کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316146 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پلی‌استیشن 4 مشکلات سخت افزاری دارد

به گزارش سافت‌گذر ؛ پس از ماه‌ها انتظار، هواداران پلی‌استیشن 4 امروز توانستند این کنسول را بخرند؛ اما ظاهراً تعدادی از آن‌ها نتوانسته‌اند کنسول خود را به تلویزیون متصل کنند؛ یعنی عملاً نتوانسته‌اند از کنسول خود استفاده کنند.

پلی‌استیشن 4 امروز در آمریکا عرضه شد و بسیاری از هواداران برای خریدن این کنسول صف‌های طولانی بستند. اما کسانی که تا کنون از این کنسول استفاده کرده‌اند می‌گویند مشکلاتی دارد که اکنون سونی هم به وجود آن‌ها اعتراف کرده است.

سایت آی‌جی‌ان گزارش داده که یکی از این کنسول‌ها دیگر به تلویزیون وصل نمی‌شود و از طریق پورت HDMI سیگنالی ارسال نمی‌کند؛ این مشکل را سایت «کوتاکو» هم در بررسی خود گزارش داده و گفته بود که پورت HDMI این کنسول با مشکل مواجه شده است. «استیون توتیلو» ویراستار کوتاکو می‌گوید: «پورت HDMI اولین پلی‌استیشن 4 که از فروشگاه خریدیم، کار نمی‌کرد.» البته این سایت بعدها هم اعلام کرد که «یکی از کنسول‌هایی که قبل از تاریخ عرضه رسمی به دست مشتری رسیده بود، و سه کنسول فروشگاهی دیگر بدون هیچ مشکلی کار می‌کنند.»

 

یکی از کاربران سرویس Reddit به نام «آروگون»، که کنسول خود را قبل از عرضه رسمی جایزه برده بود، می‌نویسد: «وقتی کنسولم را روشن می‌کنم هیچ اتفاقی نمی‌افتد؛ صفه تلویزیون هم چیزی نشان نمی‌دهد.» وی گفته که تیم پشتیبانی سونی هم قادر به حل این مشکل نبوده‌اند: «حداقل با پنج نفر از متخصصین سونی صحبت کردم. سه نفر از آن‌ها بلافاصله گفتند کنسول هنوز عرضه نشده و از جواب دادن به من خودداری کردند.»

«شوهی یوشیدا» رئیس دفتر بین‌الملل سونی در اکانت توییتر خود به وجود این اشکالات اعتراف کرده است: «مطمئن باشید ما داریم مشکلات پلی‌استیشن 4 را بررسیمی‌کنیم. تعداد این مشکلات نسبت به آمار کنسول‌های فروش رفته بسیار اندک است. به عقیده ما این مشکلات صرفاً تک و توک هستند.» (@yosp ، 14 نوامبر 2013)

به گزارش سافت‌گذر ؛ یکی از نمایندگان سونی هم به سایت آی‌جی‌ان گفته که «تعداد کنسول‌های مشکل‌دار کم‌تر از 0.4 درصد از تعداد کنسول‌های فروخته شده است؛ این آمار با انتظارات ما درباره عرضه یک محصول جدید مطابقت دارد.» بنابراین مشکلات تنها محدود به تعداد بسیار اندکی از کنسول‌های عرضه شده است.

کاربر توییتری دیگری به آدرس @Skee_J88 به سرعت به پیام یوشیدا پاسخ داده و از او تشکر کرد. او که ظاهراً با مشکل مشابهی برخورد کرده بود، گفته که نسبت به آروگون تجربه بهتری از برخورد با اعضای تیم پشتیبانی سونی داشته است که به او گفته‌اند این مشکل تا روز جمعه حل خواهد شد.

«کوری کلیمالدی» یکی دیگر از مشتریان هم از برخورد تیم پشتیبانی تقدیر کرده است: «من یکی از کاربرانی بودم که مشکل داشتم و باید بگویم تیم پشتیبانی بسیار خوب با من برخورد و مشکلم را رفع کرد.» (@coryclimaldi ، 14 نوامبر 2013)

خبر خوش این‌که سونی ظاهراً می‌داند مشکل از کجاست. سایت کوتاکو نوشته که سونی در بررسی کنسول خود به این مشکل برخورد کرده و منبع مشکل را پیدا کرده است: «اعضای تیم سونی به ما گفته‌اند تکه فلزی که در کنسول‌های خراب وجود داشته، برخی از دندانه‌های کابل HDMI را که ما همراه کنسول داده بودیم، از بین برده بود. ما دو کابل دیگر را هم که سونی همراه کنسول‌های دیگر داده بود بررسی کردیم و آن‌ها هم همین دندانه‌ها را نداشتند.»

به گزارش سافت‌گذر ؛ خبر بد این‌که ظاهراً هنوز هیچ‌کس نمی‌داند چرا این اتفاق افتاده است؛ بنابراین مشکل هنوز رفع نشده است. کوتاکو اعتراف می‌کند که شاید این اتفاق در وصل کردن و قطع کردن کابل توسط خود آن‌ها افتاده باشد؛ اما همچنین می‌گوید که کاری به این سادگی نباید این بلا را بر سر کابل HDMI کنسول بیاورد. این سایت می‌نویسد: «ما نمی‌دانیم. سونی هم نمی‌داند.» تنها گذر زمان است که مشخص می‌کند اگر همه همین مشکل را دارند، پس چه دلیل بزرگ‌تری می‌تواند پشت مشکل پورت HDMI پلی‌استیشن 4 باشد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17850 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/08/25 تعداد مشاهده: 1965
کلید واژه ها:
سافت گذر