کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قبوض همراه‌اول علی‌الحساب شد

مدیرعامل همراه اول گفت: طبق دستور وزیر ارتباطات افزایش تعرفه‌ها را متوقف کرده‌ایم. کارگروهی در وزارت ارتباطات در حال بررسی مجدد تعرفه‌ها است و قبوض دوره بعد (شهریور) را طبق تعرفه نهایی که کارگروه اعلام کند، محاسبه می‌کنیم.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از نخستین اقدامات خود در این وزارتخانه، دستور داده تعرفه‌های جدید تلفن ثابت و همراه که به تازگی از 16 مرداد اجرا شده بود، تا بررسی بیشتر متوقف شود، تا در حق مشترکان و اپراتور اجحافی صورت نگیرد.
توقف تعرفه جدید تلفن همراه به این معنی است که همراه اول باید تعرفه 599 ریالی به ازای هر دقیقه مکالمه داخل شبکه سیم‌کارت‌های دائمی خود را فعلا اعمال نکند و به تعرفه‌های قبل برگردد، اما پس از این دستور،‌ به دلیل اینکه همراه اول صحبتی در این باره نکرد، یا اعلام رسمی صورت نگرفت، ابهاماتی در تعرفه اعمالی همراه اول ایجاد شد؛ این ابهام که اکنون همراه اول تعرفه‌هایش را با نرخ قبل محاسبه می‌‌کند، یا 599 ریال جدید؟
به تازگی نیز واعظی در اولین حضورش در یک برنامه تصویری، تاکید کرده که «هیچ اپراتوری قطعا نمی‌تواند و حق ندارد دستور و بخشنامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را نادیده بگیرد.»
مدیرعامل همراه اول در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به این ابهام پاسخ داده است.
وحید صدوقی در پاسخ به این سوال که وزیر جدید ارتباطات دستور توقف اعمال تعرفه‌های جدید مخابراتی (از جمله همراه اول) را صادر کرده، اکنون همراه اول تعرفه‌ها را به حالت قبل برگردانده یا تعرفه‌ جدید (599 ریال) را اعمال می‌کند، گفت: دستور وزیر ارتباطات مبنی بر توقف تعرفه‌ها را دریافت کرده‌ایم.
وی ادامه داد: با این دستور همراه اول فعلا در اعمال تعرفه‌های جدید دست نگه داشته است.
مدیر عامل همراه اول گفت: با توجه به اینکه قبوض، دو ماهه صادر می‌شود و نوبت صدور قبض بعدی همراه اول پایان شهریور است، در نتیجه تا پایان شهریور برای محاسبه صورت‌حساب‌ها زمان باقی است.
صدوقی افزود: کارگروهی در حال بررسی مجدد تعرفه‌های تعیین شده است، اگر تا پیش از پایان شهریور، کارگروه نتیجه بررسی‌هایش را این طور اعلام کرد که تعرفه‌ها باید تغییر کند، صورت‌حساب شهریور براساس تعرفه اعلامی کارگروه محاسبه می‌شود.
وی ادامه داد: اگر کارگروه به این نتیجه رسید که تعرفه‌ 599 ریالی نیاز به تغییر ندارد، صورت حساب براساس 599 ریال محاسبه می‌شود.
صدوقی گفت: همچنان که از فروردین ماه همراه اول قبض اختیاری ماهانه را برای مشترکان پیامک می‌کند؛ اما قبض ماه مرداد را محاسبه و پیامک نکرده است.
مدیر عامل همراه اول تاکید کرد: نکته‌ای که وجود دارد این است که باید توجه داشت پس از Flat (یکسان) کردن شبکه، امکان بازگشت به حالت قبل (شهری و بین‌شهری) دیگر وجود ندارد. باید تعرفه یکسان تعیین شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 16552 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/06/09 تعداد مشاهده: 1515
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهدی بخشی 1392/06/09 12:11
رد تایید پیام رزگار قادری ، باید عرض کنم حق با ایشان است . در پایان مرداد علیرغم اعلام قبلی همراه اول مبنی بر اختیاری بودن پرداخت قبوض به صورت ماهیانه و با توجه به اینکه من قبض خرداد ماه را پرداخت کرده بودم ، بدلیل عدم پرداخت قبض 14000 تومانی تیر ماه ، خط من یکطرفه شد که با پرداخت آنی از طریق سامانه 9990 پس از 18 ساعت وصل و بابت این قطع و وصل مبلغ 2000 تومان در قبض مرداد من اعمال شد .
mahdi 1392/06/09 10:42
با سلام دوستان ببینید قبض ها هر ماه صادر میشه و sms میشه همراه اول تاکید داره که پرداخت ماهانه ضروری نیست و میتونید به روال عادی 2ماه یکبار پرداخت کنید !! دوست عزیزی که گفتن اواخر مرداد قطع شده باید بگم بله خط ها آخر هر ماه دوم قطع میشه !!
یعنی دوباره آخرای مهر خط ها دوباره بعلت قطع بدهی قطع خواهد شد.lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
رزگار قادری 1392/06/09 09:41
با سلام خدمت دوستان ، به خدا متولیان همراه اول دروغ می گن که قبض ها دو ماهه صادر می شه . قبض موبایل من ماهانه sms میشه و به علت چند روز تاخیر تو همین اواخر مرداد خط من یک طرفه شد .