کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9157 | مشاهده و دانلود: 734593787 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/04 | اعضاء: 316216 | نظرات: 37882
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خرید آنلاین در کره جنوبی تنها از طریق اینترنت اکسپلورر قانونی است!

در حالی که بیشتر کاربران اینترنت دنیا در حال حاضر از کروم یا فایرفاکس به عنوان مرورگر استفاده می‌کنند به نظر می‌رسد کره جنوبی کماکان قصد دارد کاربرانش را مجبور به استفاده از اینترنت اکسپلورر کند.

IE-in-Korea

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ با وجود این‌که کره جنوبی از نظر سرعت در میان بهترین کشورهای جهان قرار دارد و پوشش اینترنت همراه ۴G LTE پیشرفته آن نیز بسیار عالی و پرسرعت است اما کماکان اجبار به استفاده از اینترنت اکسپلورر یک مشکل بزرگ برای کاربران اینترنت این کشور محسوب می‌شود.

کاربرانی که از مرورگرهای دیگر مانند کروم و سافاری استفاده می‌کنند اغلب هنگام مراجعه به سایت‌های فروش آنلاین محصولات و خدمات با پیغامی مواجه می‌شوند که به آن‌ها استفاده از اینترنت اکسپلورر را توصیه کرده و یا عنوان می‌کند که استفاده از سایت تنها با این مرورگر امکان‌پذیر است. به طور مثال سایت Asiana Airlines که یکی از دو شرکت هواپیمایی مهم کره جنوبی محسوب می‌شود پیغام “خریدها تنها از طریق اینترنت اکسپلورر امکان‌پذیر می‌باشد.” را نمایش می‌دهد.

اینترنت اکسپلورر اولین بار در سال ۱۹۹۵ توسط مایکروسافت عرضه شد و در سال‌های اخیر به دلیل پیشرفت‌های مرورگرهای دیگری مانند فایرفاکس و کروم و همچنین سرعت و کیفیت نه چندان جالب مورد تمسخر و تنفر کاربران قرار گرفته است. هرچند نسخه‌های نهم و دهم اینترنت اکسپلورر عملکرد بسیار بهتری دارد اما نتوانسته تا کاربران از دست رفته را بازگرداند.

World-browser-usage

در کره جنوبی طبق قانونی که ۱۴ سال پیش وضع شده است یعنی زمانی که فایرفاکس و کرومی وجود نداشت تمامی کاربران و بانک‌ها موظفند بیشتر تراکنش‌های مالی را توسط اینترنت اکسپلورر انجام دهند. یکی از تجار ۳۵ ساله کره‌ای می‌گوید: “اینترنت اکسپلورر باگ‌های زیادی دارد، هنگ می‌کند و به آپدیت‌های آزاردهنده زیادی نیاز دارد.” همچنین یکی از دانشجویان ۲۵ ساله رشته طراحی نیز می‌گوید: “همه افرادی که می‌شناسم از آن استفاده می‌کنند.”

Browser-usage-south-korea

شاید در شرایطی که اینترنت اکسپلورر پیشرفت‌های زیادی کرده است این اجبار چندان آزار دهنده به نظر نرسد اما برای کاربران مک و اپل که به اینترنت اکسپلورر دسترسی ندارند اجبار مراجعه به کافی‌نت‌ها برای انجام خریدهای اینترنتی بسیار غیرمعقول است. راه دیگر خرید یک بلیط هواپیما برای یک کاربر مک در کره جنوبی خرید ۷۰ دلار نرم‌افزار مخصوص اجرای ویندوز و ۲۵۰ دلار بابت ویندوز ۷ است! در نمودار بالا می‌توانید سهم مرورگرهای مختلف را در کره جنوبی مشاهده کنید که بیشتر آن سهم نسخه‌های مختلف IE است!

با وجودی که در ایران چنین منع قانونی مضحکی وجود ندارد اما کماکان بسیاری سایت‌های دولتی و دانشگاهی برای استفاده بدون مشکل به مرورگر اینترنت اکسپلورر وابسته‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17733 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/08/16 تعداد مشاهده: 2402
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1392/08/18 00:10
معمولا سایتهایی که بر اساس php و برنامه های اپن سورس نوشته میشن سازگاری بیشتری با فایرفاکس دارن و سایت هایی که اساسشون ویژوال استودیو و asp هست با اینترنت اکسپلورر سازگاری بهتری دارن.
ث 1392/08/17 08:37
احتمالا کره ای ها، سریالهای ایرانی دیده اند!
ایرانیها که سریال کره ای رزمی تاریخی، دیده اند ! در اختلاس و کلاهبرداری سریع و فوری ، متبحر گشته اند
رضا 1392/08/16 18:57
اطلاعات پایینی دارید
علت اجبار به استفاده از ie امنیت اون هستlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
ناشناس 1392/08/16 09:50
توی خود ایران برای ورود به سایت گلستان برای دانشجویان پیام نور حتما باید از اینترنت اکسپلورر استفاده کنید خوبه حداقل در یه جاهایی با کره جنوبی در زمینه آی تی شباهت هایی داریم که البته متاسفانه اون هم نقطه ضعف هاستlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung