05/29 تعداد مشاهده: 1850
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1392/05/29 23:20
الان باز اپل ادعا میکنه که این فناوری خاص ما بوده و واسش پرونده درست میکنه