کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316311 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازار داغ رقابت در بازی‌های رایانه‌ای برای تعطیلات پایان سال میلادی

PlayStation 4

نتایج حاصل از نظرسنجی جدید خبرگزاری رویترز و مرکز تحقیقاتی Ipsos نشان داد که بیشترین کاربران آمریکایی کنسول بازی PlayStation 4 که هنوز به بازار نیامده است را نسبت به Xbox One مایکروسافت ترجیح می‌دهند و هر دو شرکت این روزها می‌کوشند برای تعطیلات پایان سال رقابت تنگاتنگی را در این زمینه داشته باشند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، این نظرسنجی که ۱۲۹۷ نفر حضور داشتند از مردم پرسیده شد که به‌طور دقیق نسبت به کدام یک از دو کنسول بازی یاد شده علاقمندی بیشتری دارند. در پایان ۲۶ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی آنلاین اعلام کردند ترجیح می‌دهند زمانی که PlayStation 4 عرضه شد آن را برای خود خریداری کنند. در مقابل، ۱۵ درصد این افراد گفتند که خرید کنسول بازی Xbox One را برای خود مناسب می‌دانند.

تفاوت میان علاقمندان به دو کنسول بازی یاد شده در گروه سنی کمتر از ۴۰ سال بیشتر قابل ملاحظه بود. این گروه از افراد ۴۰۸ نفر بودند که از بین آن‌ها ۴۱ درصد PS4 سونی و ۲۷ درصد Xbox One مایکروسافت را برگزیدند.

کارشناسان بر این باورند که تعطیلات پایان سال میلادی مهم‌ترین زمان برای دو شرکت سونی و مایکروسافت محسوب می‌شود که رقابت اصلی خود در حوزه بازی‌های رایانه‌ای را با یکدیگر انجام دهند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17087 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/07/10 تعداد مشاهده: 2380
سافت گذر