کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316289 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ادغام ۲ شرکت بزرگ تولیدکننده رایانه

رایانه

شایعات منتشر شده حاکی از آن است که دو شرکت Asustek Computer و Acer شرایط لازم برای ادغام شدن با یکدیگر را بررسی می‌کنند تا بازار IT در کشور تایوان یکی از بزرگترین تحولات خود را تجربه کند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، در حالی که این روزها احتمال ادغام این دو شرکت بزرگ تولیدکننده رایانه بالا گرفته است، کارشناسان بر این باورند که این کار می‌تواند اثرات اندکی برجا بگذارد.

“جانی شیه”(Jonney Shih) مدیرعامل شرکت Asustek در پاسخ به شایعات منتشر شده اعلام کرد که شرکت او درهای خود را برای چنین ادغامی باز گذاشته است.

لازم به ذکر است که در کنار این گفته‌ها Acer از اعلام هرگونه خبر در این زمینه خودداری کرد و در مقابل توضیح داد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ادغام با شرکت دیگری را در دست ندارد و در این راستا هیچ شرکت دیگر یا بانک‌های سرمایه‌گذاری برای این کار اقدام رسمی نکرده‌اند.

این شایعات از سوی بانک‌های بین‌المللی سرمایه‌گذاری منتشر شده است که بر اساس آن گفته می‌شود شرکت چینی لنوو یا شرکت Asustek قصد خرید Acer را دارند تا با پرداخت اندک بتوانند این برند تجاری بزرگ در عرصه رایانه‌های شخصی را از آن خود کنند.

البته باید توجه داشت که این ادغام نمی‌تواند اثرات قابل ملاحظه‌ای بر این بازار بگذارد. نخستین مسئله در این زمینه این است که بیشتر محصولات Asustek و Acer بازار رایانه‌های شخصی را تحت پوشش قرار می‌دهند و این در حالی است که Acer بیشتر بر نوت‌ بوک‌ها و رایانه‌های رومیزی تمرکز دارد.

این در حالی است که شرکت Asustek علاوه بر تولید رایانه‌های شخصی، فعالیت قابل ملاحظه‌ای در حوزه تامین قطعات رایانه‌ای انجام می‌دهد که از جمله تولیدات آن می‌توان به کارت‌های گرافیکی و مادربوردها اشاره کرد.

با توجه به اینکه دو شرکت یاد شده هم‌اکنون هیچ همکاری را با یکدیگر انجام نمی‌دهند، ادغام آن‌ها با یکدیگر می‌تواند خط تولید هر یک از شرکت‌ها را تقویت کند.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17202 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/07/17 تعداد مشاهده: 2665
سافت گذر